5. Sınıfın son haftasına girmişlerdi. James Quidditch kupasını getirebilmeyi umuyordu. Bu son iki günde son maçlar yapılacak, kupanın sahibi belirlenecekti. Slytherin iki puanla liderdi. Gryffindor onun hemen arkasındaydı.
Kaderleri yarınki maça bağlıydı. Bu yüzden James çok çalıştırıyordu takımını.
- Biliyorum, yorgunsunuz. Ama eğer kupayı alırsak söz veriyorum hepinize benden bir kaymak birası! dedi James motivasyonu yükseltme amacıyla. Başarmıştı da. Herkes tekrardan çalışmaya başlamıştı.- Melody, sence ölüm yiyenler çok mu kötü? Dedi Regina. Melody bu sorunun neden geldiğini anlamasa da cevap verdi.
- Elbette çok kötüler. Masum insanlara işkence yapıp onları öldürüyorlar, dedi Melody. Regina'nın yüzünün hafif de olsa düştüğünü gördü Melody. Nedenini sorduğunda ise Regina kulağına doğru fısıldayarak;
- İyi sır tutar mısın Mel? diye sordu Regina. Melody'nin şimdiye kadar kimsenin sırrını yaydığı görülmemişti.
- Evet gayet iyi sır tutarım, dedi Melody. Regina tereddüt etse de;
- Abim, o sanırım onlara katılıcak. Annemle konuşurlarken duymuştum, dedi sesi hafif titreyerek. Melody kıza içtenlikle sarıldı.
- Kimseye söylemeyeciğime emin olabilirsin, Gina. Ama bence bu konuyu Dumbledore ile konuşsan iyi olabilir, dedi Melody. Regina da onu onayladı.Maç günü gelip çatmıştı. Gryffindor maça çok iyi hazırlanmıştı. Maç Slytherin ileydi. Bu maç kupanın sahibini belirleyecekti nihayetinde. Maçı her zamanki gibi -az kalsın Mcgonagall izin vermiyordu- Remus anlatacaktı.
- Bayanlar ve baylar! Gryffindor- Slytherin maçına hoş geldiniz. Bu maç kupanın sahibini belirleyecek. En içten dileklerim Gryffindor ile. Potter ve Zabini el sıkıştı ve maç başladı. Quafle ı Malfoy aldı. Kaleye doğru ilerliyor. Mükemmel vurucumuzdan -Sirius'tan- gelen bludger ile yere düşüyor! İyi misin Malfoy, sanki bir tık düştün gibi! Quafle ı Dawson aldı. Dawson hızla kaleye ilerliyor! Bu esnada gelen bludgerlardan kaçmayı başarıyor! Vee sayı!! Quafle şimdi Zabini'de. Bludgerlardan kurtuluyor. Kafana ye de gör gününü! Özür profesör! Longbottom kurtaramadı. Slytherin sayı yaptı. Quafle şimdi Evans'ta! Kendisine gelen bludgerları Black -yani sevgilisi- engelliyor. Evans sayı yaptı! İşte benim kızım ya! Küçük Black bir şey gördü gibi. Ama onu kaybetti. Oh be! Bir an snitchi yakalayacak sandım! Neyse. Quafleı alan Rosier hızla kaleye ilerliyor ve o da sayı yapıyor! Merlin aşkına Gryffindor, yenin şunları! Quafle Potter'da hiç zorlanmadan sayı yapıyor! Çok profesyonel işte! Kızlar düştü be James! Kafa kafaya süren bir maç oluyor. Malfoy'un da sayı yapmasıyla yine eşitlendi! Hadi ama! Black -küçük olan- bir şey gördü sanki! Meadowes da peşinde. Küçük Black ağabeyinden gelen bludger ile dengesini kaybederken Meadowes snitchi yakalıyor! Maç da kupa da Gryffindor'un! İşte aslanların gücü! dedi Remus.Gryffindor takımı sahaya inmiş kucaklaşıyorlardı. Melody Sirius'un üstüne atlamıştı adeta. James ise tribünlerdeki Lily'e el sallamıştı. Lily ise ona gülümsemekle yetinmişti. Bu ikilinin olması gerekiyordu acilen.
Gryffindor ortak salonunda parti vardı. Herkes birbiriyle dans ediyor ve eğleniyordu. Eh, bunu hak etmişlerdi öyle değil mi?
- Çok iyiydiniz, dedi Remus keyifli bir şekilde.
- Sen de çok iyi anlattın Remmy. En iyi anlatıcı ödülünü sana veriyoruz, dedi Melody. Gülüştüler. Herkes Remus'un anlatımlarını severdi. Yani Slytherinliler hariç. Onlar biraz uyuzdu.Sabah kahvaltıda gazeteyi okurken gözüne bir şey çarptı Melody'nin.
Hogwarts Yakışıklılık Listesi
1- Sirius Black
2- James Potter
3- Regulus Black
...
12- Remus Lupin
13- Frank Longbottom
...
23- Lucius Malfoy
24- Saul Suarez
25- Rabastan Lestrange
...
59- Martin Wilson
Bakmış olduğu listeyle sırıttu Melody. Sevgilisi ilk sıradaydı. Ve sırasının hakkını da veriyordu. Bu listeyi diğerlerine gösterdi Melody.
- Belli değil mi zaten? Ben çok yakışıklıyım, dedi Sirius. Kendini bu kadar beğenmekten asla vazgeçmeyeceğe benziyordu. Sirius aklına bir şey gelmiş gibi Remus'a döndü.
- Remus kanıtlarım demiştim, dedi Sirius sırıtarak.
- Neyi? Yine ne yaptınız? Dedi Melody.
- Suarez'den hem Quidditchte daha iyi olduğumu hem de sevgilimle daha çok yakıştığımı, dedi Sirius. Remus abartılı bir şekilde gözlerini devirdi.
- Evet kanıtladın Sirius aferin sana, dedi Remus ve gülüştüler.James nasıl da ilk kaptanlık yılında kupayı getirdi ama. Bir insan her şeyde mi iyi olur
İyi okumalarr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evans Twins | Sirius Black
FanficLily ve ikizi Melody beklenmedik bir mektup alır ve sonrasında tüm dünyaları değişir. İkizleri neler bekliyor? Bu yolculuk sırasında ne gibi zorluklarla karşılacaklar? Aşk, dostluk, savaş gibi kavramlarla tanışacaklar. 🥇#siriusblack -> 12/12/2022 �...