Küçük Tüylü Sorunu

1K 64 2
                                    

Artık dersleri kendileri seçebileceği için mutluydu Melody. Gerçi yine iksir dersi alması gerekecekti ama pek umursadığı da söylenemezdi. Dört gözle Hogwarts'ın başlamasını bekliyordu. Lily ise hep Snape ile vakit geçirir hale gelmişti. Önceden de böyleydi ama şimdi biraz kıskanmıştı. Lily, snape ile daha fazla vakit geçiriyordu sonuçta. Arkadaşlarıyla mektuplaşmaya devam ediyordu Melody. Ester in doğum günü 11 Kasım da idi. Ona şimdiden hediye düşünmeye başlamıştı.
Hogwarts
Özlem duyduğu, evim dediği yere gelmişti Melody. Hogwarts'a. 3. sınıf onun için önemli olacaktı. Geldiklerinden beridir Remus garip davranıyordu. Hasta ve halsizdi. Bu hep olurdu. Ama Çapulculara hiçbir şey söylemezdi Remus. Çocukların artık canına tak ettiğinden Remus'u sıkıştırdılar.
- Neler olduğunu söyle yoksa, ıı yoksa ne yapıyorduk Melody unuttum, dedi Sirius. Melody bu çocuk neden böyle dercesine Sirius'a baktı. Melody;
- Yoksa Remus'u öldürüyorduk, dedi cevaben. Sirius hatırlamış gibi yaptı.
- Evet,evet ondan, dedi. Remus değerli olduğunu hissediyordu. Ama söylerse ona daha farklı yaklaşacaklarından hatta onunla arkadaşlık etmeyi bırakacaklarından korkuyordu. Çapulcular diretmeye devam edince güç de olsa söylemeye karar verdi.
- Arkadaşlar, ben kurt adamım. Hasta ve halsiz olmamın sebebi bu, dedi bunları söylerken yere bakıyordu. Sonra ekledi;
- Benle arkadaş olmak istemezseniz anlarım, yani sonuçta kim kurt adam bir arkadaş ist- derken hepsi ona sarıldılar. Remus gerçek arkadaşlığı bulduğunu anlamıştı.
- Tabi ki seni bırakmayız şapşal küçük tüylü sorunun bizi ayıramaz, dedi James.
- Bir daha böyle düşünme, dediler Melody ve Sirius aynı anda. Sonra birbirlerine bakıp güldüler. Sonra kütüphaneye gidip kurt adamlarla ilgi araştırma yaptılar. Saati fark etmemişlerdi bile. Sabah ilk uyanan Remus olmuştu. Arkadaşları bir gece boyunca ona yardım etmek için çözümler aramıştı. Şimdi onlara baktığında James kitabı yastık olarak kullanmış, bir ayağı Melody'nin kucağındaydı. Melody'nin başı Sirius'un omzunda ayakları masadaydı. Sirius da kafasını Melody'e yaslamış uyuyorlardı. Komik bir gmrüntüydü. Muggle işi ama geliştirdikleri fotoğraf makinesiyle onları çekti Remus. Sonra uyandılar. Remus fotoğrafı gösterince de gülüçtüler. Çapulcular gelmeseler bile Melody gelip yine bakacaktı kütüphaneye. Belki Lily'i de alırdı yanına. Hayatı şuanlıl iyi gidiyordu. Hiç ayrılmamayı diledi Melody. Quidditch antrenmanı vardı. Kaptan onları çok zorluyordu. İlk maçları Ravenclaw la idi.
- Biçim değiştirme dersinin ödevi vardı sakın unutmayın ha! dedi Melody. James ve Sirius bakıştılar. Melody bir bit yeniği olduğunu anlamıştı.
- Yapmadınız değil mi? Alın benimkinden geçirin, dedi Melody bunu yapmaya alışmıştı. Ve ödevleri yapmamalarına rağmen sınavlardan oldukça yüksek notlar almaları sinirini bozuyordu Melody'nin. Potter ve Black ikilisi değilikti kısacası. Zeki ama aptal. Çapulculardan ayrılıp kütüphaneye giderken arkasından gelen sesle durdu.
- Hey bulanık Evans! Baksana! Seninle görüşeceğimiz konular var, dedi ses. Bu sesin sahibi Bellatrix Black'ten başkası değildi. Sirius'un sevgili kuzeni. Safkan takıntılı. Melody, Bellatrix'e bakarak;
- Neymiş "o" konular bak merak ettim şimdi, dedi alayla. Bellatrix tiksintiyle kendisine baktı.
- Walburga teyzem, Sirius'u rahat bırakmanızı onun yolunu değiştirdiğinizi söylüyor ki haklı! Ve senin de bir görevin var iğrenç kanını ondan uzak tutmak! Bulanıklar yaşamamalı, diyerek ona lanet uyguladı. Crucio. Asla unutamayacaktı Melody bu günü. Güçlükle de olsa cevap verdi;
- Sevgili walburga teyzeciğin bizzat kendi söylesin b-bunları bana, piyona gerek yok bence. dedi ve daha fazla dayanamayarak yere yığıldı. Gözlerini açtığında ise hastane kanadındaydı. Başında ise Çapulcular vardı. Çapulcular ona endişeyle baktı.
- Melody, iyi misin? Kim yaptı bunu sana?  Silahsız mıydın? Canın yanıyor mu? diye sıraladı Sirius.
- İyiyim, yani sanırım. Silahsız değildi bir anda beklemediğim bir büyü gelince savunamadım kendimi. Canım da çok acımıyor Sirius, dedi Melody. Bir detayı atlanmıştı ve Sirius'un bu detayı unutmasını umuyordu. Ki unutmamıştı.
- Kim olduğunu söylemedin. Melody, kim yaptı bunu sana? dedi. Derken Lily hışımla içeri girdi.
- Melody, ne oldu sana? Bundan sonra yanımdan ayrılmayacaksın! İnanmıyorum ya her zaman başına bela açmayı başarıyorsun! dedi anne edasıyla.
- Tamam anne(!) dedi Melody. Ama Lily ciddi görünüyordu. James, Lily'e sakin olmasını söyledi.
- Melody! Kim yaptı bunu sana, dedi Sirius ısrarla. Melody çabasının fayda vermediğini anladı.
- Bellatrix, dedi Melody ve Sirius'un yüzüne baktı. Sirius'un yüzü gerilmişti. Sinirle kapıya yöneldi. Melody arkasından bağırsa da onu duymamıştı. Remus ve James de arkadından gidince Lily ile yalnız kalmıştı.
- Gerçekten o mu yaptı? Ne hadle! Of benim Mel'im! Az toparlan da ben sana sorucam! dedi kendi kendine. Melody ise çocukların aptalca bir şey yapmamalarını umuyordu.
  Sirius
Sirius hışımla Bellatrix'in yanına gitti.
- Hey, Bellatrix! Baksana! dedi. James ve Remus, Sirius'a yetişmek için koşmuşlardı. Bellatrix dönüp kuzenine baktı. Demek minik bulanık için kendisini karşısına almaya gelmişti. Başka bir amacı olamazdı.
- Haberi aldın mı? Çok eğlendim ben, sen de denemelisin Kuzen, dedi Bella. Sirius sinirle baktı.
- Sen ne hakla Melody'e saldırabilirsin! Sen ne iğrenç ne pislik bir insansın! Hepiniz aynısınız! Bir daha onun kılına zarar gelirse seni mahvederim Bellatrix anlıyo musun beni! dedi. Bellatrix bakmakla yetinmedi ve asasını çıkardı. Bunu gören Sirius Bellatrix'den önce davranarak Expelliarmus büyüsünü yaptı. Bir süre düello ettikten sonra herkes onların başına toplanmıştı. Profesör Mcgonagall durumu görünce hemen durdurdu.
- Bay Black ve Bayan Black derhal kesin şunu! Bunun için Gryffindor ve Slytherin'den kırkar puan düşüyorum. Umarım bu bir ders olur, ve cezalısınız. Cezanızı öğrenmek için odama gelirsiniz, dedi ve gitti. Yine de değmişti. Arkadaşları için her şeyi yapabilirdi. Bugün Melody için...
Hastane Kanadı
Melody, çocukları beklerken Ester de gelmişti. Melody Lily'den kütüphaneden kitap getirmesini istemişti. Bu düre zarfında araştırma yapıyordu ve gözünü bir şey çekmişti: Animagusluk! Epey zordu ama yapılabilirdi. Ester ile de konuşmuştu. Animagusluğu biraz daha araştırırken Çapulcular içeri girdi. Sirius sinirliydi. Ve biraz hırpalanmıştı sanki. Onları görümce doğruldu Melody. Tam soracakken James araya girdi ve olanları anlattı. Sirius kendisi için düello yapmıştı. Aptal işte. Sirius'a biraz fırça attıktan sonra söylemesi gereken bir şeyi hatırladı ve güldü.
- Size söylemem gereken önemli şeyler var. Siz yokken ben ne yapabiliriz diye araştırdım. Ve gözüme bir şey çarptı. Hani biçim değiştirme dersinde bir kere Mcgonagall'ı kedi olarak görmüştük ya. İşte o animagus. Yasal tabii. Ama biz yasa dışı olabiliriz. Biraz araştırınca gerekli malzemeleri Slughorn'un dolanından çalabiliriz diye düşündüm. Hem kurt adamlar hayvanlara karşı o kadar da kötü değilmiş. İnsan formu yerine hayvan olabiliriz. Ama hazırlık süresi 6 ay yapım süresi de 1 yıl mı ne sürüyormuş. Yani baya zamanımız gidecek ama en etkili yöntem bu olur siz ne dersiniz? dedi Melody. Çocuklar onayladılar. Animagus olacaklardı.

Bu bölüm pek içime sinmedi ama olsun. İyi okumalar!

Evans Twins | Sirius Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin