Sürekli Mızmız Mrytle ın tuvaletine gidiyor, iksiri kontrol ediyordu Çapulcular. Günleri rutine binmişti kısacası. Derslere girip çıkıyor arada şaka yapıyorlardı. Melody, Çapulculardan bir ders farklı alıyordu. Lily ile muggle araştırmaları dersi de alıyordu. Şimdi de ödevi için kütüphaneye gitmişti.
- Hey, selam! Sen Evans'sın değil mi? Hani şu Quidditch te olan, dedi bir anda ortaya çıkıp Melody'i korkutan çocuk.
- Evet ben Evans'ım Melody olan. Sen kimsin? dedi Melody çocuğa.
- Ah, kendimi tanıtmayı unuttum afedersin. Ben Wilson, Martin Wilson. Hufflepuff Quidditch takımındayım, dedi. Hufflepuff tandı demek. Ester tanıyordu yani. Tabiki tanıyordu aynı takımdalardı.
- Memnun oldum, Wilson.dedi Melody kitaplarını toplarken. Martin de ona yardım etmeye çalıştı ve çarpıştılar.
- Çok üzgünüm, iyi misin? dedi Wilson.
- İyiyim sorun değil, görüşürüz Wilson, dedi Melody. Çocuk, Melody'nin arkasından bakakaldı. Ona göre Evans gerçekten de çok güzeldi. Esterle takılırken görmüştü onu. Ama aynı zamanda kendilerine Çapulcular diyen gruba da üyeydi. Martin'in işi zordu. Şimdilik.
Melody, olayı sadece Lily e anlatmıştı. Lily ise çocuğun ondan etkilenmiş olabileceğini söylemişti. Ama neden Melody'den etkilensin ki? Melody, başına buyruk sürekli başı belada olan bir kızdı. Erkeklerin istemeyeceği türden. Mesela Lily'den etkilenebilirdi. Çünkü Lily gayet sakin kendi halinde ve zekiydi. Gerçi Melody de zekiydi orası ayrı. İksire bakmayı unutmuştu! Hemen Lily'nin yanından ayrılıp tuvalete gitti. İksir iyi gözüküyordu. Mızmız Mrytle gelmeden kaçayım derken;
- Hey Evans! Nereye gidiyordun? Beni unuttun mu yoksa? dedi hafif ağlamaklı. Melody tam ağzını açacakken;
- Zaten mızmız Mrytle ı kim sever ki? KİMSE! Hepiniz aynısınız! Ben size iyilik yapayım koruyum iksirinizi siz beni ziyarete bile gelmeyin! Öyle olsun! dedi.
- Mrytle, ben seni ziyarete gelmiştim ama seni göremeyince tam gidiyordum sen geldin, dedi Melody paçayı sıyırmaya çalışarak. Mızmız Mrytle sevindi.
- Evans, en iyi arkadaşımsın çom teşekkür ederim, yine gel dedi ve gitti. Melody ucuz kurtulmuştu. Ortak salona giderken Ester ile birinin konuşmasına kulak misafiri oldu.
- Sen benden ne istediğinin farkında mısın? O istediği gibi hareket edebilir. Hem ne o iki günde! Kendini toparla, gerçekten hislerin varsa olur ancak o iş, dedi Ester. Konuştuğu kişi ofladı ve ayrıldılar. Ne olduğunu anlayamamıştı ama Ester çok sinirlenmişti.
18 Mayıs
Okul bitmek üzereydi. Çapulcular iksiri tatildeyken be yapacakları konusunda kara kara düşünüyorlardı. Gizli bir yerde olması gerekiyordu bu durumda Evansların evine giremezdi. Blacklerin evine de giremezdi. E Lupinler de yaz boyu evde olmayacaktı. En iyi seçenek Potterlar gibi duruyordu. Hem James ödevim diyerekten yalan uydurabilirdi en azından. Ne de olsa James inandırıcı bir yapıya sahipti. Geçen süre zarfında Martin Wilson la arkadaş olmuştu Melody. Esterle vakit geçirirken onunla da konuşuyor, bazen ise birlikte yürüyorlardı. İyi çocuktu Martin, Melody'e göre. Çapulculardan sevgili yapan yoktu. En azından Sirius ve James yapar diye bekliyordu Melody. Remus sevgili olaylarına hiç yaklaşmazdı bile. Melody bunları düşünürken yanında Sirius belirdi.
- Duymayan kalmasın! Benim bir sevgilim var, dedi. Melody tam bunu düşünürken böyle bir olay olması ironikti açıkcası.
- Kimmiş bu sevgilin? diye sordu Melody. Merak etmişti hangi aptal Sirius la sevgili olmuştu.
- Tanıyorsun aslında ya. Tamam tamam öyle bakma söylüyorum. Marlene Mckinnon! dedi Sirius. Melody ufak çaplı bir şok geçirmişti. Marlene'nin Sirius tan hoşlandığını bilmiyordu. Belki de Lily bu yüzden hiç sevgilileri olmuyor mu ya demişti onlar için. En yakın arkadaşı için bir şans arıyordu. Melody den olumsuz cevap alınca da bunu iletmişti anlaşılan. Sirius zaten ilgiyi severdi. Bir şeyler hissetmese bile kabul etmiş olabilirdi. Bunları düşünürken Sirius düşüncelerini bozdu.
- Ne beğenemedin mi? Bence Marlene gayet güzel. Hem kriterlerime de uyuyor bak, dedi. Sirius kriterlerine gelirsek sarışınlara bayılırdı. Bu kadar. Sirius un bunu söylemesinin ertesi günü tüm Hogwarts duymuştu Marlene ve Sirius un sevgili olduğunu. Ne gerek vardı diye düşünmeden edememişti Melody. En azından bir iki hafta açıklamazdı herkese Melody. Tabi bu birliktelikleri senenin sonuna kadar sürdü. Sene sonu geldiğinde ise mektuplaşacaklarına söz vererek evlerine gittiler. Vıcık vıcıklardı.
- Melody, Sirius u kıskanıyor musun? diye Lily den soru gelince afallamıştı.
- Hayır tabi ki kıskanmıyorum, sadece vıcık vıcık ilişkilerden hoşlanmıyorum, dedi cevaben Melody.
- Seni de göreceğiz Melody, seni de dedi Lily ve kafasına kitap yedi. Böylece bir yıl daha sona ermiş oldu.3. Sınıfı da bitirdim. İyi okumalar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evans Twins | Sirius Black
FanfictionLily ve ikizi Melody beklenmedik bir mektup alır ve sonrasında tüm dünyaları değişir. İkizleri neler bekliyor? Bu yolculuk sırasında ne gibi zorluklarla karşılacaklar? Aşk, dostluk, savaş gibi kavramlarla tanışacaklar. 🥇#siriusblack -> 12/12/2022 �...