*Nisan ayı*
Ester çok yakında doğuracağını hissediyordu. Zaten karnı burnundaydı, bu yüzden de her an tetikteydi. Remus tedbir için onun yanından ayrılmıyordu. Bu da Ester'in hoşuna gitmiyor değildi.
- Ester! Ben markete gidip geliyorum tatlım. Bir şey olursa ara olur mu? dedi Remus evden çıkarken.
- Tamam git sen. Hemen doğuracak değilim ya, dedi Ester. Remus çıktıktan sonra eve Melody ve Lily geldi. Bu Ester'e iyi gelmişti. Evde canı sıkılıyordu insanın.- Eee, ne yapıyorsun? Ne zaman doğacak bebiş? dedi Lily. Onun da karnı belirgindi artık.
- Oturuyorum işte, fazla hareket etmeme izin vermiyor Remus. Bu ay içinde gelecek bakalım, dedi Ester Lily'e cevaben.Melody, Lily ve Ester konuşurlarken artık 4 aylık olan oğlunun altını değiştiriyordu. Altair hık demiş babasının burnundan düşmüştü. Henüz 4 aylık olmasına rağmen babasına benzeyen bir sürü özelliği vardı.
Kızlar sohbet ederlerken Ester bir anda donakaldı.
- Kızlar ben bir ıslaklık hissediyorum. Suyum mu gelmiş? dedi Ester tedirgin bakışlarla. Melody arkadaşına bakıp onayladı. Ester'in doğumu başlamıştı.- Ne yapacağız? Remus'a haber vermemiz lazım. Doktor da yok. dedi Ester panikle. Melody soğukkanlılığını koruyarak cevap verdi.
- Panik yapma, sakin. Lils bana su, bez, çarşaf ve leğen getir. Remus'a da haber verin. Mademki doktor yok ben doğurturum, dedi Melody. Lily onayladı ve bir koşu malzemeleri alıp geldi.- Ester, beni iyi dinle. Senden tüm gücünle ıkınmanı istiyorum tamam mı? ded, Melody. Ester onayladı ve ıkınmaya başladı. Remus eve geldiğinde hemen karısının yanına gidip onunelini tuttu.
- Via, biraz daha gayret. Yapabilirsin. Ikın! dedi Melody. Ester bu sözler üzerine daha da fazla ıkındı. Bebeğin başı görünmüştü. Melody titizlikle bebeğin çıkmasına yardımcı olmaya çalışıyordu. Ester kalan son gücüyle ıkındı. Ve sonrasında evin içini bebek ağlaması doldurdu. Ester başarmıştı. Bebeği sağ salim dünyaya gelmişti. Melody saate baktı ve Lupinlere döndü.- Cinsiyeti erkek. Doğum günü, 13 Nisan 1980; saati 14.54, dedi Melody gülümseyerek.Lupin çifti birbirine baktı ve gülümsedi.
- Eee, adını ne koyacaksınız? dedi Melody.
- Emin miyiz? Son kararımız mı?dedi Remus karısına bakarak.
- Evet, bence gayet güzel olur, dedi Ester. Bunun üzerine Remus diğerlerine döndü.- Bayanlar, baylar karşınızda oğlum Gilbert Lupin! Gilbert Remus Lupin! dedi Remus.
- Yakışır minik Lupin'e, dedi Lily kucağındaki Altair ile Remus'un kucağındaki Gilbert'a bakarak.Çok geçmeden haberi henüz duymuş James ve Sirius geldi.
- Adını ne koydunuz? dedi James kucağındaki bebeğe bakarken.
- Gilbert, dedi Ester. Sonra Potter çiftine döndü.- Biliyorsunuz şu vaftiz anne-babalık olayını dönüşümlü yapıyorduk. Ve siz Potterların Gilbert'ın vaftiz anne-babaları olmanızı istiyoruz. dedi Ester. Potterlar seve seve kabul ettiler. Böylece bir gün daha bitmiş oldu.
Ertesi gün Ester erkenden kalkmıştı. Bu yüzden oğlunu ve kocasını öpüp bahçeye çıktı. Biraz çiçek topladıktan sonrada ve geri döndü. Döndüğünde Remus kalkmış hatta kahvaltıyı bile hazırlamıştı.
- Ben hazırlardım be Rem. Neyse hoşuma gitmedi değil, dedi Ester. Remus karısının bu sözlerine güldü.Blackler daha uyanamamışlardı. Çünkü Altair gece uyumamış onları da uyutmamıştı. Böylece yorgun düşen çift uyuyakalmıştı. Sirius şaşırtıcı bir şekilde Melody'den önce kalkmayı başarabilmişti. Kalkmıştı kalkmasına ama kalktıktan hemen sonra Melody'i de uyadırmıştı. Bu yüzden Melody tarafından kafasına yastık yemişti.
Potterlar ise gece boyu dünyaya gelecek olan bebeklerinden bahsetmişlerdi. Bu yüzden onlar da derin bir uyku içerisindeydi.
Bellatrix, haini bulamıyordu. Bu onu deli ediyordu. Lordunun güvenini de boşa çıkarmak istemediği için haini bir an önce bulması gerekiyordu. Sabah da Regulus ile sohbet etmişlerdi. Regulus hain olabileceğine inandığı kişi üzerinden gidecekti Bellatrix: Galia Mitl.
Bu bölümü hasta hasta yazdığım için bazı yerlerde bağlantısızlık olabilir kusura bakmayın. Bir yeni karakterimiz daha varr. Hoş geldin Gilbert Lupin diyor ve ben kaçıyorum.
İyi okumalar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evans Twins | Sirius Black
FanfictionLily ve ikizi Melody beklenmedik bir mektup alır ve sonrasında tüm dünyaları değişir. İkizleri neler bekliyor? Bu yolculuk sırasında ne gibi zorluklarla karşılacaklar? Aşk, dostluk, savaş gibi kavramlarla tanışacaklar. 🥇#siriusblack -> 12/12/2022 �...