Ayrılık

913 52 48
                                    

James ne var dercesine baktı. Herkes James in kumrallardan hoşlandığını düşünürdü. James şaşırtmıştı.

- Eh, ben kızıllardan hoşlanıyorum -üzerine alınma Mel, kardeşinden bahsediyorum- İdeal tipim de Lily, dedi James. Bunu dedikten sonra da Lily nin yanına gitti. Çapulcular ona bakmakla yetindi.

- Hey, Evans! Baksana!, dedi James. Lily arkasını döndüğünde James i görmeyi beklemiyordu.
- Ne var Potter, ne istiyorsun? dedi Lily somurtarak. James ten gerçekten de haz etmiyordu. James in işi çok ama çok zor olacaktı.
- Benimle çıksana, hem daha sümsükusa da bir şey yapmam, dedi James pat diye. Lily donakalmıştı. Potter dan çıkma teklifi beklemediği ortadaydı. Yine de kendini topladı ve;
- Senin gibi biriyle çıkmam, dedi ve yatakhaneye çıktı. James başarısız olmuştu. Lily ona bakmayacaktı.
- Aman be James! O kadar sana hayran kız varken Lily'i seçmen biraz zor olmadı mı? dedi Melody. Haklıydı da. Sirius ve Remus da aynı fikirdeydiler. Sirius'a göre Lily hayatta James e bakmazdı. Remus ise  olabileceğini sadece bu haldeyken olmasının imkansız olacağını savunmuştu. İksire bakmak için kızlar tuvaletine gittiler. Neyse ki Mızmız Mrytle yoktu. İksir büyük yol katetmişti. 5. Sınıfın başında hazır olurdu. Olmak istedikleri hayvanları da kısmen belirlemişlerdi. Sirius köpek, James geyik, Melody ise kedi olmak istiyordu. Tabii bunu iksir olduğunda tekrar düşüneceklerdi. Şimdilik bu konu kenardaydı. İksiri kontrol ettikten sonra Lily nin yanına uğradı Melody. Lily nin sinirleri üstündeydi.

- Hangi yüzle bana çıkma teklifi edebilir o ahmak! Yani arkadaşıma yapmadığını bırakmadı şimdi de bana çıkma teklifi ediyor, şaka gibi! Keşke şaka olsa. Bir anda mı benden hoşlanmaya başladı? Ve o bir safkan, benim gibi bir muggle doğumluyu neden sever ki? dedi Lily Melody içeri girdiği andan itibaren.
- Şimdi şöyle ikizim; bu salak James senden ne ara hoşlanmaya başladı bilmiyorum, bize de yeni söylemişti zaten. Şansının olmadığını bile bile yine de sana çıkma teklifi etti. Bence büyük bir cesaret. Ben o kadarına cesaret edemezdim açıkcası. Sümsükusa gelirsek, ona yapılanın kat kat fazlasını yapıyor. Hem sadece bize de değil. Diğer binadakilere de. Sense bunlara gözünü kapatıp bizim yaptıklarımızı görüyorsun sadece. Hayır, tek kelime etme. James, sümsükustan çok daha iyi biri. Bunu ister kabul et ister etme. Ama gerçeklere daha fazla gözünü kapatamazsın. Ve James peşini bırakmayacak haberin olsun, dedi Melody. Lily içten içe Melody'nin haklı olduğunu biliyordu ama kabullenmek istemiyordu. Melody diyeceklerini söyledikten sonra yatakhaneden çıkmıştı.

Yatakhaneden çıkan Melody, sevgilisinin yanına gitti. Martin sevgilisini gördüğünde gülümsedi. İyi iş çıkarmıştı. Melody ve Martin, Slytherinlilerin görebileceği bir yerdeydi. Martin bunu biliyordu. Melody nin ise hiçbir şeyden haberi yoktu.
- Eee, sevgilim anlat bakalım nasılsın? dedi Martin. Melody olayları Martin'e anlattı. Lily ile olan konuşmalarının özetini geçti. Martin bunları "ona"iletecekti. Epey konuştular.
- O zaman bir şey yapmama izin ver, dedi Martin Melody e. Melody onaylar biçimde kafasını salladı. Martin ise Melody i yanağından öpmüştü. Öptüğü anda Melody kızardı. Rita Skeeter sonunda kayda değer bir şey görmüştü. Bunu tabiki kullanacaktı.

Çapulcuların yanına döndüğünde Sirius sıkıntılı bir şekilde duruyordu.
- Ne oldu Sirius'a, dedi Melody. Remus bakışlarını Melody'e çevirdi.
- Marlene ile kavga edip ayrılmışlar. Daha doğrusu Siriusumuz Marlene tarafından terk edilmiş, dedi Remus. Melody şaşırmıştı şaşırmasına ama bunun gerçekleşeceğini biliyordu. Hepsi bunun bir gün gerçekleşeceğini biliyordu. Sadece sesli olaral dile getirmemişlerdi.
- Marlene, Sirius'a Saul Suarez'den sık sım bahsetmeye başlamış. Hani şu Ravenclaw Quidditch Takım Kaptanı olan. Sirius da kıskanmış tabii. Marlene Quidditch e girmesini istemiş, Saul Suarez gibi olursa daha çekici olacağını falan söylemiş. E Sirius da haklı olarak tartışma başlatmış. Sonunda Marlene Saul Suarez'in daha iyi olduğunu söyleyerek Sirius'u terk etmiş, diye devamını getirdi James. Ester in hoşlandığı kişi de Saul Suarez di. Açıkçası diğerlerinin onda ne bulduğunu anlayamıyordu Melody. Suarez kesinlikle Melody'nin tipi değildi. Ama Marlene'nin saçını başını yolmak istemişti. Kafasındaki düşüncelerden sıyrılıp koltukta oturan Sirius'a sarıldı Melody. Bunu beklemeyen Sirius ise geç de olsa Melody'e karşılık verdi. Bu onu iyi hissettirmişti.
- Hadi ama Siri, sen Marlene den kat kat daha iyilerini hak ediyorsun, dedi Melody.
- Evet, Marlene yi öyle bir pişman edeceğim ki! dedi Sirius. Hepsi güldüler. Sirius artık o kadar da üzgün değildi. Başına ne gelse arkadaşlarının onun yanında olacağını biliyordu. Onu motive eden şey de buydu. Şimdi ise kafasına bir şeyi koymuştu. Gryffindor Quidditch Takımına girecekti. Ama şuanda oyuncu eksikliği yoktu. Seneye deneyecekti şansını. Bunu duyunca sevindiler.

Ertesi gün Severus Snape tanık olmaması gereken bir şeye tanık oldu. Üst sınıflardan Bellatrix ve sarışın bir oğlan konuşuyorlardı. Ne konuştuklarını dinlemek için gizlendi.
- İşler iyi gidiyor değil mi? diye sordu Bella.
- Evet gayet iyi gidiyor, tuzağıma düştü. Gerçekten ondan hoşlandığımı sanıyor zavallı! Geçenlerde de zaten senin olduğun yerde onu öptüm. Çok utandı. Ama bundan elde edeceğim çıkarı istiyorum Bella, dedi Oğlan. Bellatrix duyduklarından memnun gibi görünüyordu. İntikam onun için olması gereken bir şeydi.
- Tabi ki çıkarını elde edeceksin, tuzağa düşecek kadar salaksa neler yaparız biz onunla düşünsene, dedi ve kendine yakışır bir şekilde kahkaha attı Bellatrix. Her ne duyduysa bunu umursamamıştı. Ama konuşmanın konusu hiç de saf değildi...

Yeni bölümmm! Saat bilmem kaçta ama olsun anca şimdi fırsat bulabildim. Sirius ve Marlene'nin ayrılığı konusunda be düşünüyorsunuz? Benim içim rahatladı açıkçası.
Sizce Bellatrix'in konuştuğu kişi kim? Lütfen tahminlerinizi yazın.
İyi okumalarr!

Evans Twins | Sirius Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin