Balo

905 54 36
                                    

Medya: Melody, Lily ve Ester'in elbiseleri.

Sonunda o herkesin heyecanla beklediği gün gelmişti. Balo bu akşam yapılacaktı. Herkes telaşla elbiselerini falan hazırlıyordu. Melody yeşil bir elbise, Lily mavi zarif bir elbise Ester ise pembe bir elbise giyecekti. Erkekler zaten takım elbise giyecekleri için bir dertleri yoktu.

Baloya az kala Çapulcular ile koridorda yürüyen Melody'nin gözüne bir şey takıldı. Saul Suarez ve Marlene Mckinnon yiyişiyorlardı. Merlin aşkına! Koridorda yapılacak iş miydi gerçekten!
- Bence ortak salona diğer taraftan gidelim, dedi Melody gördüğü manzarayı aklından çıkarmak istercesine. Sirius, eski sevgilisini başkasıyla öpüştüğünü görünce hiçbir şey hissetmemişti. Çünkü şuanda onun gözü kıvıcık saçlı kızdan başkasını görmüyordu. Ona aşık olmuştu. Daha ne kadar içinde tutabilirdi bilmiyordu.

- Gerek yok Melody, yolumuzu uzatmayalım şimdi, dedi Sirius ve önden gitmeye başladı. Melody, Marlene'nin başkasıyla öpüşmesinden rahatsız olur sanmıştı. Ama Sirius hiç de rahatsız olmuşa benzemiyordu.

Herkes telaş içindeydi. Balo başlamak üzereydi çünkü. Melody ve Lily elbiselerini giymiş, aynada kendilerine bakıyorlardı.
- Lily, çok güzel görünüyorsun. Ben de ne güzel saçlarımı düzleştirecektim. Sirius efendi izin vermedi. Neymiş kıvırcık saçlarım daha iyi görünüyormuş, dedi Melody kendi kendine.
- Sen de çok güzel görünüyorsun tatlım. Artı olarak hislerin karşılılı olabilir, dedi Lily. Ne yani Sirius ondan hoşlanıyor olabilir miydi? Sanmıyordu Melody. Sonunda yatakhaneden çıkıp ortak salona indiler.

Sirius, Melody'i gördüğünde nutku tutuldu. Çok güzel görünüyordu. Yeşil gözleri ile aynı renk elbisesiyle kıvırcık saçları tam bir bütün olmuştu. Melody'e aşık olmamak elde değildi.
- Eee, nasıl görünüyorum? Senin yüzünden saçlarımı da düzleştiremedim, dedi Melody.
- Çok güzel görünüyorsun. Hem iyi ki de düzleştirmemişsin böyle daha iyi, dedi Sirius. Sirius da takım elbisesi içinde mükemmel duruyordu. Tam bir beyefendiyi andıran duruşu da etkiliydi tabi.

James koşturarak ortak salona geldiğinde Lily'e bakakaldı. Sonra rahatsız olmasın diye gözlerini çekmişti. Bu çocuk ikizine çok ama çok aşıktı. Melody aşkının karşılığını bulmasını umuyordu.
- Balo başlıyor hadi gidelim, dedi James ve baloya götürdüğü kızı almak için ortak salondan çıktı.

- Hadi kavalyem gidelim, dedi Melody Sirius'a. Sonra da güldüler.
- Gidelim prenses, dedi Sirius ve büyük salondaki baloya gittiler.

Gittiklerinde Remus ve Ester oturmuş sohbet ediyorlardı. Ester çok güzel olmuştu. Remus'un ona hayranlıkla bakışları da bunu kanıtlıyordu. Melody ve Sirius yanlarına oturdular.
- Sonunda gelebildiniz, dedi Ester gülümseyerek. Ardından James de geldi.

- Evet, hoş geldiniz Hogwarts öğrencileri! Bugün bir gelenek başlatmaya karar verdik. Bundan sonra her yıl yılın sonuna doğru balolar düzenlenecek! Balolara da 4. sınıfın altındakiler maalesef katılamayacak. Neyse ben sizi çok tuttum, iyi eğlenceler! dedi Dumbledore.

Müzik çalmaya başladı. Herkes sırayla kalkıyor vals yapıyordu. Sirius yanında oturan Melody'e dönerek;
- Bana bu dansı lütfeder misin leydim? dedi. Melody yanaklarının hafiften kızardığını hissetmişti.
- Seve seve bayım, dedi Melody ve dansa kalktılar.

- Onca kız varken niye bana teklif ettin Sirius? dedi Melody dans ederlerken. Sirius Melody'nin gözlerine bakarak;
- İçimden öyle geldi. Rahatsız mısın yoksa? dedi Sirius muzipçe.
- Rahatsız olmak ne haddime. Sirius Black beni baloya davet etmiş hiç geri çevirmek olur mu? dedi Melody ve güldüler. Şuanda fazla yakınlardı. İkisi de aralarındaki mesafenin azaldığının farkındaydı. Ama ikisi de uzaklaşmamışlardı.

Evans Twins | Sirius Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin