Noel yaklaşıyordu. Hogwarts'ta noel çok güzel geçerdi. Melody ve Lily tekrardan eskisi gibi olmuşlardı. Şimdi ise Ester, Melody ve Lily Ravenclaw-Slytherin maçını izlemeye gidiyorlardı. Maçı Remus anlatıyordu.
- Beyler ve bayanlar yine ben anlatacağım maç! Kaptanlar el sıkıştılar ve maç başladı. Malfoy hızlı davrandı ve quafle ı aldı. Hızla Ravenclaw kalesine ilerliyor. Slytherin kazanmasın! Derken Malfoy sayı yapıyor. Quafle şimdi Ravenclaw da. Hızla kaleye ilerlerken Slytherin vurucusundan gelen bludger onu engelliyor. Quafle şimdi yine Slytherin de. Olamaz bir sayı daha mı? Slytherin size noldu şike falan mı yaptınız? Peki profesör! Suarez snitchi gördü gibi hadi bakalım! Ama Black de görmüş anlaşılan. Black Suarez'den daha hızlı! Hadi Suarez amma da yavaş çıktın sen de! Derken Black snitchi yakalıyor! Maç ne yazık ki Slytherin in. Dedi Remus. Ester sevgilisinin kaybetmesine üzülmüştü. Koşar adımlarla Suarez'i bulmaya gitti. Bu sahne Melody'e tanıdık gelmişti. Sadece Melody teselli etmek yerine tebrik etmeye gitmişti. Sonrasında yaşananlar ise iç açıcı değildi. Melody ile Lily ortak salona geçtiler.Remus ortak salona giderken bir bağırışma duydu. Sesin kime ait olduğuna bakınca da Melody'nin arkadaşı Loorey olduğunu gördü. Suarez ile tartışıyorlardı.
- Yani senin hiçbir suçun yok! O gelip öptü seni öyle mi? Seni iki yüzlü piç! Seni sevmiştim. Benden ayrılabilirdin! Daha kolay olurdu. En azından aldatılmamış olurdum, dedi Loorey ve ağlayarak gitti. Remus onun peşinden gitti. Bunu neden yaptığını bilmiyordu fakat peşinden gitmişti.
- Loorey şey ben istemeden kulak misafiri oldum ama- derken Ester ağlayarak Remus'a sarıldı. Remus anlık bir şok geçirse de kıza karşılık verdi.
- Ben özür dilerim, kendimi çok kötü hissediyorum da ve lütfen Ester de,dedi Ester utanmış bir şekilde.
- Sorun değil Ester, sen de bana Remus de, dedi karşılık olarak. Birlikte uzunca bir süre konuştular. Fazla ortak yönleri vardı.Remus döndüğünde ortal salonda sadece Sirius ve Melody vardı ve onlar bir çiftmiş gibi duruyordu. Onları tanımayan biri zaten Melody ve Sirius u sevgili sanabilirdi. Birbirlerine olan davranışları farklıydı biraz.
- Aaa, Aylak hoş geldin, dedi Sirius.
- Hoş buldum da ne konuşuyorsunuz siz öyle ve Jamie nerede? Dedi Remus.
- SBD lee hakkında konuşuyorduk. James i de Mcgonagall çağırmıştı, daha dönmedi dedi Melody. Remus cevaptan tatmin olmuş bir şekilde koltuğa oturdu.
- Sen bir farklı mutlusun şuan neden? Dedi Melody. Bu kız insanlardaki en ufak değilikliği bile anlayabilirdi.
- Hiç, bir şey de olmadı aslında dedi Remus. Çok şey olmuştu. Melody inanmayan bakışlarlae Remus a baktı.
-Emin misin Remmy? diye sordu Melody. Remus bir kez daha hayır cevabını verdi. Melody sonrasında üstelemeyi bıraktı.James geldiğinde hepsi ona döndü meraklı bakışlarla.
- Noldu? Ne dedi Mcgonagall? Dedi Sirius. James yüzünü buruşturdu.
- Amcam, yanlışlıkla bir iksir içmiş şuan da ise St Mungo'ya kaldırılmış. Annem noelde okulda kalmamı istemiş. Bunu söyledi, dedi James.
- Bunu sana annen de söyleyemez miydi? Diye sordu Melody.
- Söyleyebilirdi aslında, ama bilmiyorum neden Mcgonagall ın söylediğini, diye cevap verdi James.Ertesi gün Ester koşarak Melody'nin yanına geldi.
- Melody, biz Saul ile ayrıldık. Beni aldattı, dedi Ester ve tüm hikayeyi anlattı. Remus kısımlarını atlayarak.
- Bu erkekler neden böyle ya? Hepsi birbirinden uyuz. Eh, o zaman intikam planımız ikiye katlandı dedi Melody ve konuştular.Ben yine birilerini ayırdım.
Ester hakkında ne düşünüyorsunuz?
Remusum ya💞💞
İyi okumalar diliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evans Twins | Sirius Black
ФанфикLily ve ikizi Melody beklenmedik bir mektup alır ve sonrasında tüm dünyaları değişir. İkizleri neler bekliyor? Bu yolculuk sırasında ne gibi zorluklarla karşılacaklar? Aşk, dostluk, savaş gibi kavramlarla tanışacaklar. 🥇#siriusblack -> 12/12/2022 �...