Ertesi sabah bu konuyu konuşmaya vakitleri olmamıştı ikizlerin. James yine antrenman yapmaya çağırmıştı çünkü.
- Hadi arkadaşlar hızlı, biliyorsunuz Slytherin ile maçımız var. Maç sonrası rahatlarsınız, dedi James tüm takıma.Antrenmana başladılar. Marlene sürekli Melody'e bağırıyor, onu kötülüyordu. En sonunda dayanamayan Melody sinirle;
- Yeter artık Mckinnon! Sen kendi işine baksana, hatılatırım snitchi yakalayacaksın erkekleri değil, dedi. Marlene bozulmuştu ama devam etti;
- Sen benim sevgilimi ayartmaya çalışırken iyi ama! Sürekli ön planda sen varsın! Ben kimsenin önceliği değilim ama sen prensessin! Herkes seni konuşuyor. Senin o iğrenç kıvırcık saçlarına rağmen! Senden kat kat daha iyiyim! Sarı saçlı, mavi gözlü ince belli, herkesin beğenebileceği bir kızım. Sense kızıl kıvırcık saçlı, kusmuk yeşili gözlü, çilli bir şeysin! Ben senden daha güzelken en güzeller listesinde sen ve Lily varsınız! Ben ikinizden de daha güzelim! dedi Marlene. Melody alayla baktı Marlene ye.- Mckinnon bu kadar kuyruğuna bastığını bilmiyordum. Bu arada sevgilin kim? Olmayan kişiyi ayarttığıma göre senden daha iyi bir cadı olduğum kanıtlanmış olur değil mi? Ön planda olduğum yok. Kafandan uydurduğun şeylerle beni küçümsemeye kalkma! Senden çok var Mckinnon hem de çok. Her yerde sarışın mavi gözlü kız bulabilirsin. Ama her yerde kızıl birini bulamazsın. Gözlerim açık yeşil, kusmukla alakası yok bari iyi atsaydın. Lily'i senin arkadaşın sanıyordum. Bunları duysa sence hoşuna gider mi? Arkadaşını bu kadar kıskanman normal değil. Yani bu demek oluyor ki Lily ile arkadaş değilsin. Sadece arkadaş olduğunuzu sanıyorsun. Bağınızı kopardığının farkında olduğundan şüpheliyim. Beynini kullan Mckinnon, saçma düşüncelerle kendini boğma, dedi Melody. Marlene hızla sahayı terk etti.
Takımdaki herkes onu suçlarcasına baktı.
- Evans bunları bu şekilde söylememeliydin, dedi takımdan biri.
- O söyleyince iyi hoş, ben söyleyince mi kötü? Bana neler dediğini duymadınız galiba, dedi Melody sinirle.
- Evet, Melody'e ve Lily-çiçeğime o kadar laf etti. Melody'nin susmasını beklemiyordunuz herhalde, dedi James. Melody, James'e teşekkür edercesine baktı.
- Melody sonuna kadar haklı, tartışmayı kesin! dedi Sirius. Böylece konu kapanmış oldu. Melody, Sirius'un gri gözlerine baktığında gülümsedi. Gözleri ona çok yakışıyordu.Antrenman Marlene'nin gidişiyle sona ermişti. Melody, Lily'nin tribünlerden her şeyi duyduğunu bilmiyordu. Beklemediği bir anda Lily koşarak ona sarıldı. Melody bu beklenmedik sarılmaya karşılık verdi. Onları izleyen Çapulcular gülümsediler. Evans ikizlerinin gerçekten de mükemmel bir bağı vardı.
- Marlene'nin dediklerini harfi harfine duydum. Remus'un yanında tribünlerde oturuyordum. Seni izlemek için gelmiştim. Dediklerini duyunca şok oldum. Marlene böyle değildi. dedi Lily. Üzgün gözüküyordu.
- Zaman insanı değiştiriyor Lily. Mckinnon ın böyle değişmesi olağandı zaten. Hep takıntılı bir kızdı bu. Dedi ve güldü. Lily de ona katıldı. James Lily'nin gülüşünü izliyordu. Çok güzel gülüyordu ona göre. James yanında Melody'i izleyen Sirius'u görmemişti Lily'e bakmaktan.Melody, Çapulculara gitmelerini biraz Lily ile vakit geçireceğini söylemişti. Çapulcular da ısrar etmemişti tabi. Koltuğa oturmuş konuşuyorlardı.
- Remus'a gelince Remus diyor, bana gelince Potter! Bir kere de ağzından James lafını duysam sevinçten havalara uçacağım var ya, dedi James.
- Sanki biraz zor gibi dostum, dedi Sirius. James ise karşılık olarak;
- Melody'e söylerim ayarlar, dedi ama sonra bu fikirden vazgeçti. Çünkü James, Lily'nin ona kendi iradesiyle aşık olmasını istiyordu. Başkalarının aracılığıyla değil.
- Sirius, bir şey soracağım. Lafımı bölmeden dinle beni, dedi Remus. Sirius'tan onay alınca devam etti.
- Senin Melody'e nasıl baktığını gördüm ve sormadan edemedim. Melody'e karşı bir şeyler hissediyor musun? dedi Remus. Sirius donakaldı. Evet, Melody çok güzel bir kızdı. Kızıl kıvırcık saçları ve yeşil gözleriyle insanları cezbederdi. Ama Sirius şuanlık bu soruya cevap veremezdi. Hiçbir şey net değildi çünkü.
- Hayır, Melody'e karşı bir şey hissetmiyorum Remmy. Bunu da nereden çıkardın Merlin adına! dedi Sirius. Remus Sirius'un sözlerine pek inanmasa da inanmış gibi yapmakla yetindi.
- Dedim ya, Melody'e bir değişik bakıyordun, dedi Remus.
-Hayır hiç de bil- derken içeriye Melody ve Lily'nin girmesi üzerine sustu Sirius. Bu konu bir süreliğine askıya alınmıştı. Ama kesinlikle bir daha açılacaktı.Olaylardan sonra Marlene Mckinnon'ın Gryffindor Quidditch Takımından ayrılışı çok konuşulur olmuştu. James, Mckinnon yerine birini bulmakta zorlanıyordu. Birçok kişi gelmişti fakat James hiçbirinin performansını beğenmemişti. Lily, Dorcas Meadowes'i önerince hemen onu seçmelere almıştı. Dorcas gayet iyi oynamıştı.
- Takıma hoş geldin, Meadowes dedi James. Böylece Dorcas takıma girmiş oldu. Lily Marlene ile küsmüştü. O zamandan beridir Alice Fortescue ve Dorcas Meadowes ile takılıyordu. İkisi de düzgün, ahlaklı iyi kızlardı. Melody Dorcas ve Alice'i severdi. Ester ile birlikte onlarla takıldıkları olurdu.Marlene sen de bi git aq, yeter bu karakterler beni kanser edecek.
İyi okumalar diliyorum ve kaçıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evans Twins | Sirius Black
Hayran KurguLily ve ikizi Melody beklenmedik bir mektup alır ve sonrasında tüm dünyaları değişir. İkizleri neler bekliyor? Bu yolculuk sırasında ne gibi zorluklarla karşılacaklar? Aşk, dostluk, savaş gibi kavramlarla tanışacaklar. 🥇#siriusblack -> 12/12/2022 �...