Üç Büyücü Turnuvası

192 16 11
                                    

Okul yılı nihayet başlamıştı. Quidditch kupasını da sorunsuz atlatmışlardı. Bu yıl ise Dumbledore'un söylemediği bir sürpriz olacaktı. Öğrenciler sürprizi öğrenmek için can atıyorlardı. Öğrenmeleri de fazla uzun sürmeyecekti.
- Ne acaba? Çok merak ediyorum, dedi Luna yanındaki Iris'e. Iris, Dumbledore'a baktı ve arkadaşına döndü.
- Sanırım birazdan öğreneceğiz, dedi Iris. Dediğinde haklı da çıktı. Dumbledore, kürsüye çıktı ve konuşmaya başladı.

- Hogwarts öğrencileri hepinizi buraya toplamamın nedeni büyük sürprizi açıklamaktı. Biliyorsunuz ki Üç büyücü turnuvası yarışmalardaki ölümlerden dolayı uzun süredir yapılmıyordu. Ama bu yıl Üç Büyücü Turnuvasına biz ev sahipliği yapıyoruz, dedi Dumbledore. Herkes heyecan içinde Dumbledore'a bakıyordu.

- Karşınızda Beauxbatons Sihir Akademisi! dedi Dumbledore. Bunun üzerine içeriye müdürleri önderliğinde öğrenciler girdi. Hepsi mavi bir kıyafet giyiyordu. Fakat içlerinden biri erkeklerin ona hayran hayran bakmasına neden olmuştu. Bu efsunlu kızın geninde veelalık olduğuna emindi Iris. Altair bile hayranlıkla bakıyorsa diye düşünmeden de edemedi Iris. Sonuçta gözlemlerine göre onun gözü birinden başkasını görmüyordu. Bir süre Gryffindor masasına baktı Iris. Hermione'nin erkekleri dürttüğünü gördü. Büyük ihtimalle o da kızın geninde veelalık olduğunu anlamıştı. Bir an Gilbert ile bakıştı Iris. Gilbert veeladan gözlerini çekmiş ve Iris'e bakmıştı. Çok da uzun sürmeyen bir bakışmanın ardından Iris gözlerini başka bir yere dikti.Sıra diğer okula gelmişti.

- Ve diğer okulumuz Durmstrang Enstitüsü! dedi Dumbledore. Bunun üzerine içeriye sanki eski çağlardaymış gibi giyinen Durmstrang öğrencileri girdi. Çoğu kızın gözü birini arıyordu. Victor Krum'ı. Sonunda onu gören kızlar hayranlıkla bakmaya başladılar. Iris bu erkek hayranlarını anlamıyordu. O sadece babasına hayrandı.

- Misafirlerimizi en iyi şekilde ağırlayacağınızdan eminim. Turnuvaya katılmak için 17 yaş ve üzeri olmanı gerekir. Aday olacaklar ismini ateş kadehine atabilir. dedi Dumbledore. Bunun üzerine salondan oflama sesleri geldi. Misafirleri binalara bölüştürdüler. Ravenclaw'ın şansına Beauxbatons öğrencileri gelmişti. Bunların içinde veelalık geni olan da bulunuyordu.

Astrid salondan çıkınca Fred ve George'un yanına gitti. Aptalca bir şeyler yapmalarını engellemeye çalışacaktı. Turnuvaya katılmak istediklerini biliyordu.
- Sakın isminizi yazmak gibi bir aptallığa düşmeyin. Dumbledore önlem alacaktır, bariyerden geçemezsiniz dedi Astrid. Fred kendinden emin bir şekilde karşısındaki kıza baktı. Astrid ne zamandan beridir bu kadar güzeldi?
- Sen merak etme biz bir yolunu buluruz Riri. Endişelendin mi yoksa? dedi Fred muzipçe. Astrid göz devirdi.
- Aman be ne yapıyorsanız yapın, dedi Astrid ve ikizlerin yanlarından ayıldı.

O sırada Gryffindor ahali de turnuva hakkında konuşuyordu.
- Ben girmek isterdim turnuvaya. Aksiyon olurdu ne güzel, dedi Altair. Hermione, Black oğlanına sert bakışlar gönderdi.
- Çok tehlikeli. Daha önce ölenler olmuş, her ne kadar önlem alırsalar alsınlar yine de çok tehlikeli dedi Hermione Altair'e katılmayarak.
- Eh, biraz risk olmadan hayatın anlamı olur mu Herm? Bu arada benim kızıl nerede ya normalde gelirdi, dedi Altair kardeşini düşünerek. Bunun üzerine kardeşi geldi. Atair gülümsedi ve kardeşine baktı.
- İti an çomağı hazırla dedikleri bu olsa gerek, dedi Altair. Iris kaşlarını çattı.
- Sana da merhaba abi, dedi Iris sahte bir gülümseme takınarak. İçeriye gelen ikizler sayesinde ilgi onlara kaydı.

- Yine kıçını ben kurtarıyorum, yat kalk bana dua et Alex. Ya Slytherinlilere satamadan dur bir kerede ya, dedi Bertha yakınarak. Alex sırıttı. Harry kardeşlerine bakıp iç çekti.
- Yine ne yaptınız? dedi Harry. Bertha gözlerini abisine dikerek konuştu.
- Çoğul eki kullanma abi. Çünkü hepsini bu yaptı, dedi Bertha sinirli bir şekilde.
- Bu derken ayıp ol- tam tamamlayacakken sözü kesildi Alex'in.
- Kes sesini, dedi Bertha. Bertha durumu abisine tüm gerçekliğiyle anlattı. Harry anlatılanlara şaşırmamıştı. Alexander Potter'dan her şey beklenirdi.

- Bertha yine kurtarmış Alex'i. Bu çocuk Bertha olmasa ne yapacaktı kim bilir, dedi Hermione kendi kendine.
- Zaten hep olan bu değil mi? Alex dağıtır, Bertha toplar dedi Iris kuzenlerine bakarak.
- Şimdi Quiddich de oynatmayacaklar bize, dedi Gilbert. Evet bu kötüydü.

- Ay benim acilen gitmem lazım. Kütüphaneye gidecektim, dedi Iris. Sırayla Bertha, Hermione ve Ginny'i yanaklarından öpüp gitti.
- Ben senin abinim, abin. İnsan gelip abisini öper önce, dedi Altair Iris'in peşinden.
- Seni annen öpsün, dedi Iris gözden kaybolurken.
- Ben hala bunun nasıl Ravenclaw'a seçildiğini anlamıyorum. Bence Seçmen Şapka bunu yerleştirirken sarhoştu. Başka bir açıklaması olamaz, dedi Altair.

Cedric ve Elaine Hufflepuff ortak salonunda oturuyordu.
- Adını atacak mısın Ateş Kadehine? Sonuçta yeni 17 yaşına bastın, dedi Elaine. Cedric, arkadaşına baktı.
- Buna şüphen mi var? dedi Cedric. Elaine gülümsedi. Bu çok yanlıştı, ona aşık olmamalıydı. Onun sevgilisi vardı.
- Chang ile nasıl gidiyor? Ondan fazla bahsetmiyorsun, dedi Elaine.
- İyi gidiyor. Ondan pek hoşlanmadığını biliyorum. O yüzden pek bahsetmiyorum, dedi Cedric. Elaine'in kalp atışları hızlanmıştı. Cedric onun için çok özeldi. Bu özellik yıllar içinde bambaşka bir hal almıştı.
- Evet haklısın ama ondan bahsedebilirsin sıkıntı yok, dedi Elaine. Cedric inanmaz bakışlar gönderdi sarışın kıza.
- O yüz ifadesiyle başkalarını kandırabilirsin ama ben bu oltalara düşmem, dedi Cedric.

Fred ve George bariyeri yaşlandırma iksiriyle geçmeye çalışmışlardı fakat başaramamışlardı. Tüm gün ak sakalla gezmişlerdi koridorda. Ve tabi Astrid'in ben demiştim bakışlarıyla.

Beklenen an gelmişti. Şampiyonlar belli olacaktı. Dumbledore, Ateş Kadehinin yanına geçti, eline bir kağıt düştü. Dumbledore tebessüm ederek ismi okudu.
- Beauxbatons'un şampiyonu Fleur Delacour! dedi Dumbledore. Herkes kızı alkışlamaya başladı. Bu kız yarı veela olandı. Iris nedense ona karşı bir tiksinti hissediyordu. Dumbledore bu sefer ikinci ismi açıkladı.
- Durmstrang'ın şampiyonu Victor Krum! dedi Dumbledore. Bu sefer kızlar çığlık atmışlardı. Iris ise sadece göz devirmişti. Sıra Hogwarts'ın şampiyonuna gelmişti. Herkes heyecanla bekliyordu.

- Hogwarts'ın şampiyonu Cedric Diggory! dedi Dumbledore. Bu sefer Hufflepuff masasından sevinç sesleri yükseldi. Elaine arkadaşına baktı.
- Biliyordum, kazanmazsan gözüme görünme Ced dedi Elaine gülerek. Cedric de ona gülerek cevap verdi.
- Sana söz, turnuvayı kazanamazsam bir daha gözüne gözükmeyeceğim, dedi Cedric. Gülüştüler. İkisi de kendilerini kıskançlıkla izleyen Cho'dan bir haberlerdi. Gerçi son zamanlarda Cho iki kişi arasında çok git gel yapıyordu. Ama Cedric şampiyon seçilince onunla devam etmeye karar verdi.

Neler düşünüyorsunuz bölüm hakkında? Altair ve ben🤝🏻kardeşlerimize zorbalık yapmak. Sizce Iris'e göre Altair'in gözünü alamadığı kişi kim? Tahminlerinizi bekliyorum. Ve sizce bu gençlerden kimler sevgili olmalı önerilere açığım. Bir de bakmışsınız ki shipiniz tutmuş belli olmaz  bana biliyorsunuz. Bu arada içinizden Teen Wolf fanı olan var mı? Varsa filmi nasıl buldunuz? Bence saçmaladılar ya.
İyi okumalar!

Evans Twins | Sirius Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin