Yule Balosu

179 19 6
                                    

Iris, Dumbledore'un açıklaması sonrasında koridorda biraz gezintiye çıkmıştı. Bu gezinti kuzenleri Bertha ve Lyra tarafından bozuldu.
- Biri sana teklif etti mi? En son abin bazı planlar yapıyordu bakmak isteyebilirsin, dedi Bertha anne edasıyla. Lyra ise üzgün görünüyordu.
- Aman be Lyra, Hogwarts'ın düzenli olarak yaptığı balolara katılırsın sende sıkma canını. Hem bizim bile gidip gitmeyeceğimiz belli değil ki, dedi Iris. Lyra ablası olarak gördüğü kuzenine baktı. Her ne kadar aralarında bir yaş olsa da Lyra, Iris'e abla demekten hoşlanırdı.

Lyra yanlarından ayrılınca Bertha, Iris'i Gryffindor ortak salonuna doğru sürüklemeye başladı. Iris dirense de Bertha Potter bir şeyi aklına koyduysa yapardı. Güç bela ortak salona girdiklerinde Altair kız kardeşini görüp sırıttı. Iris bu sırıtışın hayra alamet olmadığını biliyordu.
- Hoş geldiniz, biz de sizi bekliyorduk dedi Harry. Neler oluyordu burada böyle?

- Şimdi kimse ağzını açmadan beni dinlesin. Sonra şikayetinizi edersiniz. Şimdi biz küçüklerimizi de düşündüğümüz için bir baloya gitme planı oluşturduk. Mesela Bertha, senin abinin en yakın arkadaşı kim? dedi Altair.
- Ron, dedi Bertha ne olduğunu anlamaya çalışarak. Altair gülümsedi.
- Evet sen Ron ile gideceksin. Abinin en güvendiği kişiyle gitmeni uygun gördük. Kuzen olmasak benle gelirdin çünkü aslında abinin en güvendiği kişi benim ama her neyse. İtiraz kabul etmiyorum, eline bundan daha iyi bir fırsat geçmez, dedi Altair. Bertha ofladı. Ginny de Harry ile gidecekti bu durumda. Altair yüzünde kötü bir gülüşle kardeşine döndü.

- Iris, benim en yakın arkadaşım kim? dedi Altair haylazca. Iris gözlerini devirdi.
- Gilbert, dedi Iris istemeye istemeye.
- İyi sen onla gideceksin. İtiraz etme seni anneme asılsız bilgilerle şikayet ederim, dedi Altair. O sırada Ron'un aklına bir şey gelmişti.
- Sen de çok meraklısın Altair, kardeşinin Gilbert ile gitmesine. Söz nikah şahitlerini seni yapacaklar, dedi Ron. Altair onun kafasına yastık fırlattı.
- Hem benim kızıl şeytanımı ne yapacak Gilbert. Kızıl şeytanla evleneceğine benimle evlenmesi daha hayırlı olur, dedi Altair fakat sonra duraksadı. Hermione hızla yanlarından geçiyordu. Bu sırada Altair'e kötü bakışlarından göndermeyi de ihmal etmemişti. Bu bakışların bir nedeni vardı tabi. Altair, en son çare olarak Hermione'ye teklif etmişti fakat Hermione bu duruma sinirlenmişti. Onu birinin zaten davet ettiğini söylemişti.

- Sen kiminle gideceksin abi? dedi Iris. Altair kız kardeşine bakıp duraksadı. Bilmiyordu.
- Bilmiyorum ki, dedi Altair. Bunu duyan Iris aklına gelen fikri söyledi.
- Benim arkadaşım Luna var ya. Onu kimse davet etmedi. Onu götürebilirsin. Seni kabul eder, dedi Iris. Altair onayladı.

Cedric, Cho ile gidiyordu. Bu yüzden Elaine tekti. Teklif eden olmuştu fakat hiçbirini kabuk etmemişti. Ama eninde sonunda birini kabul etmek zorunda kalacaktı. Fred ile Astrid beraber gidiyordu baloya. Elaine buna ilk başta şaşırsa da çok mutlu olmuştu.
- El, Angelina başkasının teklifini önceden kabul ettiği için George kimseyle gitmiyor. Siz ikiniz gitsenize. Hem iyi arkadaşsınız, dedi Astrid. Elaine George'u severdi. Bu yüzden kabul etti.

Gilbert ve Altair, Iris ve Luna'yı almaya gittiler. Gittiklerinde kızlar zaten onları bekliyorlardı. Baloyu şampiyonlar ve partnerleri vals yaparak açmışlardı. Ve Hermione'yi davet eden kişinin kim olduğu belli olmuştu. Hermione, Krum ile birlikte idi. Kısa süre sonra onlara katılanlar olmuştu.

- Hadi Riri, gel dans edelim dedi Fred. Astrid onayladı ve dans etmeye başladılar. Yakın temas içinde oldukları için Astrid'in kalbi yerinde durmayacakmış gibi atıyordu. Bunu fark etmemek imkansızdı. Hele de Fred için.
- Kalp atışların çok hızlı. Bu kadar mı çok seviyorsun beni? dedi Fred gülümseyerek. Astrid faltaşı gibi açılmış gözleriyle çocuğa baktı.
- Şimdi ne alakası- Ben neden seni- Çok saçma- Sen nasıl- derken susturuldu Astrid. Onu susturan şey Fred Weasley'nin dudaklarıydı. Ayrılınca Fred karşısında kıpkırmızı olmuş kıza baktı.
- Rahatsız olduysan özür dilerim. Ama ben seni çok seviyorum ve ben böyle şeyleri içimde tutamam. Yani benimle çıkar mısın Astrid Cameron? dedi Fred.
- Rahatsız olmak mı? Bu hayatımın en güzel anlarındandı! Ve tabiki seninle çıkarım şapşal, dedi Astrid sevinçle.

Elaine, yanında yalnız kalmış Angelina'ya bakan George'a baktı. Angelina ekilmiş görünüyordu.
- George, git onun yanına dedi Elaine. George kaşlarını çattı.
- Ama sen yalnız kalırsın. Baloya seni getirdim ben, dedi George. Elaine kafasını salladı.
- Ben böyle iyiyim Georgie. Git ve kızı kap, dedi Elaine gülerek. George kıza teşekkür etti ve Angelina'nın yanına gitti.

Ron ve Bertha, Harry ile Ginny biraz dans etmişlerdi sonrasında kızlar arkadaşlarının yanına gidip gözden kaybolmuşlardı. Gilbert ve Iris ise balonun başından beridir ne dans etmişler ne de konuşmuşlardı. Hermione sevinçle yanlarına gelince Altair ona baktı.
- Çok eğlenceliymiş bu! Victor bize biraz içecek almaya gitti. Siz de gelsenize, dedi Hermione. Altair kaşlarını çattı.
- Ne zamandan beridir Krum, Victor oldu? Hem yeni mi aklına geldin Bayan Granger, sen eğlenmene baksana dedi Altair soğuk bir tavırla. Bu kez kaşlarını çatan kişi Hermione idi.

- Ne alakası var şimdi? Hem sana ne oluyor ben anlamıyorum. Sürekli kötü kötü bakıyorsun Victor'a. Ve bana. Madem böyle olsun istemiyordun, ilk sen teklif etseydin! Emin ol her şey daha farklı olurdu, dedi Hermione ve gözü dolu bir şekilde salondan ayrıldı. Iris gri gözlerini abisine çevirdi. Ve hemen ardından hızla Hermione'nin peşinden gitti. Iris, gitmeden önce son kez dönüp abisine baktı. Neler olduğunu kavramıştı. Sadece abisinin kendisine itiraf etmesini bekleyecekti.

Üç gün sonra anca bölüm atabildim kusura bakmayın. Buradan tüm depremzedelere şifa diliyorumm. Umarım herkes iyidir. Biz de hissettik depremi. Bizim ilden kamyonlar yüklenip Hatay, Adana, Kahramanmaraş, Malatya gibi illere gönderiliyor. Allah yardımcımız olsun.
İyi okumalar!

Evans Twins | Sirius Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin