Iris, sevinçle Astrid'in yanına gitti.
- Duydun mu? dedi Iris büyük bir sevinçle. Astrid karşısındaki kıza baktı.
- Altair bir kız tarafından mı reddedildi? dedi Astrid tahmin yürüterek.
- Keşke, izlemek isterdim ama bu değil. Quidditch maçlarını yapacaklarmış. Ama her yıl olduğu gibi olmayacakmış. Turnuva olduğu için iki binayı birleştirip yapacaklarmış maçları, dedi Iris. Astrid bu habere çok sevinmişti.- Düşünsene Gryffindor ve Slytherin birleşiyor, ne gülerim. Hufflepufflar bana uyar şahsen, dedi Astrid. Iris aklına gelen şeyle sırıttı.
- Sana Gryffindorlular da uyar değil mi Riri? dedi Iris gülümseyerek. Astrid gözlerini kızıl kıza dikti. Sonra o da güldü.
- Oyuncuları iyi, fena olmazdı. Hem sen de istersin Gryffindor'u, dedi Astrid. Iris kaşlarını çattı.
- Niyeymiş o? dedi Iris.
-Ben susma hakkımı kullanıyor ve gidiyorum, dedi Astrid ve gözden uzaklaştı. Iris meraklanmıştı ama fazla kurcalamak istemiyordu. Çünkü büyük ihtimalle hoşlanmayacağı şeyler çıkacaktı altından.Iris koridorda yürürken arkasından gelen sesle durdu.
- Hey güzellik! Yalnız mısın? dedi ses. Iris araksını döndü.
- Pardon? Sen kimsin kardeşim? dedi Iris ani bir tepkiyle. Karşısındaki çocuk bir an afalladı. Ama sonra kendini tanıttı.
- Kendimi tanıtmadım değil mi? Ben Sam, Sam Suarez. Slytherindeyim, dedi Sam gülümseyerek. Iris o an neden sürekli Sienna'nın abileriyle karşılaştığını düşünüyordu.
- Memnun oldum fakat gitmem lazım, dedi Iris. Tam gitmeye yönelirken Sam onu durdurdu.- Adını söylemedin, dedi Sam. Iris hafif bir alay ifadesiyle Sam'e baktı.
- Kim olduğumu bildiğini düşünüyorum. Bu numaraları geçelim lütfen, dedi Iris ve uzaklaştı. İçinden bir ses bu işte Sienna'nın parmağının olduğunu söylüyordu. Fakat Sienna'nı abilerini ne konusunda tembihlediğinden haberi yoktu.- Sienna'nın bize ne dediğini hatırlıyorsun değil mi Sam? Sam! dedi Stephen kardeşine. Sam oflayarak kardeşine baktı.
- O çok güzel. Hiç de Sienna'nın anlattığı gibi birine benzemiyor, dedi Sam.
- O bir Black, Altair Black'in kız kardeşi. Bil bakalım Altair Black kimleri sevmiyor? Slytherinlileri. Bekle daha bitmedi. Biz safkanız, o bir melez. Slytherinliler tarafından dışlanırsın kardeşim. Artı olarak babam da onaylamaz. Blackleri sevmiyor biliyorsun, dedi Stephen. Sam alaycı bir bakış attı.
- Steph, Sienna da melez yalnız dedi Sam. Stephen kardeşine göz devirdi.
- Onu kast etmediğimi biliyorsun, dedi Stephen.Sam, kardeşinden ayrılıp Slytherin ortak salonuna gitti. Ortak salonuna gittiğinde Black kardeşlerin tartıştığını gördü.
- Lyra sen daha 2. sınıfsın, ne sevgilisinden bahsediyorsun kardeşim dedi Castor artık gerilmeye başlayan sinirleriyle. Theodore Nott ise kenarda oturmuş bu keyifli kavgayı izliyordu.
- Kardeşin fazla güzel abi, söyle ne yapayım? dedi Lyra. Castor derin bir nefes aldı ve konuştu.
- Rahat dur, zamanı geldiğinde senin de iyi biri çıkar. Of Lyra ya senin yüzünden babama bağlayacağım yakında, dedi Castor. Lyra sırf abisini kıskandırmak için erkeklerle konuşuyordu. İşe de yarıyordu.- Abi sana bir haberim var. Sen babamın kopyasısın, dedi Lyra. Castor göz devirdi kız kardeşine.
- Atlas nerede ya? Hep beni bunaltıyorsun biraz da git ona sar, dedi Castor. Lyra abisini öptü ve ortak salondan çıktı. Arkadaşlarının yanına gitti. Bunlar Amaris Lupin ve Crystal Longbottom'dı. Amaris Gryffindor'da, Crystal ise Hufflepuff da idi. Lyra arkadaşlarını bulamayınca Gilbert ve Neville'ın yanına gitti.- Kardeşlerinizi gördünüz mü? Bulamıyorum onları, dedi Lyra. Neville kitaptan başını kaldırdı ve Lyra'ya baktı. Kısa bir bakışmanın ardından konuştu Neville.
- Crystal en son kütüphaneye gitmişti, ödevi mi ne varmış dedi Neville. Lyra teşekkür edercesine gülümsedi. Gilbert onlara tiksinircesine baktı.
- Ne bakıştınız siz de ama! Tamam Black kızı, ben tecrübeliyim bu yüzden susuyorum. Amaris ortak salonda, dedi Gilbert. Lyra memnun bir şekilde gülümseyip yanlarından ayrıldı.İlk önce kütüphaneye gitti Lyra. Tıpkı Neville'in de dediği gibi Crystal kütüphanedeydi.
- Hoş geldiniz Bayan Black, dedi Crystal acı kahve gözleriyle. Crystal, Amaris ve Lyra'dan bir yaş küçüktü. Ama aralarında ay farkı olduğu için onlarla takılmakta sakınca görmüyordu.
- Hoş buldum Bayan Longbottom, dedi Lyra. İkili gülüştüler.
- Amaris nerede? dedi Crystal aklına gelenle. Lyra da birlikte bulacaklarını söyledi.Cedric ilk göreve hazırlanıyordu. Elaine de ona bazı şeylerde yardım ediyordu. Motivasyon yükseltmede bir numaraydı Elaine. Bu sadece kendisinde işe yaramıyordu. İlk görevin ne olduğunu henüz kimse bilmiyordu.
Ve beklenen gün gelmişti. İlk görev birazdan başlayacaktı. Torbadan çıkan ejderhaların koruduğu yumurtayı almaya çalışacaklardı. Elaine nefesini tutarak Cedric'in sırasının gelmesini bekliyordu. Sonunda sıra Cedric'e geldiğinde dikkatle izlemeye başladı. Cedric kendine göre bir yöntem geliştirmişti. Tam yumurtayı alacağı sırada az kalsın kuleden düşecekti. Ama son anda dengesini sağladı. Ve başarmıştı! İlk etabı başarıyla tamamlamıştı. Elaine hemen Cedric'in yanına gitti. Cho ise o sırada derin düşünceler içindeydi. Ama yakında anlayacaktı. Çok yakında Elaine'in Cedric için biçilmiş kaftan olduğunu anlayacaktı.
- Başardım! dedi Cedric, Elaine koşarak ona sarılırken. Elaine güldü.
- Başardın, diğer etapları da geçeceksin, dedi Elaine. Cedric, önce Elaine'in gelmesine şaşırmıştı. Cho'nun neden yanına gelmediğini de merak etmişti ama ona bunu sormayı sonraya bıraktı. Şuan mutluydu.Dumbledore tüm öğrencileri büyük salona topladı. Duyuru yapacağını söylemişti.
- Sizi buraya toplmamın nedeni, her Üç Büyücü Turnuvasında olduğu gibi bu yıl da Yule Balosu düzenlenecek. Üç Şampiyonumuz ve partnerleri balonun açılışını yapacak. Açılışı vals ile yapacaklar. Baloya 4. sınıflar ve üstleri katılabiliyor, ama eğer üst sınıflardan biri sizi davet ettiyse 3. sınıflar da katılabilir, dedi Dumbledore ve kürsüden indi. Şimdi herkes yılın başındaki resmi cüppelerin sebebini anlamıştı. Kim kimi götürecek diye açılan sohbetler olmuştu. Baloya daha bir hafta vardı. Bir hafta içinde herkes bir partner bulmak zorundaydı. Iris pek umursamamıştı, nasıl olsa kimse beni davet etmez diye düşünüyordu. Ama abisinin bazı planları vardı.Regulus'umun çocuklarını fazla işlemediğimi fark ettim. Bu yüzden onları da yazayım dedim. Bu arada bana dizi önerir misiniz? Mümkünse bilim kurgu/fantastik türünde olursa çok iyi olur.
İyi okumalarr!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evans Twins | Sirius Black
FanfictionLily ve ikizi Melody beklenmedik bir mektup alır ve sonrasında tüm dünyaları değişir. İkizleri neler bekliyor? Bu yolculuk sırasında ne gibi zorluklarla karşılacaklar? Aşk, dostluk, savaş gibi kavramlarla tanışacaklar. 🥇#siriusblack -> 12/12/2022 �...