- Kazanan Cedric Diggory! dedi sunan kişi. Cedric başarmıştı. Üç büyücü turnuvasını kazanmıştı. Cedric'in gözleri Elaine'yi aradı. Elanie ona doğru koşmaya başlamıştı bile. Cedric gülerek kucakladı kendisine koşan kızı.
- Başardın Ced! Çok mutlu oldum, dedi Eliane sevinçle. Cedric kendisinden fazla sevinen kıza baktı. Artık bazı şeyleri itiraf etme zamanı gelmişti.- El, seni bebekliğimden beri tanıyorum. Hep birbirimizin arkasını kolladık, çok iyi arkadaşlık ettik. Aramızdaki bağı bozmak istemiyorum ama sonra ne kadar iyi olabileceğimizi görüyorum. Bir süre hayatımın aşkının Cho olduğunu düşündüm. Fakat önümdekini göremeyecek kadar salakmışım. El, ben seni çok seviyorum, dedi Cedric. Elaine duyduklarını sindirmeye çalışıyordu.
- Yani sen şimdi- Bana- ne? Ced sen bana çıkma teklifi mi ediyorsun? dedi Elaine şaşkınlıkla. Cedric gülümsedi ve sarışın kızın dudaklarına kapandı.O günden sonra Cedric Diggory ve Elaine Wilson çifti uzun bir süre konuşulmuştu. Herkes ne kadar yakıştıklarını söylüyordu. Şimdi ise trene binip eve gitme saati gelmişti. Iris, kuzeni Bertha ile bir kompartıman bulmaya çalışıyordu. Sonunda içinde Luna ve Ginny'nin olduğu kompartımana yerleştiler.
- Selam kızlar, Dırdırcı var yanımda okumak ister misiniz? dedi Luna kızlara bakarak. Hepsi Luna'nın teklifini nazikçe reddetti. Bertha kurnaz bir şekilde kızlara baktı.
- Eee, sevgilisi olan yok mu? Hepiniz güzelsiniz, dedi Bertha. Ginny'nin durumu ortadaydı, Luna "garip" olduğu için kimse onu istemiyordu. Asıl bilinmeyen Iris'in ne halde olduğuydu. Sırf bu yüzden böyle bir soru sormuştu zaten.
- Eh madem kimsenin yok. Ben size tahminde bulunayım. Iris sen kesinlikle bir Gryffindor ile olacaksın. Açıkçası bunu görmek isterim. Ginny, senin durum biraz karışık. Luna sen, sen bir Slytherin ile yakın arkadaş olacaksın kim bilir belki de daha fazlası, dedi Bertha. Sohbet ederlerken içeriye aşırı telaşlı bir Hermione girdi.- Iris çabuk gelmen gerekiyor, dedi Hermione ve kızı kolundan tutup sürükledi. Nihayet abisinin olduğu kompartmana gelince Iris durumun hiç iyi olmadığını anladı. Hermione ve Iris'i gören Altair onlara gel işareti yaptı.
- Iris, bu kim canım kardeşim? Durduk yere geldi burada abuk subuk şeyler söylüyor, dedi Altair gerilmemeye çalışarak. Fakat çocuk Iris'ten hızlı davrandı.
- Ben Sam, Sam Suarez. Kız kardeşinin erkek arkadaşıyım, dedi Sam sırıtarak. Iris delici bakışlarını Sam'e gönderdi. Altair hafif seğiren gözünü kardeşine çevirdi.
- Güzel kardeşim, ne diyor bu bok çuvalı? Yalan değil mi sonuçta sen böyle bir hata yapmazsın, dedi Altair. Iris sahte bir gülümsemeyle abisine bakıyordu.
- Abi şimdi şöyle ki- Ben aslında- Of Sam ya hani biraz bekleyecektik, dedi Iris sitemle. Sam omuz silkti. Daha fazla dayanamayan Altair yumruk yaptığı elini Sam'e geçirdi. Iris engellemek için atılsa da Gilbert onu engelledi. Altair'i durduran ise Hermione olmuştu. Zaten onu durdurabilecek tek kişi oydu.- Al, sakin ol. Gel otur şöyle. Sen de kaybol, görünme bir süre dedi Hermione kızgın bir sesle. Iris de aradan sıvışmaya çalışsa da Gilbert onu bir kez daha engellemişti.
- Hop hop nereye? Daha eğlenceli kısıma gelmedik bile. Öyle hemen gidemezsin, dedi Gilbert, gri gözlere bakarak. Daha sonrasında Altair'i işaret etti.- İyi misin Al? Gerçi daha çok sen hasar verdin ama. Tanrı aşkına aklından ne geçiyordu? dedi Hermione. Altair bebekmişcesine Hermione'ye baktı.
- İyiyim, sen yanımda dur da ben hep iyi olurum. Iris bunu babama söyleyeceğim o sıçsın senin ağzına, dedi Altair. Iris'in gözleri faltaşı gibi açıldı.
- Abi yapma, söylemezsin sen ya. Değil mi? Bak zaten daha çok yeni. Gerçi sana kızgınım çocuğu dinlemeden dövdün. Hem eğer söylersen benim de elimde sağlam kozlar var, dedi Iris değişen bir ruh haliyle. Altair kaşlarını çattı ama bu konuyu düşünmeyi sonraya bıraktı çünkü varmışlardı.Trenden indiklerinde Melody ve Sirius çocuklarını bekliyorlardı. Geldiklerini görünce de onlara sımsıkı sarıldılar.
- Al? Senin boyun mu uzamış? Ne kızlar düşüyordur şimdi sana. Baban da böyleydi, dedi Melody gururla oğluna bakarak. Altair annesine gülümsedi.
- Anne, sadece üç santim uzadım. Kızlar peşimde koşsun koşmasına ama bence peşimde koşmayanlar daha iyi, dedi Altair. Melody bir şeyler sezmişti. Bu sezilerinin doğru çıkacağını da umuyordu.- Üç santim üç santimdir! Fazla faza geldin bir dakika. Al, biliyor musun bu yönden de bana benziyorsun. Bak, ben hiç peşimde koşmayan o kızla evliyim, dedi Sirius göz kırparak. Sonra da gözlerini oğlunun hoşlandığı kişiye çevirmişti. Oğlu birinden hoşlanıyordu ve bunu sadece kendisine söylemişti. Altair babasının neyi kastettiğini anlayınca göz devirdi.
O günün akşamı hep birlikte akşam yemeği yiyeceklerdi. Çapulcular ve aileleri. Hazırlıklar tamamlanmış, Lupinler'in evine gidilmişti.
- Gilbert! Kızlara buraya gelmelerini söyle, dedi Ester oğluna seslenerek. Gilbert oflayarak kızların olduğu odaya daldı. Şimdi hepsi kendisine kötü kötü bakıyordu.
- Ne var abi? Yine ne için geldin? dedi Amaris.
- Annem sizi çağırıyor, nedenini söylemedi. Ayrıca ben de sürekli yanınıza gelmekten memnun değilim, dedi Gilbert.Kızlar merdivenlere doğru gittiler. Gilbert son anda Iris'i sinir etmeyi başarmıştı.
- Sen yılan seviyor muydun ya? Sssssss. Bence pişman olacaksın, yakında çıkar onun foyası. Kızıl Hanım, dedi Gilbert kıza sırıtarak. Iris sinirle oğlana baktı.
- Seni de göreceğiz. O zaman görürsün "sssssss" yı. Kumral bey, dedi Iris ve Gilbert'ın yanından ayrıldı.O akşam yemeği herkes açısından gayet keyifli geçmişti. Her çocukların okulu bittiğinde toplanırlardı. Iris, abisini iki kere sevgilisi olduğunu söylemeye çalışırken durdurmuştu. Babasına ve annesine söyleyecekti elbette ama bunu sindire sindire yapacaktı.
Bölüm çok geç kaldı, kusura bakmayın. Ama Elced shipi🫶🏻🫶🏻 Nihayet oldular. Neyse zaten hikayenin bitmesine az kaldı, süreyi uzatıyorum gibi düşünün. Ve ne yazık ki on oydan fazla oy gelmiyor. Ve yorum sayısı da oldukça az. Bu da her gün emek harcayıp bölüm atmamın karşılığı değil bence. Neredeyse bir hafta geçen aradan sonra keyfini çıkartın.
İyi okumalar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evans Twins | Sirius Black
FanfictionLily ve ikizi Melody beklenmedik bir mektup alır ve sonrasında tüm dünyaları değişir. İkizleri neler bekliyor? Bu yolculuk sırasında ne gibi zorluklarla karşılacaklar? Aşk, dostluk, savaş gibi kavramlarla tanışacaklar. 🥇#siriusblack -> 12/12/2022 �...