R&R

354 25 10
                                    

Ester olan bitenleri günlük olarak Remus'a yazmayı ihmal etmiyordu. Remus Melody'nin hamileliğini duyunca sevinmişti diğer herkes gibi. Kurt adamların yanından ne zaman döneceği de belli değildi.

Rita karargahta Elaine'yi zapt etmeye çalışıyordu. Kızının 1. yaş gününe çok az bir zaman kalması da onu telaşlandırıyordu. Ona bir doğum günü yapmak istiyordu elbette. Elaine günün uyumadığı saatlerinde Diggory'lerin oğlu Cedric ile oynuyordu. İkili iyi arkadaş olmuşlardı. Rita bu dostluğun uzun sürmesini çok istiyordu.

Melody şifacıya gidince bebeğin bir aylık olduğunu öğrenmişti. Doğumu için şimdiden heyecanlanıyordu. Hamileliğini öğrenince Sirius onun görevlere gelişini yasaklamıştı. Bu yüzden karargahın günlük işerine yardım ediyordu. Bu süre zarfında da Rita ve Agatha ile sohbet ediyordu. Alıştırma olsun diye arada Elaine'e de bakıyordu.

- Ay El bugün çok yordu beni. Senle de doğru düzgün konuşamadık. Nasıl gidiyor hamilelik? Cinsiyetinin ne olmasını istiyorsun? Aklında isim var mı? dedi Rita art arda sorularını sıralarken.

- Şuanlık gayet iyi gidiyor. Cinsiyetinin ne olmasını istiyorum bilmiyorum açıkçası. Ama Sirius'a benzeyen bir oğlumun olmasını çok isterim. Kızım olmasını da çok isterim ya. Bu yüzden fazla kararsızım. Daha isime karar veremedik. Hala üzerinde düşünüyoruz, dedi Melody. Rita, Melody'i anlıyordu. Gerçekten de hamile olunca cinsiyetinin ne olduğu seni ilgilendirmiyordu. Sadece çocuğunun sağlıklı olmasını istiyordun. Rita çocuğunun kendisine benzemesini çok istemişti. Çünkü çocuğunun yüzüne her baktığında nefret ettiği adamı görmek istemiyordu.

Regulus sonunda mezun olmuştu. Ölüm yiyenlere aktif olarak katılma vakti gelmişti. Ölüm yiyenlerin içinde ajan olacağı için Dumbledore gayet sevinçliydi. Sirius ise Regulus'un hayatını riske attığını düşünüyordu. Regina ile de bir ay sonra evleneceklerdi.

- Reg, abinler düğüne nasıl gelecek? Sonuçta her yer ölüm yiyen kaynıyor olacak, dedi Regina. Regulus bunun zor olacağını biliyordu. Abisini düşününce de onun bir yolunu bulacağını biliyordu.

- Kılık değiştirirler herhalde. Tüm ölüm yiyenler gidince de onlarla fotoğraf çekiniriz. Merak etme sorun çıkmayacak, dedi Regulus güven verici bir sesle. Regina daha rahatlamış görünüyordu.

*1 ay sonra, Düğün günü*

Regina, gelinliğini şöyle bir düzeltip odadakilere baktı. Odada Bayan Dawson, Walburga Black, Bellatrix Lestrange, Narcissa Malfoy ve daha önce görmediği bir sima vardı. Regina bunun kim olduğunu bilmese de öğrenecekti.

- Dehşet verici bir şekilde güzel görünüyorsun, dedi Bellatrix. Bir Gryffindorluya?? Güzelsin?? Dedi?? Gryffindorlulardan nefret ettiğini sanıyordu Regina. Herhalde karanlık lordu desteklediklerini düşündüğü için pek takmamıştı. İçeridekiler gelini biraz yalnız bırakıp odadan çıktılar. Fakat odadan çıkmayan tek biri vardı; Melody Black.

Melody, kılık değiştirmeli halinden çıktı ve Regina'ya sarıldı. Regina şoka uğramıştı. Evet, bir şekilde geleceklerini biliyordu ama insan yine de şaşırıyordu.

- Dohşöt verecede guzelsin, dedi Melody Bellatrix'i taklit ederek. Regina hafif kıkırdadı.

- Gelebilmenize çok sevindim. Etraf ölüm yiyen kaynarken sakin kalmak zor, dedi Regina.

- Eh, ne yapalım alışacaksın bir müddet sonra merak etme. Sonuçta bir ölüm yiyenin karısısın. Gerçi siz de durumlar biraz farklı. Eltimsin diye söylemiyorum çok güzel olmuşsun, dedi Melody.

- Sen de çok güzel olmuşsun. Ama istersen tekrar gizlen. Birazdan geri dönerler, dedi Regina. Melody onayladı ve kılığına döndü. Tıpkı Regina'nın da dediği gibi çok geçmeden geri döndüler.

Regina, sonunda ağır adımlarla Regulus'un olduğu yere yürüdü. Regulus gözlerini ondan alamıyordu. Bu sahneyi gören Melody'nin aklına kendi düğünü geldi. Sirius'un yüzü geldi. Onların düğünü çok güzel olmuştu.

- Sen Regulus Archturus Black, Regina Allison Dawson'ı eşin olarak kabul ediyor musun? dedi Rahip gür bir sesle.

- Evet! dedi Regulus, gözlerini Regina'dan ayırmadan. Rahip bu sefer Regina'ya döndü.

- Sen Regina Allison Dawson, Regulus Archturus Black'i eşin olarak kabul ediyor musun? dedi rahip.

- Evet! dedi Regina da tıpkı Regulus gibi. Nikah şahitleri de onaylayınca ikili evlenmiş oldular.

Düğün bitip, herkes gittiğinde Sirius ve Melody kılıklarından çıktılar. Sonra da çifti tebrik ettiler.
- Tebrikler! Eh o zaman Blackler olarak fotoğraf çekinelim ne dersiniz? dedi Sirius sevecen bir tavırla. Herkes onaylayınca fotoğrafı çektirdiler. Biraz daha sohbet ettikten sonra Melody ve Sirius da kalktı. Regulus ve Regina nihayet tek kalabildiğinde gelecek planları hakkında konuşmaya başlamışlardı.

Fazla ikilemde kalıyorum ya karakterlerin seçimi konusunda. Bu bölüm pek güzel olmadı ama idare edin artık.
İyi okumalar!

Evans Twins | Sirius Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin