Ağırlaşan Durum

448 36 36
                                    

Ertesi sabah Rita Skeeter, Martin Wilson'dan köşe bucak kaçmıştı. Martin Wilson sonunda onu yakalamayı başardığında ise yalan söyleyip elinden kurtulmuştu.
- Skeeter! Bu akşam süpürge dolabına gel, dedi Wilson. Rita ikiletmeden onayladı. Ne de olsa Wilson'dan hoşlanıyordu.

Normal bir gün yaşıyordu Çapulcular, şuanlık. Tüm huzurları Melody'nin elindeki zarfla bozulmuştu. Mektup annesinden geliyordu. İçinde iyi şeyler yazmadığı zarfın hafif yıpranmış olmasından belliydi. Demek ki Bayan Evans ağlamıştı.
Sevgili Melody'm,
Baban çok kötüleşti. Bu mektuplardan diğer kardeşlerine de yazdım. Ama hepinizinkinde farklı detaylar var. Doktorlar artık çare olmadığını söylüyorlar. Sizden ricam buraya gelmeniz. Biliyorum dönem ortasında zor ama babanızın az bir vakti kaldı. Ve sizi görmek isteyeceğinden eminim. İçerde vasiyetini yazdırıyor. Petunia da İngiltere'ye gidince burada tek başıma kaldım. Hayatımın aşkı gözümün önünden kayıp giderken ben sadece izleyici kalabiliyorum. Umarım böyle bir şeyi hiç yaşamazsınız. Ne kardeşlerin ne de sen. Artı olarak İspanya'ya gelmenizi istememin bir sebebi daha var. Ama onu gelince söylemek daha doğru olur. Bu yazılabilecek bir şey değil çünkü. Kızım, ben yanlış kararlar verdim zamanında. Sen onları tekrarlama. Sevdiğinle birlikte ol, mantığını bir kenara bırak. Bir kere de olsa duygularınla hareket et. Biliyorum felsefene ters ama benim dediklerimi er geç anlayacaksın. Umarım o zaman geldiğinde geç kalmış olmazsın.
Sevgilerimle Annen

Melody okudukları karşısında gözyaşlarını tutamamıştı. Babası ölüyordu. Ona bisiklet sürmeyi öğreten, erkeklerle ilgili ders veren, kimi zaman kural bozan kimi zaman da kuralcı babası artık bu dünyadan göçüyordu. Kim babasının ölmesini isterdi ki? Her ne olursa olsun, ne kadar nefret ederse etsin kimse babasının ölmesini istemezdi. Ölmesini istediğini sanardı sadece.

Melody ağlarken Çapulcular ona destek olmaya çalışıyordu.
- Hadi ama Mel, tedavinin muggle yöntemleriyle başarılı olmamış olması büyücü yöntemleriyle de başarısız olacağı anlamına gelmez, dedi James umutla. Melody kafasını iki yana salladı.
- Öyle olsa dahi babam bunu kabul etmez. Büyücülükten ve cadılıktan pek hoşlanmaz. Onların yöntemlerini de umursamaz kısaca. Şimdiden vasiyetini hazırlıyorsa bu gerçekten de artık ölümü kabullendiğini gösterir. Bizim ailede genellikle kötü bir şeyi kabullenmek böyle olur. Dumbledore ile konuşmalıyım, dedi Melody.

Gitmeye yönelmişken gözleri dolu dolu Çapulcuların yanına gelen Lily'e baktı.
- Sen de mi aldın mektubu? dedi Melody. Lily onayladı ve kendi mektubunu okuması için Melody'e verdi. Melody de aynı şekilde Lily'e verdi.
Sevgili Lily'm
Baban çok kötüleşti. Bu mektuptan diğer kardeşlerine de yazdım. Ama farklı detaylar var. Doktorlar çare olmadığını söyledi. Babanı biliyorsun hemen kabullendi. Son zamanlarda huzursuz. Öleceğim diyor sürekli. Vasiyetini de hazırlatıyor. Ben babanı kaybetmeye hazır değilim. Petunia da İngiltere'ye gitti zaten. Tek kaldık buralarda. Babanızın hatrına buraya gelebilme şansınız var mı? Dumbledore anlayışlı bir adamdır diye duymuştum. En azından bir hafta falan bile olsa olur. Babanız sizi görmek istiyor haklı olarak. Geçen gün bana yakında öleceğim, dedi. Her ne kadar saçmaladığını düşünsem de hissediyor galiba. Çok bitkin. Artı olarak gelince size açıklamam gereken önemli bir konu var. Mektupta yazabileceğim türden değil. Sizden isteğim buraya gelebilmeniz. Lily, sakın o adamı kaçırma. Sana iyi gelecektir. Aynı babanın bana iyi geldiği gibi. Siz ikinize baktıkça aklıma bizim anılarımız geliyor. Melody ve Sirius'a bakınca da... Neyse boşver. En kısa zamanda gelmeye çalışın.
Sevgilerle Annen

Melody son cümlelere gelince kaşını çattı. Kendisi ve Sirius'a bakınca aklına kim geliyordu ki? Bunu gittiklerinde soracaktı.

İkizler Dumbledore'un yanına gittiler. Dumbledore onları gülümseyerek karşıladı.
- Evanslar! Sizi buraya getiren nedir? dedi Dumbledore. Lily konuşmaya başladı.
- Profesör, biliyorsunuz babamız çok hastaydı. Şimdi ise durumu çok kötüleşmiş. Yakında öleceğini söylemiş. Biliyorum dönem ortasında izin verilmiyor ama bu babamızı son görme şansımız olabilir. Bu yüzden sizden izin istemeye geldik, dedi Lily. Melody de kafasıyla onay verdi. Dumbledore ilk önce bir baktı. Sonra ise kararını vermiş bir şekilde konuşmaya başladı.
- Babanızın durumunun ciddiyetini anlıyorum. Dönem ortasında olduğumuz doğru ama bu gibi konularda hep izin veririm. Siz zaten derslerinizde oldukça iyisiniz. O halde bugün yola çıkın. Bir hafta yeterli olur mu? dedi Dumbledore. İkizler buruk bir sevinçle birbirlerine baktılar.
- Uygun profesör, teşekkürler, dedi Melody ve Dumbledore'un yanından ayrıldılar.

Birazdan yola çıkacakları için arkadaşlarıyla vedalaşıyorlardı. Sevgilileriyle sarılıp ayrılıyorlardı. Sonunda gitme vakti geldiğinde el sallayıp araca bindiler. Böylece İkizlersiz bir hafta başlamış oldu.

Gece, Süpürge dolabı, Wilson ve Skeeter*
Martin birkaç dakikadır Rita'yı bekliyordu. Birazdan yapacakları konusunda pişman olur muydu emin değildi. Rita geldiğinde gülümsedi.
- Ritacığım, hoş geldin dedi Martin yapmacık bir sesle. Rita büyülenmiş bir şekilde Martin'e bakarken hoş buldum dedi. Böylece Martin planına başlayabilirdi.
- Rita gazete örnekleri nerede hayatım? Hani getirecektin ya, dedi Martin. Rita anlamamış gibi baktı. Gerçekten de neyden bahsettiğini bilmiyordu. Bu ayın gazetesini daha hazırlamamıştı bile.
- Daha bu ayın gazete örneklerini hazırlamadım ki! Beni buraya bunu sormak için mi çağırdın? Dedi Rita hayal kırıklığıyla. Martin sinsice gülümsedi.
- Tabi ki hayır ama salağa yatmamanı öneririm Rita. Yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim haberin olsun, dedi Martin. Rita korkmaya başlamıştı.

- Martintin, salağa falan yatmıyorum. Daha gazeteyi hazırlamadım diyorum, dedi Rita. Martin sinirlenmeye başlamıştı. 
- Hadi ama Rita! Hani konuşmuştuk ya Melody ve Sirius'u ayıracaktık. Sen de bununla ilgili gazete yapacaktın! Bir örneğini de bana bu hafta içinde teslim edecektin! Nerede örnekler? Sabrımı taşırmaya başlıyorsun, dedi Martin gergin bir sesle. Rita, Martin'in bu yanını ilk defa görüyordu. Ayrıca Martin ile aralarında böyle bir konuşma geçtiğini de hatırlamıyordu.
- Martin, beni korkutuyorsun. Böyle bir konuşma yaptığımızı hatırlamıyorum. Ama sen istersen yen- derken Martin sinirle Rita'nın üstündeki tişörtü yırttı. Rita şaşkınlıkla Martin'e bakarken Martin gülüyordu.
- Madem öyle benden günah gitti Rita. Cezanı çekeceksin! dedi ve Rita'yı soymaya başladı. Rita istemediğini söylese de Martin durmadı.
- Yazık, çok yazık dedi Martin, Rita'nın sessiz çığlıklarına karşılık. Rita ise çırpınıyordu ama her seferinde daha da kötüsünü yapıyordu Martin.

Sonunda işini bitirdiğinde güldü Martin. Rita yerde baygınca yatıyordu. Yine de onu uyandırdı. Rita korkarak Martin'den uzaklaştı.
- Korkma küçük kız, babacık sana yardım edecek, dedi Martin alayla. Ardından Rita'nın konuşmasına izin vermeyerek devam etti.
- Bundan birine bahsedersen seni mahvederim Rita! Duydun mu? Hele ki birine bahsetmeye çalış, o zaman seni öldürürüm, dedi ve kolunu gösterip süpürge dolabından çıktı.

Rita aralıksız ağlıyordu. Sevdiği adam ona istemediği şeyler yapmıştı. Üstelik bunu kimseye söyleyemiyordu. Çok aptaldı çok. Neden Melody'i dinlememişti ki! Oysa Melody onu uyarmıştı zamanında.

*Flashback*
Melody, Martin'in gitmesinin ardından Rita'nın yanına geldi.
- Skeeter, bunu sadece bir defa söyleyeceğim. O da yanlış tercihler yapma diye. Wilson sana ilgisi varmış gibi davranabilir. Ama o sırf çıkarları için her şeyi yapabilecek kapasiteye sahip. Tavsiyem ondan olabildiğince uzak durman. Her ne kadar seni sevmesem de başına kötü bir şeyler gelmesini istemem, dedi Melody ve Rita'nın yanından ayrıldı.
*Flashback sonu*

Rita o zamanlar söylediklerini umursamamıştı. O an kendisine lanet okudu. Neden bu kadar aptal olmak zorundaydı ki! Ufacık bir ilgi gördü diye hemen kanmıştı Martin'e. Rita gerçek aşkın ne olduğunu asla öğrenemeyecekti. Bu onun lanetiydi. Artık Martin'den her gördüğü yerde kaçacaktı.

Rita'nın gençliğini bu kadın yapmaya karar verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rita'nın gençliğini bu kadın yapmaya karar verdim. Çünkü neden olmasın

Yazarken Martinden o kadar iğrendim ki. Böyle bir olayın kimsenin başına gelmemesini diliyorum. Çok kötü hem mental açıdan hem de fiziksel açıdan. Neyse bu bölümde hüzün var artık napalım.
İyi okumalar ya da ne kadar iyi olabilirse...

Evans Twins | Sirius Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin