Teklif

363 30 20
                                    

Remus iki gündür Ester'e evlilik teklifi etmeyi düşünüyordu. Fakat nasıl yapacağını bilmiyordum. En sonunda bu konuyu diğerlerine danışmaya karar verdi.
- Yani sen Ester'e evlilik teklifi mi edeceksin? Eh zamanı gelmişti Remmy, dedi Sirius.
- Eee, madem öyle plan yapalım o halde. Hem kızlara da söyleriz ortak olurlar bize. Bakın benim aklımda bir plan var aslında. Ya bizim evde ya da Siriusların evinde akşam yemeği yiyelim. Böyle yemekler falandı filandı. Yemekten sonra bir pasta getirelim ve üstünde "Benimle evlenir misin?" yazsın. Sen de o sırada diz çök ve teklifini et, nasıl fikir? dedi James. Gerçekten de plan gayet iyiydi. Herkes bu planı onaylayınca bu planı Melody ve Lily'e sundular. Onlar da bunun iyi bir fikir olduğunu ve yardım edeceklerini söylediler. Ayrıca akşam yemeğini Potterların evinde yapma kararı almışlardı.

Melody bütün gün Potterların evindeydi, Godric's Hallow'da. Lily'e yemekleri yapmasında ve diğer ev işlerinde yardım ettikten sonra kendini koltuğa bıraktı.
- Eee, Black olmak nasıl gidiyor? diye sordu Lily.
- Sirius Black ile evli olunca her şey güzel. Evlenmemizin üzerinden neredeyse iki ay geçti ama hala hiç kimse bilmiyor. Yani ölüm yiyenleri kastediyorum, dedi Melody. Bu doğruydu. James ve Lily'nin evliliği ölüm yiyenlerin kulağına gitmişti ama Sirius ve Melody'ninki gitmemişti. Bu da demek oluyordu ki hala bilmiyorlardı Melody'nin artık bir Black olduğunu.

Akşam olunca herkes birer birer Potterların evine geldi. Ester olacaklardan habersiz Melody ve Lily ile sohbete tutulmuştu. Yemeklerini yedikten sonra James içeriye işaret verdi. Böylece Lily üzerinde "Benimle evlenir misin?" yazılı pastayı getirdi. Ester önüne konan pastayla irkildi. Sonrasında üstünde yazanı görünce hemen Remus'a baktı. Remus önünde diz çökmüş, yüzüğü uzatıyordu.
- Benimle evlenir misin Ester'im? dedi Remus. Ester neredeyse ağlayacaktı. Bu hareket onu çok duygulandırmış olmalıydı.
- Evet, seninle evlenirim! dedi Ester. Böylece Ester ve Remus nişanlanmış oldular.

Ertesi gün karargahta otururken Dumbledore birden içeri girdi.
- Kuzeye baskın düzenlenecekmiş, hazırlanın. Herkesin orada olmasını istiyorum. Bu önemli bir baskın olacak, dedi Dumbledore. Çapulcular birbirlerine baktılar. Melody ona masumca bakan kocasına bakarak başını iki yana salladı.
- Hayır bu sefer kesin geliyorum Sirius. Bana öyle bakmayı kes, dedi Melody. Sirius daha fazla ısrar etmedi. Çünkü bundan sonra Melody'nin fikrinin değişmeyeceğini biliyordu.

Rita, Elaine'ye bakmaya gittiğinde onun kendi yaşlarında bir erkek bebekle oynadığını gördü. Yanına gittiğinde ise bebeklerin başındaki Diggoryleri gördü. Demek ki bu erkek bebek Diggory'lerindi.
- Sizin bebeğiniz mi? dedi Rita. Bay Diggory gururla başını salladı. Onun bu hareketine göz deviren karısı ise Rita'ya döndü.
- Kıza sizin olmalı, değil mi? diye sordu Bayan Diggory. Rita başıyla onay verdi.
- Sizinkinin adı ne peki? dedi Rita karşısındaki kadına.
- Cedric, Cedric Diggory. Peki bu güzel kız bebeğin adı ne? dedi Bayan Diggory. Rita kızına yapılan iltifata gülümsedi.
- Elaine, Elaine Wilson. dedi Rita soyadını söylerken pek tiksinse de. Bayan Diggory ise gülümsedi.
- Tanıştığıma memnun oldum o halde, dedi Bayan Diggory.
- Ben de, dedi Rita cevaben.

Hazırlıklar tamamlanınca baskının yapılacağı bölgeye gitti Yoldaşlık. Şuanda köyde ölim yiyenlerden eser yoktu. Ama çok yakında gelecekler gibi görünüyordu. Yoldaşlık hazır bir şekilde pusuda bekliyordu. Çok geçmeden beklenen misafirler geldi. Yoldaşlık bir anda ortaya çıkıp ölüm yiyenler ile düello etmeye başladı. Ölüm yiyenler ne olduğunu şaşırmışlardı.

Hatta Bellatrix düello ettiği kişiyi öldürerek Melody'e büyü savurdu. Melody çeviklikle kaçsa da aynı anda iki kişiyle düello etmek zordu.
- Ne oldu, gücün mü azaldı yoksa Bulanık Evans? dedi Bellatrix. Melody bir kahkaha patlattı.
- Hayır Bella yanlışın var. Ben bir Evans değilim artık. Ayrıca yeni Black ailesi üyesine böyle davranmam da pek hoş değil yani, dedi Melody kendinden emin bir şekilde. Melody bunları söylerken Bellatrix'in yüzü şekilden şekile girmişti.

Daha çok sinirlenen Bellatrix, öfkesini daha çok saldırmakla çıkarıyordu. Melody şimdiden hasar almaya başlamıştı. Ama tek hasar alanın o olmadığı kesindi. Bellatrix de bu sırada bayağı bir hasar alıyordu.
- Sen asla bir Black olamayacaksın pis Bulanık! Sen kim Black olmak kim! Black ailesinde bulanık nerede görülmüş? Senin böyle bir lüksün olamaz. Öleceksin bulanık! Duydun mu beni! Seni eninde sonunda öldüreceğim, dedi Bellatrix her defasında ses tonunu daha da yükselterek.

Dayanamayan Sirius düello ettiği kişiyi başkasına bırakarak Bellatrix'e saldırdı.
- Karım hakkında doğru konuşursan bu yararına olur Bella. Karşında Black ailesinin sen kabul etsen de etmesen de bir üyesi var. Ve sen benim karıma bçyşe sözler söyleyemezsin! Senin ne haddine be kadın! dedi Sirius. Sirius'un kendisini böyle koruması Melody'nin hoşuna gitmişti. Şimdi iki kuzen derin bir düello içine girmişti. Melody ise kendi karşısındakini yenmiş diğerleriyle düello ediyordu.

Baskını başarıyla önlemeyi başarmışlardı. Sirius, Bellatrix'i yenmişti. Melody ise var gücüyle düello ettiği için biraz yorgun düşmüştü. Yine de zamanını iyi geçiriyordu.

Martin'i nasıl öldüreceğime karar veremiyorum help. Bu arada nasılısınız? 2023'ün ilk günleri nasıl geçiyor?
İyi okumalarr!

Evans Twins | Sirius Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin