2 ay sonra
Melody, Sirius'tan uzun süredir hoşlanıyordu. Ve artık bunu içinde tutamamaya başlamıştı. Arkadaşlıkları bozulmasın diye harcadığı çaba akılalmazdı. Fakat genç kızın bilmediği bir şey vardı. Hisleri karşılıklıydı.Büyük salonda otururlarken Ester yanlarına geldi.
- Dumbledore açıklama yapacakmış, ne düşünüyorsunuz? diye sordu Ester. Remus ile kısa bir süre bakıştıktan sonra Melody'e döndü.
- Yine Filch'in koyduğu yeni kuralları açıklayacak olabilir. Malum sürekli kural koyuyor, dedi Melody. Hepsi ona katıldılar. Ester biraz onlarla oturduktan sonra kendi masasına geçti.
- Sevgili Hogwarts öğrencileri! Sizlere okulun bir balo düzenleyeceğini duyurmaktan mutluyum. Balo 1 hafta sonra olacak. Bir hafta içinde eşlerinizi bulun. dedi ve gitti Dumbledore. Herkes şaşırmıştı. Normalde balo falan olmazdı Hogwarts'ta.- Eee iyiymiş, dedi James. Melody James'in ne düşündüğünü bildiği için gözlerini devirdi.
- Asla kabul etmez Çatalak, boşuna uğraşma, dedi Melody. James kabul etmeyeceğini biliyordu ama yine de soracaktı.
- Lily-çiçeğim benimle baloya gelir misin? Dedi James. Lily kabul etmeyecekti.
- Hayır, Potter. Senin gibi zorbalarla baloya gitmem. Dedi Lily. Böyle olacağı belliydi fakat James kesinlikle bir zorba değildi. Bunu Lily de biliyordu. James yüzü düşmüş bir şekilde yanlarına döndü. Melody James'e ben demiştim bakışı attı.
- Eee, baloya kimi götüreceksiniz? diye sordu Melody. James Lily'i götüremediğine göre kimseyi götürmek istemiyordu. Ama son güne kadar deneyecekti. Remus ve Sirius ise daha düşünmediklerini söylediler. İşte bu büyük bir yalandı. Sirius içten içe Melody'i, Remus ise "arkadaş olarak" Ester'i götürmek istiyordu.Kahretsin, bugün maç olduğunu unutmuştu Melody. James onu bir güzel haşlamıştı. Bu sefer bir bahanesi yoktu. Antrenmandan sonra Slytherin ile olan maçları başladı. Remus, Profesör Mcgonagall'a yalvarmaları sonucu anlatıcı olmuştu.
- Bayanlar, beyler hoş geldiniz. Gryffindor-Slytherin maçı başladı. Quafle mükemmel James Fleamont Potter beyefendide! Lily dön de kaçırdığın adama bak! Özür be Lily! Ve sayıı!Mükemmel James Fleamont Potter sayı yapıyor! Quafle şimdi Malfoy'da. Malfoy hızla kaleye ilerliyor ama mükemmel vurucumuz Sirius Orion Black Hazretlerinden gelen bludger ile quafle düşürüyor. Quafle şimdi mükemmel Melody Cecilia Evans'ta! Evans hızla kaleye ilerliyor. Ona doğru gelen bludgerı Black engelliyor. Ve sayıı! Gryffindor'un gururu musunuz be? İşte bunlar benim arkadaşlarım! Snitch ortalarda yok gibi görünüyor. Gryffindor art arda sayılar yapmaya devam ediyor! Derken Meadowes snitchi gördü ve hızla peşinden gidiyor. Black de onun arkasından gidiyor. Meadowes Slytherin vurucusundan gelen bludger ile yalpalıyor! Bunu fırsat bilen Black gidiyor ve snitchi yakalıyor! Ama maçın galibi GRYFFİNDOR!! dedi Remus.Kazanmışlardı. Bunu kutlamak için ortak salonda parti vereceklerdi. Partiden önce Sirius yanına geldi.
- Melody bir şey soracağım, dedi Sirius. Melody meraklanmıştı.
- Sor bakalım, dedi Melody.
-Benimle baloya gelsene. Tabi arkadaşım olarak, dedi Sirius. Melody bu teklife çok sevinmişti. Sirius o kadar kız varken artı olarak hepsi de seve seve kabul edebilecekken kendisine sormuştu.
- Gelirim, tabi dedi Melody ve böylece birlikte baloya gidecekleri kesinleşti.Ertesi gün Remus da Ester'e baloya onunla gidip gidemeyeceğini sormuştu. "Arkadaşça" olmak kaydıyla. Ester ise Remus'un iyi bir arkadaş olduğunu düşünüyordu. Teklifini kabul etti o yüzden. Remus ve Ester de baloya birlikte gideceklerdi. Bir tek James hala kimseye teklif etmemişti. Hala Lily'den ümidini kesmemişti çünkü. Ama Lily onun teklifini kabul edecek gibi durmuyordu.
Melody ve Ester koridorda birlikte yürürlerken hoşlandıkları kişilerden konuşmaya başlamışlardı. Ester, Melody'nin Sirius'tan hoşlandığını biliyordu. Ester'in ise şuanda herhangi bir duygu beslediği bir kişi yoktu. Yani en azından şimdilik. Günler günleri kovalamaya başlıyordu.
Hadi Merius azıcık daha gayret olacaksınız bak.
Hikayenin gidişatı hakkında ne düşünüyorsunuz?
İyi okumalar bu arada
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evans Twins | Sirius Black
FanfictionLily ve ikizi Melody beklenmedik bir mektup alır ve sonrasında tüm dünyaları değişir. İkizleri neler bekliyor? Bu yolculuk sırasında ne gibi zorluklarla karşılacaklar? Aşk, dostluk, savaş gibi kavramlarla tanışacaklar. 🥇#siriusblack -> 12/12/2022 �...