*6 ay sonra*
Şimdiye kadar üç tane hortkuluk bulmayı başarmışlardı. Bunlar slytherin madalyonu, Gaunt yüzüğü ve hufflepuff kupasıydı. Diğer dördünün ne olduğu konusunda pek bir fikirleri yoktu. Gerçi Dumbledore birinin evcil hayvanı olan Nagini olduğundan emindi.Melody doğurdu doğuracaktı. E malum 9 aylık hamile olunca da temkinli davranmaya özen gösteriyordu. Peşinde kuyruk olan kocası da olunca günleri biraz zor geçiyordu. Şikayetçi değildi. Potterların evinde Lily, Rita ve Ester ile sohbet ederken karnına bir sancı girdi. Melody o an doğuracağını anladı. Aşağıya baktığındaysa haklı olduğunu gördü. Suyu gelmişti. Kızlar onu hemen koltuğa yatırdılar. Lily hamile ve Ester de doğurtmayı bilmediği için işi Rita devraldı.
- Zor olacak gibi duruyor. Tüm gücünle ıkın Mel! dedi Rita. Lily, ikizinin elini tuttu. Bu hareketin ona güç vereceğini ummuştu. Haklı da çıktı. Melody daha fazla ıkındı. Rita'nın yüzünden durumun pek iyiye gitmediği anlaşılıyordu. Lily kaşlarını çattı.
- Ne oluyor Rita? dedi Lily. Rita, Lily'e baktı ve sonra Melody'e döndü.
- Çok fazla kanaman var Mel. Ve bunun iyiye işaret olduğundan emin değilim. Bebek çıkmamakta ısrarlı görünüyor, dedi Rita. Melody korkmuştu. Lanet olsun ki kocası yanında değildi. Ne yapacağını bilmiyordu. Tek çaresi Rita'ya güvenmekti.Sirius, James ve Remus oğullarıyla birlikte kapıdan içeri girdiklerinde gördükleri manzarayla şaşırdılar. Bunu beklemedikleri ortadaydı. Sirius hemen koltukta ıkınan karısının yanına gitti. Melody kocasının geldiğini görünce gülümsedi. Sirius kanı görünce korkuyla Melody'e abaktı. Melody ilk defa Sirius'u bu kadar korkmuş görüyordu.
- Melody, kafası göründü! Biraz daha dayan, geliyor dedi Rita. Bunun üzerine Melody tekrardan ıkındı. Sirius bir karısına bir de Rita'ya bakıyordu. Gelmekte olan çocuğu karısı için büyük tehlike yaratıyordu bunun oldukça farkındaydı. Koltuğun üzerine sardıkları kalın çarşaf kana bulanmıştı. Karısının kanını görmek midesini bulandırıyordu. Bir an önce çocuğuna kavuşmak, karısının çilesinin bitmesini istiyordu. Melody son bir kez daha var gücüyle ıkındı. Bu ıkınma sonrası evi ağlama sesleri kapladı. Sonunda başarmıştı! Çocuğunu sağ salim doğurmayı başarmıştı.
Rita bebeği kucağına aldı ve onu temizledi. Sonra merakla cinsiyeti öğrenmeyi bekleyen ev sakinlerine döndü.
- Bu kızıl saçlı cadıya ne isim vermek istersiniz? dedi Rita gülümseyerek. Sirius bu sözler üzerine evin içinde zıplamaya başladı. Melody kocasının bu hallerine güldü. Bir kızı olmuştu. Kızının işi epey zor olacaktı. Bir yandan babası bir yandan abisi. Kıza rahat vermezlerdi artık. Melody düşüncelerinden sıyrılarak kızını kucağına aldı. Sirius da Melody'nin yanına oturdu.- İsmi Iris olsun mu Mel? Çok yakışır kızılıma. Anlamı da çok güzel. Hem tanrıların elçisi hem de çiçek anlamına geliyor. Senin gibi, dedi Sirius karısının yeşil gözlerinde kaybolurken. Melody Sirius'un önerisini çok beğenmişti.
- Çok güzel bir isimmiş. Iris olsun o zaman. Fakat bir daha önerim var. İkinci ismi için. Madem tanrılar falan dedik. Yıldızların tanrıçası olan Asteria'ya ne dersin? Bence çok manidar olur, dedi Melody. Sirius gülümsedi ve kızını kucağına aldı.
- O zaman takdim edeyim sizlere. Black ailesinin yeni üyesi Iris Asteria Black! dedi Sirius. Herkes neşeyle kızıl saçlı bebeğe bakarken Lily'nin karnına bir sancı girdi. Hem de ne sancı!- Lils? Doğuruyor musun yoksa? dedi Melody kızını kucağına alırken. Lily anlık gelen sancıyla tüm yediklerini James'in üstüne kustu. James'in üstü şimdi kusmukla kaplanmıştı. Lily hemen utanarak geri çekildi.
- Çok üzgünüm James. Bana ne oldu anlamadım. Gel üstünü temizleyeyim, dedi Lily aceleyle. James ise sakin bir şekilde Lily'e baktı. Ardından karısına gülümsedi.
- Lily-çiçeğim, kusmak gayet normal bir şey. Hem bu senin kusmuğun, ben senin kusmuğuna ölürüm. Üzerime kusan Mel olsaydı bu triplere girmesini anlardım ama senin böyle davranmana gerek yok. Sen iyi misin onu söyle, dedi James. Lily kocasının sözleri üzerine gülümsedi. James Lily'i gerçekten çok seviyordu. Lily bazen keşke daha önce onun aşkına karşılık verseydim diye düşünüyordu. Düşüncelerinden Melody'nin sesiyle sıyrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evans Twins | Sirius Black
FanfictionLily ve ikizi Melody beklenmedik bir mektup alır ve sonrasında tüm dünyaları değişir. İkizleri neler bekliyor? Bu yolculuk sırasında ne gibi zorluklarla karşılacaklar? Aşk, dostluk, savaş gibi kavramlarla tanışacaklar. 🥇#siriusblack -> 12/12/2022 �...