Yaz tatili çabucak geçip gitmişti. Bu süre zarfında hep iletişim halindeydiler çocuklar. Hala kendilerine bir isim bulamasalar da çalışıyorlardı. Şimdi ise kompartımanda oturmuş sohbet ediyorlardı.
- Bence adımız Sirius ve köpekleri olabilir, dedi Sirius. Göz deviren James ise
-Hayır, James ve bebekleri dedi. Gülüştüler. İsim konusunu baya bir tartıştıktan sonra rafa kaldırdılar. Hogwarts'a geldiklerinde burayı çok özlemiş olduklarını fark ettiler. Eh, geri dönüş şakaları yapacaklardı. Şaka içinse bu geceyi seçmişlerdi.
- Harika olacak, dedi Sirius.
- Bizim yaptığımız ne kötü oldu ki? Dedi Melody. Beklenen an gelip çatmıştı. James in pelerinin altında Filch'in odasına gidiyorlardı. Filch'in odasına geldiklerinde biraz düzeneği kurdular. Bu düzenek kötü koku yayan bi kutuydu. Filch bu "hediyeyi" açtığında odası kokudan geçilmeyecekti. Ama hesaba katmadıkları bir şey vardı.
- Hey! Sizi çapulcular buraya gelin! diye bağırdı Filch. Çocuklar çoktan kaçmıştı.
-Kıl payı kurtulduk, dedi Remus.
- Filch bize orada Çapulcular dedi, kulağa da güzel geliyor ne dersiniz? dedi Melody. Çocuklar onayladılar. Artık adları çapulcular olmuştu. En azından adları vardı.
Ertesi Sabah
Melody büyük salona indiğinde çapulcular zaten oradaydı. Tam onların yanına gidecekken konuşan iki kızın sohbetine kulak misafiri oldu.
-Evet evet, hatta Filch çılgına dönmüş o çocukları bulmak için artık hiç uyumayacakmış dedi kızlardan biri.
- Ve o hediye kutusu olayı da sinir etti onu yazık adama dedi diğeri. Melody kıkırdadı. Bahsettiği kişiler kendi grubundan başkası değildi. Çapulcuların yanına gidip tanık olduğu konuşmayı anlattı. Çapulcular da güldüler. Yemeklerini yerken Melody'nin yanına sinirli bir Lily geldi.
- Sen ne hakla Severus'a öyle diyebilirsin Melody Cecilia Evans! dedi Lily. Melody neyden bahsettiğini anlayamamıştı.
- Ne demeye çalışıyorsun? Ben sümsükusa hiçbir şey demedim, dedi Melody.
- Yani Severus yalan söylüyor, sen ona pisliğin içinde boğul pis kendini safkan sanan melez bozuntusu demedin, dedi Lily. Melody böyle bir şeyi asla demezdi. Kendisi zaten muggle doğumluydu bir de kan statüsüyle dalga mı geçecekti? Meldoy kırılmıştı kardeşi ona inanacağına arkadaşına inanmıştı. Üstelik bunların hepsi iftiraydı!
- Lily ben asla öyle bir şey demem, eğer sen benim böyle diyebileceğimi düşünüyorsan demek ki beni tanımıyorsun. Kardeşine inanacağına o arkadaş "bozuntusuna" mı inanıyorsun? Madem öyle istediğine inan ama ben sana asla yalan söylemedim, söylemem de. diyerek hışımla masadan kalkıp gitti Melody. Çapulcular onun arkasından gittiler. James, Lily e kınayıcı bir bakış atarak gitti. Bu Lily i sinirlendirmişti ama haksızdı. Melody' i bulduklarında Kara Gölün yanında oturmuş ağlıyordu. Hemen yanına gittiler.
- Hadi ama Melody, üzülme Lily bu er geç hatasını anlayacaktır dedi Remus.
- Daha şaka yapacaktık hem istersen Lily'e de yaparız yeter ki ağlama dedi Sirius. Melody gülümsedi. James ise;
- Quidditch seçmelerine de katılacaksın çalışmamız lazım ağlamaya vakit yok dedi. Melody seçmelere katılma kararı almıştı. Ve seçmele iki hafta sonraya idi. Bunu hatırlayınca ayağa kalktı ve
- Hadi seçmelere hazırlanalım dedi. Gülüştüler. Melody'nin morali yerine gelmişti. Ama hala Lily e kırgındı tabii. Ama özür dilese hemen affederdi. Dersler bittikten sonra yorgun bir şekilde ortak salonda oturuyorlardı çapulcular. Lily' nin yanlarına yaklaştığını görünce James, Sirius ve Remus kalktılar. Melody tam nedenini soracaktı ki Lily i gördü ve arkadaşlarına gülümsedi. Lily, Melody'nin yanına oturdu.
- Melody, ben çok özür dilerim seni dinlemeden hareket ettim. Ben çok üzgünüm. Severus yalan söylemiş, itiraf ettirdim. Şuan onla küsüz. Biliyorsun o konularda hassasım ama senin üstüne gittim. Beni affedebilecek misin? dedi. Melody düşünüyormuş gibi yaptı. Elbette Lily i affedecekti.
- Seni affediyorum, ama bir dahakine beni dinlemeden hareket etme sakın, söz mü?dedi Melody. Lily rahatlamıştı.
- Söz, dedi Lily ve böylece barışmış oldular.
Seçme Günü
Melody çok heyecanlıydı. James de en az onu kadar belki de daha fazla heyecanlıydı. Quidditch oynamayı çok istiyorlardı. Kahvaltıdan hemen sonra ikisi çalışmaya gittiler. 2 saat çalıştıktan sonra artık seçmelere hazırdılar. Seçmeler başlamıştı. Gryffindor kaptanı herkesi sırayla çağırıyordu.
-Evans, Melody dedi kaptan Melody heyacanla gitti. Çok güzel bir şekilde oynadı. Kaptan sonuçları ortak salona asacağını söyledi. Böylece Melody; Lily,Sirius e Remus'un yanına tribünlere gitti. James'i izleyeceklerdi.
-Potter, James dedi kaptan. James de gitti ve mükemmel bir şekilde oynadı kaptan onu kesin alırdı takıma. Böylece seçme günü bitmiş oldu. Kaptan sonuçları ortak salona asacaktı. Akşam olup dersler bittiğinde hemen ortak salona gittiler. Ve Melody ve James Gryffindor Quidditch Takımına girmişlerdi! Hem de iki kovalayıcı olarak! Bunu kutladıktan sonra herkes uyumaya gitti.2. Sınıfı çok uzun tutmayacağım, 2-3 bölümde biter. Umarım beğenirsiniz ve lütfen yorum yapın.
İyi okumalar!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evans Twins | Sirius Black
FanficLily ve ikizi Melody beklenmedik bir mektup alır ve sonrasında tüm dünyaları değişir. İkizleri neler bekliyor? Bu yolculuk sırasında ne gibi zorluklarla karşılacaklar? Aşk, dostluk, savaş gibi kavramlarla tanışacaklar. 🥇#siriusblack -> 12/12/2022 �...