Mektup

2.8K 150 7
                                    

Evans ailesi genellikle posta almazdı. Ama o gün bazı şeyler olmuştu.
Evin büyük kızı Petunia her ne kadar memnun olmasa da annesine kahvaltıyı hazırlamasında yardım etmişti.
- Petunia,tatlım ikizleri uyandırır mısın? dedi Mrs Evans. Petunia karşı gelmeyerek ikizlerin odasına doğru bağırıp onları uyandırdı.
- Hadi, ezikler kahvaltı hazır! dedi Petunia. İkizler telaşla kahvaltıya indiler. Herkes sofradaydı. Melody:
-Günaydınn ailem dedi neşeyle. Lily de ona katıldı. Kahvaltılarını bitirip salonda otururken Lily pencerede baykuş gördü ve Melody'e gösterdi. Melody hızla baykuşun yanına gitti ve ağzındaki mektupları gördü. Evet, iki tane vardı! Melody onları aldı ve Lily ve kendisine gelen mektupları Lily'e verdi. Lily onları inceledi Melody ile beraber.
-Hogwarts da ne be! bu sesin sahibi elbette Petunia idi.

2 gün sonra
Kızlar Hogwarts a gidecekleri için çok mutluydular. Evans ailesi de kızlarının cadı olduğunu duyunca sevinmişti. Petunia ise somurtmakla kalmıştı. Lily şimdi arkadaşı Snape ile beraberdi. Melody,Snape i hiç sevmezdi. Görünüşe bakılırsa hisleri karşılıklıydı. Doğrusu Melody Lily'nin onunla nasıl arkadaşlık ettiğini anlamıyordu. Ama Lily insanlardaki iyiliği görürdü. Melody Lily ve Snape in yanına gitti.
- Melody,Melody! Severus da Hogwarts a gidecekmiş! dedi Lily, Melody onların yanına vardığında.
- Aman ne hoş(!) diye cevap verdi Melody.

1 Hafta sonra
İkizler ve Severus Diagon yolundan ihtiyaçlarını almışlardı. Hogwarts ın tarihini okumuştu Melody Lily ile beraber. Çünkü onlar muggle doğumluydu ve ortama ayak uydurmaları gerekiyordu. Melody ve Lily asalarını inceliyor yorum yapıyorlardı. Birlikte zaman geçirmekten çok hoşlanırlardı. Her ne kadar karakterleri farklı olsa da...
Artık sadece eylülü bekleyeceklerdi.

1 Eylül 1971
Evans ailesi için heyecan verici bir gündü. Birlikte peron 9 3/4 e gideceklerdi. Ve onun için de peron 9 ve 10 un arasındaki duvardan geçtiler. İkizler ailesiyle vedalaştı ve trene girdiler. Ve sonunda boş bir kompartman bulmuşlardı. Kısa süre sonra Snape yanlarına geldi.
- Çok heyecanlıyım ya dedi Lily.
İkisi de ona katıldılar. Derken kompartmana iki erkek çocuğu girdi. Birinin siyah uzun sayılabilecek saçları ve gri gözleri diğerinin ise siyaha yakın kahverengi saçları, ela gözleri ve gözlüğü vardı.
- Buraya oturabilir miyiz başka her yer dolu da dedi gözlüklü olan
Melody gelin işareti yaptı. Snape in bakışlarını ciddiye almayarak.
- Teşekkürler, bu arada ben James, James Potter dedi gözlüklü olan
- Bende Sirius, Sirius Black dedi diğeri.
Hepsi sırayla kendilerini tanıttılar.
-Eh, hangi binaya düşeceğinizi düşünüyorsunuz? Diye sordu Potter.
- Biz Lily ile muggle doğumluyuz o yüzden pek bir bilgimiz yok binalarla ilgili dedi Melody. Lily de onu onayladı.
-Ben Slytherin e gitmek istiyorum dedi Snape.
-Benim ailem hep Gryffindor ben de Gryffindor istiyorum dedi Potter.
- Benim ailem hep Slytherin ama ben de Gryffindor istiyorum dedi Black. Black ce Potter safkandı ve Blackleri duymuştu Melody, Diagon yolundayken.
Ama Black ve Potter kısa süre içinde Slytherin i kötülemeye başladı. Gerçi bir kısmı doğruydu. Buna sinirlenen Lily,
- Hadi gidelim Severus bunlara katlanmayalım, Melody sen de. Dedi.
Ama Melody onların gidişini izlemekle kaldı. Ve üçü Hogwarts a gidene kadar kaynaştılar.

İlk bölümm! Sizce nasıl oldu pek içine sinmedi ama
Umarım aklımdaki gibi olur ve okunur... Görüşürüzz

Evans Twins | Sirius Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin