Sevgili

854 46 26
                                    

Uyandığında dün gece yaşadıklarını hatırladığında gülümsemesine engel olamadı Melody. Sirius onun sevgilisiydi!

Lily'nin yanına ortak salona indi. Çapulcular daha uyanmamıştı.
- Lils, senin hiç sevgilin olmayacak mı? Ya hiç mi hoşlandığın biri yok? dedi Melody. Sadece James'in en azından küçücük bir şansı olup olmadığını bilmek istiyordu.
- Eh, bu gidişle benden önce evlenirsin sen. Şuanda kimseden hoşlanmıyorum, dedi Lily. Melody evlilik kelimesini duyunca yüzünü buruşturmuştu. Ayrıca James'in bir şansı olabilirdi.
- Ben evlenmem, Lils. En azından senden önce, dedi Melody. Lily alayla baktı.
- Ne yani Black teklif etse de kabul etmeyeceksin, dedi Lily.
- Şimdi bunları düşünmenin zamanı değil, dedi Melody de karşılık olarak.

Çapulcular geldiğinde yemeğe indiler. Şimdilik kendi arkadaşları dışında kimse bilmiyordu Sirius-Melody ilişkisini. Melody hemen öğrenilmesini de pek istemiyordu zaten.
- Sevgilim, şu üzümden de yesene çok güzel, dedi Sirius elindeki üzümü göstererek. Melody, Sirius'un ona böyle hitap etmesine alışkın değildi. Ama hoşuna gitmişti.
- Sirius ben sen romantik ol diye sevgili olmadım. Özüne döner misin? dedi Melody. Malının ne olduğunu biliyordu çünkü. Sirius pek romantik değildi. Ama yeri geldiğinde gayet de romantik olabilirdi. Sirius rahatlamış gibi;
- Seni sevdiğimi göstermek için her türlü kelimeyi söyleyebilirim. Ama romantiklik konusunda evet, onu beceremiyorum, dedi Sirius. Melody sevgilisinin bu şapşak hallerine gülmeden edemedi.
- Ay yeter, gidin başka yerde yaşayın aşkınızı. Ben daha fazla mutlu çift görmek istemiyorum. Hem Lily-çiçeğim de bana bakmıyor, dedi James bıkkınca. James'in sözleri üzerine Melody bir kahkaha patlattı. Sirius da gülmeden edemedi.

Sevgili olmalarının üzerinden henüz birkaç gün geçmeden Rita Skeeter'ın "rutin olan" gazetesindeki başlığı gördüğünde gözlerini devirdi Melody. Anlaşılan Skeeter yine gizli gizli dinlemişti etrafını.
HERKESİN BEKLEDİĞİ O HABER!
SİRİUS BLACK ve MELODY EVANS SEVGİLİ!
Birbirlerine her zaman farklı davranmış olan ikilinin sevgili olduğunu duyurmaktan mutluluk duyuyorum.
Sevgili olması gerekenler listesinden sonra sevgili olan iki Çapulcu, listeye güveni arttırdı. Darısı diğer çiftlere diyoruz.
Aynı zamanda Black'in Evans gibi bir muggle doğumluyla çıkması da oldukça ses getirebilecek bir haber. Her ne kadar safkanların yaptıklarını desteklemese de kimse Black'ten bir muggle doğumluyla sevgili olmasını beklemezdi. Black'in aşkını kutluyoruz.
Hogwarts Güzellik Listesi 19. sayfada->

Melody, Skeeter'ın kendisi hakkında güzel bir şey söylemesini beklemezdi zaten. Ama böyle düşünülmesi çok saçmaydı. Safkanlar neden bir muggle doğumluyla çıkamasın ki? Melody bunları düşünürken gözü alttaki yazıya çarptı. Merakına yenik düşerek 19. sayfayı açtı.

Hogwarts Güzellik Listesi
1- Editörümüz Rita Skeeter
2- Evans ikizleri
3- Ester Loorey
...
39- Regina Dawson
40- Alice Fortescue
...
71- Marlene Mckinnon
Melody listede gözlerini gezdirdi. Elbette Skeeter'ın kendini başa koyması olağandı. Ama ikizleri ikiye koyması biraz garipti. Kendinin 71. Sırada olduğunu gören Marlene Mckinnon delirmişti. Bunun yakışıklılık sıralamasının yapılmasını da istemişti ek olarak. Sevgilisini başlarda görmeyi umuyorsa yanılıyordu.

Quidditch antrenmanı arasında alt sınıftan bir diğer Gryffindor kovalayıcısı olan Regina Dawson ile konuşmaya başladı Melody.
- Eee, hayat nasıl gidiyor Dawson, dedi Melody. Bu resmiyetten kurtulmak istese de şuan olmazdı.
- Fena sayılmaz, bu arada lütfen Regina de hem ben de sana Melody derim sıkıntı olur mu? dedi Regina. Melody sorun olmaz anlamında kafasını salladı. Regina eski takım kaptanı Edmund Dawson'ın kız kardeşiydi ve safkandı. Güzel de bir kızdı Regina. Koyu kahverengi gözleri ve kumral saçlarıyla herkesi etkisi altına alabilirdi. Bir süre havadan sudan konuştular. Sonra James'in sesini duyunca antrenmana geri döndüler.

Regina ile olan sohbetine antrenman bittikten sonra da devam etmişti Melody. Cana yakın bir kızdı Regina.
- Abim de tutturdu illa ailemize yakışır biriyle evlenecekmişim, dedi Regina gülerek.
- Umarım sana layık, seveceğin birini bulursun, dedi Melody.
- Sen bulmuş gibi gözüküyorsun, nasıl bir his? diye sordu Regina.
- Çok güzel bir his açıkçası. Ama yaşaman gerek. Kısacası anlatılmaz yaşanır, dedi Melody. Sirius'un yanlarına gelmesiyle durdu.
- Selam kıvırcığım, selam Dawson. Dawson iznin varsa yanındaki güzel hanımefendiyi birkaç dakikalığına kaçıracağım, dedi Sirius.
- Tabi Black, sonra geri getir ama sohbet ediyorduk, dedi Regina.
- Benden bir malmışım gibi davranmayı kesin, dedi Melody gülerek ve Sirius'un peşinden gitti.

Regina onlara çok özenmişti. Kendisinin de böyle bir ilişkisi olmasını umuyordu sadece. Sirius ise kaçırdığı sevgilisini gıcık etmekle meşguldü.
- Sirius, ciddi olamazsın. Sırf bunun için kızla muhabbetimin içine mi ettin? dedi Melody.
- Evet, ne yani seni öpmek istemiş olamaz mıyım? Hem Dawson ile ne konuşuyordunuz ki? dedi Sirius. Melody ise Sirius'un meraklanmasını sağlayarak;
- Olamazsın, sırf bunun için beni buraya getirdiğin için de öpücük falan alamayacaksın. Hem ne o öyle, vıcık vıcık bit ilişkimiz olmasın lütfen. Regina konusuna gelirsek ne konuştuğumuz seni ilgilendirmiyor, dedi ve gitti Melody. Arkasında meraklı bir Sirius bıraktığı için mutluydu.

Regina'nın yanına döndüğünde onun bir çocukla konuştuğunu gördü. Çocuğun yüzünü görmemişti. Ama Regina çocukla pek haşır neşir değildi büyük ihtimalle. Biraz konuştuktan sonra gitti siyah saçlı çocuk. Melody de böylece Regina'nın yanına gitti.
- Çok beklettim mi? dedi Melody. Regina kafasını olumsuz biçimde salladı. Konuşurlarken bir kız çocuğu Regina'yı birinin beklediğini söylerek Regina'yı da alış gidince Melody de ortak salonuna döndü.

Regina'yı nasıl buldunuz? Vee sizce o çocuk kimdi?
Bölümler biraz aksayacak çünkü yazılılarım var. Elimden geldiğince yazacağım ama.
İyi okumalar, 5. Sınıf bitmek üzere haberiniz ola.

Evans Twins | Sirius Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin