Blacklerle Yemek

450 34 31
                                    

Yarıyıl tatiline çok az bir zaman kalmıştı. Regina tedirgindi doğrusu. Sonuçta erkek arkadaşının ailesiyle tanışacaktı. Blackler ile. Şimdi Regulus'un yanında birazdan gelecek olan abisi ve arkadaşlarını bekliyordu. İlk onlara açıklayacak sonra da tüm Hogwarts öğrenecekti eninde sonunda. Karşıdan gelen Sirius'u görünce Regulus'u dürttü Regina. Regulus ise ayağa kalkarak onları karşıladı.

- Neymiş bakalım Regulus bey söyleyeceğiniz önemli şey? dedi Sirius gülerek. Regina ve Regulus birbirlerine baktılar.
- Biz sevgili olduk Regina ile, yılın başından beridir de birlikteyiz ve ben Regina'yı yarıyıl tatilinde bizimkilerle tanıştıracağım, dedi Regulus bir çırpıda. Herkesin yüzünde şaşkınlık ifadesi oluşmuştu.
- Tamam sevgili olmanıza çok sevindim, çok da tebrik ederim ama Regulus sence "Walburga Black" ile tanıştırmak doğru bir karar mı? Dedi Sirius tereddütle. Regulus aksine kararlı bir şekilde Regina'nın elini tuttu.
- Beni de kaybetmek istemiyorsalar Regina'yı kabul etmek zorundalar, dedi Regulus cesurca bir tavırla. Sirius kaşlarını kaldırdı.
- Nesin sen Gryffindor mu? dedi Melody gülerek. Regulus başını salladı. Herkes şaşırmıştı. Bu da ne demek oluyordu şimdi.
- Nasıl yani, ne demek Gryffindorsun? Dedi Ester sevgilisine sarılırken.
- Aslında seçmen şapka beni Slytherin e koyarken çok kararsızdı. Hatta Gryffindor olduğumu düşündü ama ben hem sen oradasın diye hem de annemin güvenini boşa çıkarmamak için Slytherin'de olmayı seçtim. Sorsan çok pişmanım, dedi Regulus iç çekerek. İkinci bir şok daha gelmişti böylece.

Ve beklenen gün gelip çatmıştı. Blacklerle tanışacaktı Regina bugün. Çok gergindi ama Regulus yanındayken ona bir şey yapamayacaklarını da biliyordu. Regulus, onu almaya gelmişti. Siyah takım elbisesiyle oldukça şık görünüyordu. Regina siyah bir elbise giymişti. İkili birlikte çok iyi görünüyorlardı. Grimmauld Meydanı 12 numaraya geldiklerinde Regina'nın kalbi yerinden çıkacak gibiydi. Kapıyı ev cini Kreacher açtı. İçeri girdiklerinde biraz kalabalıktı. Bay ve Bayan Black, Regulus'un birkaç kuzeni ve amcası Alphard vardı.
- Ah, biricik oğlum hoş geldin, dedi Walburga yapmacık bir tavırla Regulus'a sarılırken. Sonra da Regina küçümseyici bir bakış atarak;
- Sen de oğlumun Gryffindor lu sevgilisi olmalısın adın neydi Rosemary miydi? dedi. Regina istifini bozmadan cevap verdi.
- Adım Regina, memnun oldum Bayan Black, dedi Regina. Walburga kızın adını elbette ki biliyordu.

İçeri geçtiklerinde diğerleriyle de tanıştı Regina. İçlerinden en cana yakını Regulus'un amcası Alphard'dı. Diğerlerine göre görüşleri daha farklıydı. Bir nevi Sirius gibiydi ama kesinlikle bunu belli etmiyordu. Yemeklerini yiyip bitirdikten sonra Regina'ya soru yağmurları başladı.
- Safkan mısın?
- Safkan görüşlerini destekliyor musun?
- Karanlık lordu destekliyor musun?
- Kardeşin var mı?
- Gryffindorlu olmana rağmen nasıl Regulus ile çıkıyorsun?

Derken Regulus bir anda hepsini susturdu.
- Yavaş olun, kız robot değil herkese aynı anda cevap versin. Sakince ve bunaltmadan sorularınızı yöneltin, dedi Regulus. Regina, Regulus'a kısa bir süre baktıktan sonra konuşmaya başladı.
- Safkanım, Bir Dawson'ım ve abim bir ölüm yiyen. Regulus'u da çok seviyorum binamın ne olduğu fark etmez, dedi Regina. Walburga yine de kızı istemiyordu. Regulus'un Nottların kızıyla evlendirecekti. Ama şimdi karşısına bu kız çıkmıştı. Kocası Orion'a baktığında kendisiyle aynı fikirde olmadığı açıktı. Kızla sohbet ediyordu. Regulus da arada bu sohbete dahil oluyordu.
- Olmaz! diye bağırdı Walburga.
- Katiyen olmaz! Ben bu kızı ailemizde istemiyorum Regulus. Benim seçtiğim kişiyle evleneceksin. Ve Nottların kızı Velma Nott gayet uygun bir seç- derken Regulus tarafından sözü kesildi Walburga'nın.
- Anne, ya Regina'yı kabul edersin ya da artık Regulus diye bir oğlun olmaz, karar senin, dedi Regulus ve Regina'yı da alarak evden çıktı.

Regina'yı eve bırakmak üzereyken Regina konuştu.
- Neden böyle bir şey yaptın Reg? Annenle benim için neden aranı bozdun? Dedi Regina.
- Kimse senden önemli değil şuanda. Artı olarak seni kabul edecek göreceksin, dedi Regulus güven verircesine. Regina sevgilisinin yanağına bir öpücük kondurdu ve eve gitti. Regulus kararından dönmeyecekti. Blackler bir şey konusunda kararlılarsa ondan vazgeçmezlerdi.

Alın size yeni bölüm. Pek güzel olmadı ama idare edin artık. Walburga sen de başlama ya
İyi okumalarrr!

Evans Twins | Sirius Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin