Düğün Dernek

410 30 21
                                    

Medya: Sırasıyla Melody'nin gelinliği, Lily ve Ester'in elbiseleri

Sirius ve Melody'nin düğününe tam bir hafta kalmıştı. Tüm konuklara davetiye gitmiş, hazırlıklar hız kesmeden devam ediyordu. Melody her şeyin kusursuz olmasını çok istiyordu. Gelinliği hazırdı fakat henüz bunu Sirius görmemişti. Gayet zarif bir gelinlikti doğrusu. Lily ve Ester ise kendi giyecekleri elbiselerini daha belirlememişlerdi. Fakat ikisi de sade ve uygun şeyler giymek istiyordu. Sonrada aynı model elbisenin farklı renklerini almışlardı.

Ve beklenen gün gelip çatmıştı. Melody evleniyordu. Gelinliğini giyince kendine şöyle bir baktı.
- Acaba saçımı düzleştirsem mi? dedi Melody saçlarına bakarak. Ester ise Melody'e küçümser bakışlar attı.
- Sirius varken mi? Hiç sanmıyorum Mel. Ayrıca böyle kat kat daha iyisin, dedi Ester gazlarcasına. Amacına ulaşmış olacak ki Melody saçını düzleştirmemeye ikna oldu.

Kızlar sohbet ederken içeriye Bianca Evans ve Agatha Fayde girdi. Yani gelinin annesi ve teyzesi.
- Çok güzel olmuşsun benim canım kızım, dedi Bianca. Gözleri hafiften dolmuştu. Agatha da aynı şeyi düşünüyordu. O da yakında Richard ile evlenmeyi planlıyordu. Ve bu artık bir zorunluluk haline gelmişti.
- Anne, öyle bakma beni de ağlatacaksın. Makyajlı makyajlı ağlamak istemiyorum. Bugün sadece mutlu olacağım, dedi Melody. Bianca kızına baktı. Kocasının da burada olmasını dilerdi. Kızının düğününü görmesini.

Erkekler de o sırada hazırlanıyordu. Hatta derin bir sohbetin içine girmişlerdi.
- Ne oldu Sirius? Hani ilk önce ben evlenecektim? Noldu? dedi James. Fakat bunu dedikten kısa bir süre sonra kafasına yastık yedi.
- Konu Melody olunca her şeyi yaparım, dedi Sirius. Herkesin bir Sirius'a ihtiyacı vardı.
- Regulus ve Regina gelecek değil mi? Dedi Remus. Sirius bir iki dakika düşündükten sonra cevap verdi.
- Gelirler herhalde. Zaten düğünü gizli yapıyoruz. Kimliklerini saklamadan bile gelebilirler. Zaten sadece dostlarımız olacak, dedi Sirius. Kardeşinin düğününe gelmesini elbette istiyordu. Derken kapı tıklatıldı.
- İyi insan lafın üstüne, dedi Sirius ve kardeşine sarıldı. Regulus ise ağabeyini evlenme konusunda tebrik etti.
- Ben de Hogwarts biter bitmez Regina ile evlenmek istiyorum. Zaten öyle de olur büyük ihtimalle. Çünkü ailelerimiz bizi nisan ayında nişanlıyor, dedi Regulus. Sirius başını salladı. Kardeşinin evlenmek istemesi hoşuna gitmişti. Demek ki Regina'dan düşündüğünden daha fazla hoşlanıyordu.

Sirius gitti ve rahibin yanındaki yerini aldı. Normalde gelinler babalarıyla girerdi içeri. Fakat Melody'nin babası öldüğü için yerine Richard ile gelecekti. Düğün bahçede olduğundan dolayı da evin içinden gelecekti.

Melody gelinliğiyle zarif bir şekilde geldi. Sirius'un yanına ulaşınca Richard'ın kolunu bıraktı. Rahip konuşmasına başladı.
- Evet, değerli konuklarımız. Neden burada olduğumuzu hepiniz biliyorsunuz. Bu iki genç hayatlarını birleştirmek istemişler, bize de saygı duymak düşer, dedi Rahip. Sirius'un nikah şahidi Remus, Melody'nin nikah şahidi ise Ester idi. Böyle yapmalarının sebebi herkesin evlendiğinde birbirinin şahidi olabilmesiydi. Mesela James'in düğününde Sirius sağdıç olacaktı. Remus'un düğününde ise James. Aynı şekilde Lily'nin düğününde Melody, Ester'in düğününde ise Lily olacaktı. Böyle kararlaştırmışlardı. Rahip sözlerine devam etti.
- Sen Sirius Orion Black, karşındaki Melody Cecilia Evans'ı eşin olarak kabul ediyor musun? Dedi Rahip. Sirius'un yüzünde bir gülümseme oluştu.
- Evet hem de ebediyen, dedi Sirius. Bu Melody'nin içini yumuşatmaya yetmişti. Rahip Melody'e döndü.
- Sen Melody Cecilia Evans, karşındaki Sirius Orion Black'i eşin olarak kabul ediyor musun? dedi rahip. Melody derin bir nefes aldı ve heyecanla cevap verdi.
- Evet, ölüm bile bizi ayıramayana dek, dedi Melody. Rahip nikah şahitlerne döndü.
- Peki ya siz Bayan Loorey ve Bay Lupin? Siz bu evliliği onaylıyor musunuz? Dedi rahip. Ester ve Remus da hemencecik cevap verdi.
- Evet, onaylıyoruz, dediler. Böylece artık evlenmiş oldular.

Sirius, Melody'i dansa kaldırdı.
- Çok güzel olmuşsun, gözlerimi senden alamıyorum kıvırcığım, dedi Sirius. Melody kıkırdadı.
- Sen de tahmin ettiğimden çok daha fazla yakışıklı olmuşsun. Gerçi şaşırmadım. Sen bu aralar fazla mı romantiksin ne? dedi Melody dansa devam ederken. Sirius kendisine gelen soru karşısında sırıttı.
- Romantik olmamı istemiyor musun yoksa? Hemen odun olmaya geri dönebilirim, dedi Sirius. Melody hemen başını iki yana salladı. Onlar dans ederken diğer çiftler de dans ediyordu.

Danstan yorulan gelin ve damat oturdular. Yanlarına Regulus ve Regina geldi.
- Hayırlı olsun abim ve yengem, dedi Regulus sevgilisinin elini bırakmadan. Melody güldü.
- Teşekkür ederiz darısı başınıza artık, dedi Melody. Regina domates gibi kızarmıştı. Regulus ise sırıtmakla yetindi. Biraz sohbet ettikten sonra genç aşıklar tekrardan dans etmeye gittiler.

Kısa süre sonra yanlarına gelen Çapulcular ile sohbetlerini durdurdu gelin ve damat.
- Lily-çiçeğim ile ben haklı çıktım ilte gördünüz mü? İlk siz evlendiniz, dedi James gülerek. Sevgilisinin sözlerine Lily atıldı.
- Hayır yani bir de pek evlenecek tip yoktu ikinizde de. Nasıl olduysa bir çoşkuyla evlendiniz, dedi Lily. Bu doğruydu ilte. Çünkü ne Melody'de ne de Sirius'ta evlenecek tip vardı.

Sıra gelin çiçeğini atmaya gelmişti. Melody'nin arkasında yığılan kızlar çiçeği atmasını bekliyorlardı. Melody sonunda attı ve çiçeği Lily yakaladı.
- Eee, ne derler bilirsin Lils. Bu yakında evleneceğin anlamına geliyor, dedi Melody. Lily bu sözler üzerine gülümsedi. James duymuş olacak ki yanlarına geldi.
- Doğru mu doğru şimdi, dedi James.

Düğün yavaş yavaş sona erirken herkes mutluydu. Olaysız bir düğün atlatmışlardı. Buna da şükürdü. Düğün bitiminde herkes evlere dağılırken Sirius ve Melody yeni aldıkları iki katlı tatlı evlerine gittiler.

Herkesin beklediği o an geldi. Kitabı yazma amacım geldi sayın seyirciler! Melody'e seçtiğim gelinliği bulucam diye canım çıktı. Eğer beğenmediyseniz kendinize göre bir gelinlik seçip Mel onu giymiş gibi hayal edebilirsiniz. Bu arada bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yazın lütfen. Bir de kusura bakmayın bir yıl oldu hala bölüm atamadım kdlendlfmd.
İyi okumalarr!

Evans Twins | Sirius Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin