*3 Nisan 1976*
Günler hızlı geçiyordu. Şimdiden 6. Sınıfın sonuna yaklaşmışlardı. Lily James'in kendisi için değiştiğini görebiliyordu. Kendini dizginlemeye başlamıştı James artık. Ama tam olarak değişmemişti. Buna gerek yoktu zaten.- Hadi daha Quidditch antrenmanı var çocuklar! Hazırlanın bu sefer olacak! dedi James. Son maçlarda senkronizeyi pek sağlayamıyorlardı. Slytherin onları ezip geçmişti son birkaç maçtır. Tabi kaptanları Regulus Black olmuştu. En az James kadar başarılıydı.
Antrenmanı izlemeye gelmişlerdi. Ester ve Remus yan yana Lily de onların yanında oturuyordu. Lily'nin bakışları her ne kadar Melody'nin üstündeymiş gibi görünse de o aslında James'e bakıyordu. Ne oluyordu böyle ona?
Antrenmandan sonra yine her zamanki gibi James yanına geldi Lily'nin. Ama Lily bu sefer sert davranmadı.
- Lily! Şey Gryffindor'da parti düzenliyoruz da gelir misin? Rahatsız olduysan gideyim, dedi James. James ne ara bu kadar tatlı olmuştu? Lily hemen düşüncelerinden sıyrıldı. Sayamadığı kadar reddettiği çocuğa bir şeyler hissedemezdi. İmkansız gibi bir şeydi.
- Gelirim tabi ki. Hem rahatsız falan da olmadım James, dedi Lily. James'in gözleri faltaşı gibi açılmıştı. Bu ona ikinci kere ismiyle hitap edişiydi.
- Sen bana adımla mı hitap ettin? dedi James şaşkınlıkla. Lily kızarmıştı.
- Eee, bundan sonra böyle. Ne o istemiyor musun? İstemiyorsan heme- derken James sözünü kesti Lily'nin.
- Çok memnun olurum Lily-çiçeğim sen hep bana ismimle hitap et, dedi James ve uzaklaştı.Lily o an farkına varmayı reddettiği bir şeyle yüzleşmek zorunda kalmıştı. Herkesin peşinde koştuğu ve yüzlerce kez reddettiği James Potter'dan hoşlanıyordu. Bunu şimdilik kimseye söylememeye karar verdi. Biraz daha emin olması gerekiyordu Lily'nin.
Ortak salona döndüğünde James'in bir kızla konuştuğunu gördü Lily. Kendi kendine hadi ama Lily çocuk sana kendini sevdirmeye çalıştı senelerce bıkmış olması gayet normal hele de yakışıklı ve kızlar ona düşerken diye düşündü. Tam yanlarında hızla geçecekken Melody'i onu hızla yanına çekti.
- Söyle bakalım Lily Evans, ne oluyor sana? Fark etmedim sanıyorsan yanılıyorsun. James'ten hoşlanmaya mı başladın yoksa? dedi Melody. Tam da nokta atışı yapmıştı. Ama Lily şuan söylememe kararındaydı.
- Bir şey olduğu yok Mel. Hem ne alaka neden James'ten hoşlanayım? dedi Lily. Melody kaşlarını kaldırarak;
- James diyorsun ona, bir değişik bakıyorsun. Ama Lily eğer hislerin yoksa onu ümitlendirmeyi kes. Böyle yapınca hala olabileceğini düşünüyor, dedi Melody. Lily bunun farkındaydı.
- Benden hala hoşlanıyor mu? Geçerken bir kızla konuştuğunu gördüm ben, dedi Lily.
- Sana aşkı bitmeyecek. Hiçbir zaman. O kızla da Quidditch için konuşuyordu. Lils onun gözü senden başkasını görmüyor. Bırak nazı da gör artık şu sevgiyi, dedi Melody. Lily görüyordu ve aynısını hissediyordu. Kendini hazır hissettiğinde de James'e söyleyecekti ama şimdi hazır değildi. En azından şimdilik.Melody, Lily'deki değişikliğin ne olduğunu gayet iyi kavrayabilecek zekaya sahipti. İkizi aşık olmuştu ama kendisine söylemiyordu. Bu yüzden o söyleyene kadar bekleyecekti. Ama James'i pes etmemesi konusunda cesaretlendiriyordu. Yakın zamanda olacaklarını biliyordu.
Koridorda yürürken Regulus'u gördü Melody. Sanki ona söylenem bir şeyi yapmak istemez bir hali vardı. Tam gidecekti ki Regulus'un sesiyle durdu.
- Hey, Evans! Bakar mısın az? dedi Regulus. Melody buna her ne kadar şaşırsa da Regulus'a döndü.
- Bir kızla nasıl arkadaş olunur? Yardımın gerek, dedi Regulus.Demek bir kız vardı. Şimdilik arkadaş seviyesindelerdi ama ileriye taşınabilirdi Melody'e göre.
- Sana yardımcı olacağım ama bunu gündüz yaparsam kan haini da damgası yiyebilirsin. Her akşam benimle boş derslikte buluş ben de sana ders vereyim olur mu? dedi Melody. Regulus minnetle yengesine baktı.
- Çok teşekkür ederim. Bu arada insanların yargılamasını takmıyorum. Kan haini olmaktan da çekinmem artık, dedi Regulus. Melody şaşırmıştı. Regulus'tan bu sözleri beklemezdi. Yavaş yavaş düzeliyordu sanki. Kimseye de belli etmiyordu. Slytherin de kan hakkında konuşunca susuyor, fikir beyan etmiyordu. Bunu da abisi, abisinin sevgilisi ve arkadaşı olan kız başarıyordu.Gece bölümüü! Kısa ama bomba gibi bir bölüm! Size haber vermeden pat diye Jily yapabilirim ayağınızı denk alın. Bu arada bundan sonra bölüm aksayacak çünkü telefon elimden alınıyo. Bilgisayardan bakacağım ama yine de seyrek bölüm gelecek.
İyi okumalar!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evans Twins | Sirius Black
FanfictionLily ve ikizi Melody beklenmedik bir mektup alır ve sonrasında tüm dünyaları değişir. İkizleri neler bekliyor? Bu yolculuk sırasında ne gibi zorluklarla karşılacaklar? Aşk, dostluk, savaş gibi kavramlarla tanışacaklar. 🥇#siriusblack -> 12/12/2022 �...