FBYS lere hazırlanıyorlardı hep beraber çapulcular. Daha çok savaşmak istiyorlardı ama bu şuanda mümkün değildi. Sirius son zamanlarda evlilik konusunu kafasına çok takmıştı. Her ne kadar kafasından atmaya çalışsa da olmuyordu. Melody'nin onunla evlenmek isteyip istemediğini de kestiremiyordu Bu yüzden susmaya karar vermişti. Emin olana kadar.
- Sirius, az gelir misin? dedi Melody. Sirius hemencecik onun yanına gitti.
- Ne oldu kıvırcığım? dedi Sirius. Melody gülümsedi ve arkasını gösterdi. Tam arkasında olmasa da arkasına doğru Regulus vardı.
- Sirius, onunla konuşman lazım. Onun da seninle konuşması gereken konular olduğunun farkındayım. Bu yüzden hadi, kardeşin seni bekliyor, dedi Melody ve Sirius'un bir şey söylemesine izin vermeden uzaklaştı. Böylece iki kardeş yalnız kaldı.
- Eee, Reg sen başla istersen, dedi Sirius. Regulus onayladı.
- Abi ben hiç istemediğim bir şeyler yaptım. Yapmaya da devam ediyorum. Normalde senden akıl almam ama sana ihtiyacım var, dedi Regulus. Sirius merakla Regulus'a baktı. Ama Regulus devam etti.
- Ben ölüm yiyen oldum. İlk görevimi de yakında verirler. Benden nefret edersen sorun değil ben de olduğum kişiden nefret ediyorum zaten. Ben sad- derken abisinin sarılmasıyla duraksadı Regulus.
- Her ne olursan ol senden nefret etmem Reg. Sen benim kardeşimsin şimdi uzak olsak da. Bu hiçbir şeyi değiştirmez. Ama madem öyle biri olmak istemiyorsun, gel birlikte Dumbledore'a gidelim. Ya da bizim tarafa geç ben seni korurum, dedi Sirius. Regulus sadece baktı.
-Şimdi olmaz abi. Şimdilik Hogwarts'tan mezun olana kadar kimseye bir şey söylemeyeceğim. Bilmem belki de alışırım, dedi Regulus. Sirius kötü kötü baksa da kafasını salladı. Ne de olsa kardeşini tehlikeye atmak istemiyordu.
- Başka bir şey yok mu? Bir kız falan. Sana iyi gelebilir, dedi Sirius. Regulus' un aklına Regina gelmişti yine.
- Sende faydalı olmuş gibi gözüküyor. Ve sanırım bir kızdan hoşlanıyorum, dedi Regulus. Sirius gülümsedi.
-Kimmiş o? Merak ettim bak şimdi, dedi Sirius. Regulus söyleyip söylememe arasında gidip gelirken söylemeye karar verdi.
- Regina Dawson, dedi Regulus. Sirius'un yüzünü bir şaşkınlık kapladı. Kardeşinden bir Gryffindorludan hoşlanmasını beklemezdi.
- Kovalayıcı olan Dawson mı? Hani Gryffindorda, dedi Sirius. Regulus kafasını salladı.
- Ama olmayacak bir şey. Hep ben anlattım sen de yok mu bir şeyler? dedi Regulus. Kendi konusundan kaçmak istemişti. Ayrıca sevgilisi Melody ile ciddi düşünüyor muydu merak ediyordu. Sonuçta abisi gevşek biriydi. Evlenmek istediğini de sanmıyordu Regulus.
- Melody ile çok güzel giden bir ilişkimiz var. Acaba benimle evlenmek ister mi? Ne bileyim ben şuan evlenmeye sıcak bakmıyorum ama ya o bunu benden bekliyorsa? Onu kırmak istemem sonuçta, dedi Sirius. Regulus anlayışla Sirius'a baktı.
- Git sor o zaman. Kendi görüşlerini de git söyle abi. Melody seni yargılayacak biri değil. Aksine anlayışla bile karşılar bence, dedi Regulus. Sirius mantıklı düşününce Regulus'a hak verdi.
- Teşekkürler kardeşim. Gidip söyleyeceğim! dedi ve gözden uzaklaştı Sirius. Regulus ise arkasından gülerek bakmıştı. Abisi yengesine çok aşıktı ve günün birinde evelenecekleri aşikardı. Sadece ne zaman olur bilmiyordu.
Koştura koştura Melody'nin yanına geldiğinde durdu Sirius. Melody ise ne olduğunu anlayamamıştı.
- Sirius neler oluyor? dedi Melody yanındaki arkadaşlarından ayrılarak.
- İlişkimiz çok güzel gidiyor, bunun ikimizde farkındayız. Ve biliyorsun insanlar şu zamanlarda genç yaşta evleniyorlar. Sen benden ne beklersin blmiyorum ama seninle dürüstçe konuşmak istiyorum. Mel, ben evlilik adamı değilim. Ne zaman evlenmeye hazır olurum bilmiyorum ama o zaman bu zamanlar değil. Eğer sen evlenmek istiyorsan ve bu benimle olursa sıkılırsın benden. Bu yüzden beni bırakmandan korkuyorum. Sen ne düşünüyorsun? dedi Sirius bir çırpıda. Melody bir süre öylece durdu ve Sirius'un dediklerini tarttı kafasında.
- Sirius, benim deşuan evlenmek gibi bir planım yok zaten. İleride belki fikrim değişir ama şuanlık istemiyorum. Bunları ne olursa olsun bana açman hoşuma gitti. Ve Sirius şunu unutma ki ben seni hiçbir zaman bırakmayacağım. Bu yüzden bunlara kafanı yorma da gençliğimizi yaşayalım. En azından mezun olana kadar, dedi Melody de. Sirius rahatlamıştı. Gülerek konuştu.
- Düşünsene böyle dedikten sonra pat diye evleniyormuşuz. Ne gülerim be! dedi Sirius. Melody de ona katıldı.
-Hele ki James ve Lily'den önce evleniyormuşuz! Ya da dur mezun olduktan hemen sonra, dedi Melody kahkahalarının arasından. Böylece biraz daha konuştular ve Çapulcuların arasına karıştılar.
Neyse ki bölümü atabildim buna sevinelim bence. Biraz kötü oldu ama idare edin artık dğru düzgün yazamadım.
İyi okumalar diler ve kaçarımm!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evans Twins | Sirius Black
FanfictionLily ve ikizi Melody beklenmedik bir mektup alır ve sonrasında tüm dünyaları değişir. İkizleri neler bekliyor? Bu yolculuk sırasında ne gibi zorluklarla karşılacaklar? Aşk, dostluk, savaş gibi kavramlarla tanışacaklar. 🥇#siriusblack -> 12/12/2022 �...