İsim Meselesi

326 29 19
                                    

*2 ay sonra*
Remus, Çapulcuları sadece bir kez ziyarete gelebilmişti. Görevinin bitmesiyle de dönüyordu. Ester çok mutluydu bu yüzden. Artı olarak Ester'in yeni öğrendiği ve daha kimseye söylemediği bir şey vardı. İlk kocasına söylemek istediği için de dört gözle Remus'un dönüşünü bekliyordu.

Kapı zilinim sesiyle ayağa kalktı Ester. Kapıyı açtığında ise özlemini duyduğu kişiyi görmüştü: kocasını. Ester, Remus'u görür görmez ona sarıldı. Remus da karısına sımsıkı sarıldı. Çift özlemlerini giderdikten sonra salona geçtiler.
- Eee, karıcığım ne yapıyordun? Dedi Remus. Ester gülümsedi. Şimdi söylemenin tam vaktiydi işte.
- Bebeğimizin kime daha çok benzeyeceğini düşünüyordum, dedi Ester. Remus ilk başta anlamadı. Sonra ise Ester'e şaşkınlık içinde baktı.
- Yani şimdi sen hamile olduğunu mu söylüyorsun? Dedi Remus. Ester sevinçle başını salladı. Remus karısına sarıldı. Ondan bir bebeği olacağı için de çok mutlu olmuştu.
- Şuanda bir aylık, babası dedi Ester. Remus bunu tahmin etmişti zaten.

Lupinler karargaha gittiklerinde orada Remus ile özlem giderdiler Çapulcular. Ester, Remus'u dürttü.
- Ah şey evet. Çocuklar size söylememiz gereken bir şey var, dedi Remus. Meraklı gözler Lupinlere dönmüştü.
- Aramıza bir Lupin daha katılacak, dedi Ester karnını işaret ederek. Herkes çok sevinmişti. James Lily'e dönüp masum bir şekilde baktı.
- Bak Lily-çiçeğim herkes çocuk yapıyor. Biz de mi yapsak? dedi James. Lily gözlerini devirdi.
- James sen daha kendine bakmayı bile beceremiyorsun. Çocuk mu bakacaksın? dedi Lily hafif alaylı bir sesle. Fakat James kendinden emin duruyordu.
- Bakarım ya yeter ki yapalım, dedi James. Bu sözler üzerine herkes güldü.

Melody ve Sirius karargahın koltuklarına oturmuş tartışıyorlardı. Genellikle kolay kolay tartışmayan Blacklerin böylesine zıtlaşması insanları merak ettirmişti.
- Sirius saçmalama istersen! Çocuğumun adını neden James koyayım Merlin aşkına! dedi Melody bezmiş bir tavırla. Sirius ise diretmeye devam ediyordu.
- James gayet güzel bir isim bir kere! Hem kız ismi de söylüyorum hiçbirini beğenmiyorsun ki! dedi Sirius.
- Sirius önerdiğin kız ismi de Jeanette! James ile bağdaşlaşan bir isim istemiyorum çocuğuma! Neden anlamamakta bu kadar ısrarcısın? dedi Melody ve salonu terk etti. Bu Blacklerin ilk ciddi kavgası olabilirdi. Hem de bebeğe koyulacak bir isim yüzünden. Kimin aklına gelirdi!

İki gündür konuşmuyorlardı. Her ne kadar Lily ve Ester onları barıştırmak için çabalasa da başaramamıştı. İkisi de inatçı karakterlerdi. Fakat günün sonunda aynı eve gidiyorlardı. Gerçi Sirius koltukta yatıyordu ama sonuçta aynı eve gidiyorlardı.

Gece yıldızlıydı. Çapulcular karargahta kalmışlardı. Gökyüzü çok güzel görünüyordu. Sirius kavgalı olduğu eşine baktı. Melody yıldızlara bakıyordu. Sonra da bakışlarını Sirius'a çevirmişti.
- Fazla küs kaldık bence. Özür dilerim Mel, ismini ortaklaşa bir karar alarak koymalıyız. Sen haklıydın, dedi Sirius mahcup bir ifade ile.
- Ben de fazla çıkıştım sana. Artık barıştığımıza göre yıldızları seninle izlemek istiyorum, dedi Melody. Sirius karısının bu isteğini geri çevirmedi.
- Sirius, biliyorum ailenin geleneklerini sevmiyorsun ama acaba çocuğumuzun adı da seninki gibi yıldız ismi mi olsa? İstemezsen sorun değil, dedi Melody aklına gelen fikirle. Sirius'un aile geleneklerini sevmediği aşikardı zaten. Ama Melody'nin söyledikleri kulağına fena gelmemişti.
- Sen istiyorsan ben her şeye varım. Aklında bir isim mi var? dedi Sirius.

Melody kafasıyla onayladı ve işaret parmağıyla gökyüzündeki bir yeri işaret etti.
- Şurayı görüyor musun? İşte orası Kartal takımyıldızı. Oradaki en parlak yıldızı gördün mü? Bak şurada. O da Altair yıldızı aynı zamanda gökyüzünün en parlak 12. yıldızı, dedi Melody. Sirius anlamış bir ifadeyle başını salladı.
- Altair kulağa hoş geliyor. Erkek için değil mi? dedi Sirius. Melody onayladı.

- Yani erkek olursa iyi olabilir diye düşündüm. Ama kız olursa diye ad bulamadım henüz. Sen ne diyorsun? Altair iyi mi? dedi Melody.
- Altair mükemmel olur. Kızımız olursa da  ismini bir çiçekten alsın. Madem oğlumuz ismini bir yıldızdan alıyor, o da çiçekten alsın. Hem senin gibi olur, dedi Sirius düşünceli bir şekilde. Melody bu fikri mantıklı bulmuştu.
- Çiçek ismi olabilir. Araştırırım ben o zaman, dedi Melody. Her ne kadar inanılmaz bir şey olsa da bebekleri olacaktı. Her şeyi araştırmaları gerekiyordu.

Buraları biraz hızlı geçmeyi planlıyorum. Elbette hamilelik sürecini yazacağım ama uzun tutmayacağım. Yani hamilelikler kısa olacak. Bir de bakmışsınız ki Melody iki bölüm sonra doğuruyor. Bana belli olmaz sonuçta.
İyi okunmalar!

Evans Twins | Sirius Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin