Cuma alış verişe çıktı Bergüzar. Eve ve kendine bir şeyler aldı. Bu arada kızlara da ufak tefek hediyeler.
On gün geçtiği halde Poyrazdan bir haber yoktu. Fazla da takmadı. ( mı?)
Şarjının dolu olmasına dikkat etti ve bir dakika bile telefonunu yanından ayırmadı.
Dün dayanamadı ve Nur hanımı aradı .
Nur hanım, ona çocukların köyü anlata anlata bitiremediklerini ve ne kadar mutlu olduklarını söyledi.
Günlük konuşmalar. Poyrazın yeni ihale için çok çalıştığından ve yurt dışında olduğundan bahsetti.
Sağlığının düzeldiğini ve en kısa zamanda onları ziyaret edeceğinden bahsetti.
Bergüzar bunları düşünerek, Sevginin yanına gitti. Son müşterisi de gidince Sevgi ortalığı toplamaya başladı.
"Kızım burası ameliyathane gibi!"
"Eğer temiz olmazsam kimse gelmez. Bergüzar, gerçekten de çok titiz çalışmalıyım. Bu iş en ufak mikrobu kaldırmaz.
Başkentten gelen bir çok müşterim temiz ve hijyenik olduğu için geldiklerini söylediler. Bu beni fazlasıyla mutlu ediyor.
Şunları etüve koyayım çıkalım. Neler aldın?"
Bergüzar, sözüne başlayamadan kapı açıldı.
"Kapattı....
Sevgi, sözünü tamamlayamadan bağırmaya başladı.
"Adi pislik, beni nasıl buldun? Bebeğimi ne yaptın. Hayvan herif."
Sevgi parçalamaya hazır panter gibi adamın üzerine atladı.
"Sus, bak seni de burada oturan şu karıyı da gebertirim. Senin yüzünden iki iyi adamımdan oldum.
Seni gebertmeliydik. Zayıflığıma geldi. Bizim işte zayıflık bizi bitirir."
Bergüzar, kim olduğunu anladığı anda elindeki telefondan 112 yi aramıştı. Telefonu adam fark etmeden yanına koydu.
"Sen çık kadın, seninle işim yok, biraz bu karıyla konuşacağım."
Bergüzar kalkmaya yeltendi. Niyeti dışarı çıkıp yardım istemekti.
"Dur salak mıyım ben! "
"Bebeğimi ne yaptın yalvarırım onu söyle?"
Adam gülmeye başladı.
"Bebeğimizi karıcım."
Sevginin saçlarından yakalamış kafasını geriye çekmişti.
Bergüzar ayağa fırlayıp orta sehpasının üzerindeki vazoyu adamın kafasına geçirdi.
"Bırak onu. Adi pislik. Orospu çocuğu."
Adam, Bergüzara döndü ve boşta kalan eliyle Bergüzar tokat attı. Bergüzar beklemediği bu hamleyle savruldu ve kafasını duvara çarptı.
Sevgi, adamın apış arasına tekme salladı ama tutturamadı. Arbede büyümüştü.
Adam iki kadınla baş edecek kadar gözü dönmüştü ve güçlüydü.
Cebinden çıkarttığı sustalıyı Sevginin boğazına dayayınca, Bergüzar hiç düşünmeden adamın üzerine sıçradı ve kafa attı.
Sevgi çığlık attı. Kapı, tekmeyle savruldu ve içeri girenler, adamı yere yatırıp ellerini arkadan kelepçelediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞLADIĞIMA BAKMAYIN (üç kadın)
Aktuelle LiteraturÜç kadın, üç hikaye. "Tek seçeneğiniz var. Annen mi, doğmamış bebeğin mi?" Üçüncü kadın sordu. "İnsan kendi evladını satar mı?" Birinci kadın sordu. "Çok adice." İkinci kadın konuştu. "Sen hiç seçeneksiz kaldın mı ki?"