Sirius iki gündür hastane kanadındaydı. Madam Pomfrey onu salacak gibi durmuyordu. Bu yüzden harita işini hastane kanadına gelip yapmaya çalışıyorlardı.
- Hayır James, orası olmaz, dedi Remus James'in haritada gösterdiği yere bakarak.
- Bu böyle olmayacak. Hem harita çok uzun oldu katlasak mı? Büyüyü yaptığımızda açılır, dedi Melody. Haklıydı. Onu dediğini yapmaya karar verdiler. Ve nihayet çapulcu haritası hazırdı.
- Bir kilit koymamız gerekecek şeye ne dersiniz; Yemin ederim ki hayırlı bir şey düşünmüyorum, dedi Sirius. Tam da onlara uygun bir laftı bu.
- Haritayla işimiz bittiğinde de Muziplik tamamlandı deriz. Böylece kimse haritayı açamaz, dedi Remus. Şimdi tamamen bitmişti Çapulcu Haritası. Havalı bir ismi de vardı üstelik.Sirius'un yanından ayrılıp derslere gittiklerinde Melody'nin aklı hep Sirius'ta kalıyordu. Normalde olsa çok da üstüne gitmezdi fakat sanki bir şey olmuştu Melody'e. Sürekli tetikteydi. Koridorda yürürken Rita Skeeter'ın bir gazete küpürü dağıttığını gördü. Uzaklaşmaya çalışırken arkasından gelen sesle durmak zorunda kaldı.
- Hey, Evans! Ne hoş bir sürpriz! Sana da gazetemizden vereyim. Bu gazetede anlet yapılacak. Sevgili olması gereken kişiler diye. Bakarsın, dedi Rita Skeeter. Melody onu geçiştirmekle yetindi.
- Önemsemiyorsun ama bakalım listede adını gördüğünde ne yapacaksın Evans, diye söylendi Rita, Melody'nin arkasından. Melody bunu duymamıştı.Son zamanlarda Lily ile çok uzaklaşmışlardı. Bu durum Melody'i rahatsız ediyordu. Eskiden hiçbir yere ayrı gitmez hep birlikte hareket ederlerdi. Ama sanki şuan iki yabancı gibilerdi. Pek konuşmuyorladı. Lily'nin Hogwarts'a geldiğinden beridir kişiliği de değişmişti. Normalde eğlenceli, şakacı ama ağır başlı, bazen yaramaz olan kız gitmiş yerine sert, fazlasıyla ağır başlı bir kız gelmişti. Melody eski günleri özlemiyor değildi. En kısa zamanda Lily ile konuşacaktı. Ya da şimdi konuşsa iyi olabilirdi. Lily'i bulduğunda Karagöl ün yanındaki ağacın altında iki arkadaşıyla (bunlar Marlene ve Dorcas oluyordu) oturuyordu. Lily Melody'nin yaklaştığını görünce ayağa kalktı.
- Lily, az gelir misin? dedi Melody. Lily Melody'i reddetmedi ve peşinden gitti.
- Noldu Mel, iyi misin? dedi Lily. Melody iyi mi bilmiyordu.
- Lily sana söylemem gereken şeyler var ama beni bölmeyeceksin tamam mı? (Lily'den olumlu cevap alınca devam etti) Ben son zamanlarda uzaklaştığımızı fark ediyorum. Gittikçe kopuyoruz birbirimizden. Sen çok değiştin Lily, bunlar profesörlerin gözüne girmek için mi? Eğer öyleyse onlar zaten seni seviyorlar. Artı olarak biz sürekli yaramazlık yapmamıza rağmen bizi de seviyorlar. Artık konuşamıyoruz bile Lils. Benimle arkadaş ortamım yüzünden mi konuşmuyorsun yoksa? Eskiden dertlerimizi anlatmak için dert günü yapardık. Benim dert günlerine çok ihtiyacım var Lils. Anlatmak istediğim şeyler, paylaşmak istediğim fikirler var. Ama biz kopuyoruz git gide, ben seni özledim, dedi Melody. Lily tüm bunlara hak veriyordu. Kardeşiyle çok uzaklaşmışlardı. Ve dediklerinde haklydı. Lily değişmişti. Melody'nin sözleri üzerine Lily ona sarıldı. İkisinin de buna ihtiyacı vardı.
- Evet, Mel çok uzaklaştık. Ben de seni özledim. Dert günlerini, saatlerce gülüşmeyi hepsini çok özledim. Değiştim haklısın. Ama bunun profesörlerle ilgisi yok. Sadece düzenli olmak istedim ama biraz fazla oldu. Senin arkadaş ortamından pek haz etmiyorum ama seninle konuşamamızın sebebi bu değil. Buna eminim. Dert gününü bu akşam yapmaya be dersin? Hem arayı kapatmış oluruz, dedi Lily. Melody'nin buna ihtiyacı vardı zaten.
- Olur, bu akşam konuşalım. Ah, olamaz! Quidditch antrenmanını unuttum! Görüşürüz Lils, dedi ve koşarak uzaklaştı Melody. Lily Melody'nin arkasından gülerek bakt ve arkadaşlarının yanına döndü.James Melody'i haşlamıştı. Ama Lily'nin yanında olduğunu söylediğinde tebrik etmişti. Gerçekten fazla mı aşıktı ne? Antenman bittiğinde Lily'nin yanına gitti Melody. Yatakhaneye geçtiler ve yatağa oturdular.
- Eee, anlat bakalım Mel. Kafanı kurcalayan ne? dedi Lily. Melody anlatmaya başladı.
- Şimdi normalde davranmam gerektiği gibi davranmıyorum. Bizimkilere. Bu sene başladığından beri değişik hissediyorum. Geçenlerde Sirius yaralanınca çok korktum. Halbuki normalde o yaranın çok ciddi olmadığını biliyordum. Sirius'a garip davrandım orada. Günlerdir kafamı kurcalıyor bu. Neden öyle davrandım diye düşünüyorum sürekli, sence neden? dedi Melody. Lily bir an duraksadı. Sonra Melody'e doğru dönerek;
- Mel, acaba sen Black'ten hoşlanmaya başlamış olabilir misin? dedi Lily.
- Ne! Tabi ki hayır! Birinden hoşlanacak olsam bu kesinlikle Sirius olmazdı. Hayır, hayır, hayır ben hayatta Sirius'tan hoşlanmam. Yok imkansız. Lily ben Sirius'tan hoşlanmıyorum. Evet hoşlanmıyorum, dedi Melody. Lily kahkaha attı.
- Tamam Melody, sadece sordum hayır demem yeterliydi, dedi Lily ve gülmeye devam etti.Lily ve Melody arasındaki bağ zayıf kaldı. Bu yüzden o bapı güçlendirmek için bir takım çalışmalar yapacağım.
Eh, iyi okumalar!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evans Twins | Sirius Black
ספרות חובביםLily ve ikizi Melody beklenmedik bir mektup alır ve sonrasında tüm dünyaları değişir. İkizleri neler bekliyor? Bu yolculuk sırasında ne gibi zorluklarla karşılacaklar? Aşk, dostluk, savaş gibi kavramlarla tanışacaklar. 🥇#siriusblack -> 12/12/2022 �...