hangisi olduğunun bir önemi yok 2

47 9 2
                                    


Çocuklar oyuncakları salona getirdiler ve Bergüzarla birlikte oynamaya başladılar. Bir Balım , bir Üstün devamlı konuşuyor sorular soruyorlardı. Bergüzar bıkmadan sabırla cevap veriyordu. 

Balım sık sık ona sarılıp öpüyordu.

"Sana maamii diye biliy miyim?"

"Olur da neden Üstüncüm."

"Adını söyleymiyom. Hem gösleyin maamii ya ondan."

"Ben deee."

O dakikadan sonra Bergüzar çocukların maamiisi oldu.

Kızlar akşam elleri dolu geldi. Sude çocuklara sarıldı ve

"Yemeğini en güzel yiyene çilekli dondurma var."

"Heey ben yeyim."

"Ben dee," dedi balım.

Sevgi, bir elinde bez bebek diğerinde minin bir vinçle geldi.

Çocuklara sarıldı onları kokladı ve yine gözleri doldu.

"Maamii, bak seginin gösüne tos kaçtı."

"Sevgi, sen yüzünü yıkamadın mı? Çabuk banyoya. Bizde çocuklarla sofrayı hazırlayalım. Sude sen yemekleri ısıt."

Çocuklar hayretle Bergüzara baktı.

"Bis da küçüküs ama sofya kuyamayız ki."

"Yok ya küçüklermiş yürüyün mutfağa. En son gelen fil olsun."

Bergüzar, mutfağa doğru koşar adım giderken ikisi de bacaklarının arasından sıyrılıp ondan önce mutfağa girdiler ve bağırmaya başladılar.

"Fiy oldu fiy oldu."

Bergüzar, kolunu burnundan uzatarak fil gibi ses çıkarmaya başlayınca kahkahalar başladı.

"Al bakalım bu çatalları sen götür Üstün bey. Bu kaşıkları da sen Balım hanım. Bende masa örtüsünü sereyim."

"Elinizde bir şey varken koşmayın," diye bağırdı Sude arkalarından.

Hep birlikte sofra kurmak çocukların çok hoşuna gitti.

Yemekten sonra dondurmalarını yediler. Bergüzar onlarla banyoda oynayarak yıkadı ve kendi yatağına yatırdı.

"Benimle uyumak ister misiniz? Size masal anlatırım."

İkisi de aynı anda, "Eveeet," diye bağırdı.

"Kızlara iyi geceler deyip yatalım."

Ve nihayet yattılar. Biri sağında biri solunda Bergüzarın göğsüne yattılar.

 Bergüzar önce onları kokladı, sonra doyasıya öptü ve masal anlatmaya başladı. Hepi topu iki masal biliyordu zaten.

Masalın daha başında ikisi de uyumaya başladı. Bergüzar sessizce yataktan kalkıp salona kızların yanına gitti.

"Halâ bana kızgın mısın?"

"Biraz. Yok değilim. Belki! Off ne bileyim ya, birden öyle emrivaki olunca birden ne yapacağımı şaşırdım!"

"Çok tatlılar ama değil mi ?"

"Evet ve beni sevdiler galiba!"

"Sen sevilmeyecek insan mısın? Ben bile seviyorum seni!"

Bergüzar, Sude'nin bacağına vurdu. 

Sevginin telefonu çaldı. arayan numaraya baktı yüzünde beliren gülümsemeyi saklamaya çalışarak,

AĞLADIĞIMA BAKMAYIN  (üç kadın)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin