Kehanet

278 25 11
                                    

Haziran ayına gelmişlerdi. Lily'nin hamileliği onu yoruyordu. Fazla sancılı bir bebekti mini Potter. Gilbert iki aylık, Altair ise altı aylık olmuştu. Zaman ne hızlı geçiyordu!

- Mel! Gilbert'ın önlüğünü gördün mü? diye bağırdı Ester yukarı kattaki arkadaşına. Melody ise kucağında Altair ile aşağı indi.
- Hayır görmedim. Rita'ya sorsana en son onun yanındaydı sanki, dedi Melody. Ester bu seferde Rita'ya sordu. Fakat Rita'dan da olumsuz bir cevap almıştı. Tam ümdini kaybetmişken Lily'nin sesi duyuldu.
- Gilbert'ın önlüğü bu mu? dedi Lily elindeki önlüğü göstererek. Ester sevinçle onayladı. Lily'e uzunca bir teşekkür ettikten sonra oğlunun karnını doyurmaya gitti.

*1 Ay Sonra*
Lily artık doğurdu doğuracaktı. Bir gece ansızın büyük bir sancıyla uyandı. Lily uyanınca James de hortlamıştı.
- James sanırım bu sefer geliyor, dedi Lily sancılar içerisinde. Bunun üzerine James vakit kaybetmeden karısını doktora götürdü. St. Mungo'ya vardıklarında Lily'nin suyu gelmişti. Böylece Lily'i hemen ameliyata aldılar.

James'in araması üzerine Blackler ve Lupinler hemen gelmişlerdi hastaneye. Lily'nin doğumu uzun sürüyordu. Geçmek bilmeyen bir saatin sonunda içeriden bebek sesi gelmişti. Lily nihayet doğurmayı başarmıştı.

Bebek ve annesini odaya aldıklarında hepsi içeri girdi. Herkes bebeği merak ediyordu sonuçta. Girdiklerinde Lily kucağındaki bebeğine bakıyordu.
- Ah, bak baban da geldi. Oğluna merhaba de James Fleamont Potter, dedi Lily güler yüzle. James oğul kelimesini duyunca kendinden geçmişti adeta.

- Adını ne koyacaksınız asla yeğenimin? dedi Melody çifte bakarak. James ve Lily'nin önceden kararlaştırdıkları isimler vardı. Kız olursa Helen, erkek olursa Harry koyacaklardı.

- Harry James Potter, dedi Lily gurur dolu bakışlarla. James bir şey hatırlamış gibi durdu.
- Bana bakın Blackler iyi dinleyin! Şimdi, sen canım Melody, oğlumun vaftiz annesisin itiraz kabul etmiyorum. Ve sen kardeşim Sirius, sen de oğlumun vaftiz babasısın, dedi James bir çırpıda.
- Sağ ol Jamie. Sayende ilk defa birinin vaftiz babası oluyorum, dedi Sirius ve güldü.

Doktor geldiğinde konuşmayı kestiler. Doktor minik Harry'e baktı ve konuşmaya başladı.
- Yaz kızım. Harry James Potter. Doğum günü 31 Temmuz 1980, saati 05.32 dedi doktor yanındaki hemşireye. Hemşire yazdı ve ikisi nihayet odadan çıktılar.

Bellatrix, şüphelendiği kişinin Galia Mitl olduğunu iletmişti lorduna. Lordu da onu yakından gözlemesini, en ufak bir hatasında huzuruna getirmesini söylemişti. Şimdi Galia, Rabastan Lestrange ile konuşuyordu. Bellatrix bu konuşmaya 'istemeden' kulak misafiri olmuştu.
- Sen neden bahsettiğinin farkında mısın Galia? Söz konusu Bellatrix iken benim gücüm yetmez. Sense onun senden şüphelendiğini söylüyorsun. Senin yaptığın şeyler lordunkilerden bile beterken bunu saklıyorum. Çünkü sana aşığım ve böyle yaşamak çok zor, dedi Rabastan.
- Bana sadece bir ay ver Rabastan. Sadece bir ay. Düzeltmeye çalışacağım, dedi Galia.

Bellatrix duyduklarına pek de anlam verememişti. Galia'nın hainlik yaptığını düşünüyordu ve bu da onun lehine bir delildi. Ama oturmayan bazı parçalar vardı. Bu yüzden Galia'nın bir ay sonunda ne yapacağını görmek için beklemeye karar verdi.

Bir ay çabucak dolmuştu. Fakat bu süre zarfında şüpheli bir davranışta bulunmamıştı Galia. Bu da Bellatrix'i sinir etmeye yetiyordu. Yine Galia'yı gözetlerken onun Rabastan ile konuştuğunu gördü. Hemen dinlemeye koyuldu.
- Ne yaptın? dedi Rabastan. Galia tam konuşacaktı ki o sırada içeri giren Severus Snape ile bakışlarını ona çevirdi. Bellatrix o an Severus'a lanet okudu. Pis adam! Severus Snape ise lordun karşısına geçip konuşmaya başladı.

- Kehanet, lordum. Bir kehanet var. Yedinci ayın sonlarında doğan bir erkek çocuğun sonunuzu getireceğine dair. İstediğiniz bilgiler bunlar, dedi Snape nefes nefese. Snape bunları söylerken Bellatrix içinden yalaka diye geçirdi.
- Teşekkürler, Severus. Bana derhal temmuzun sonunda doğanların listesini çıkartın ve adreslerini bulun. İşlerini ben bitirmek istiyorum, dedi Voldemort. Herkes onayladı ve iş başına geçti.

Aynı kehaneti duyan Dumbledore da yoldaşlığını uyardı.
- Bir kehanet yapıldı arkadaşlar. Bu kehanet yedinci ayın sonlarında doğan bir erkek çocuğunun Voldemort'un sonunu getireceğiyle ilgili. Potterlar ve Longbottomlar önlemlerinizi almakta fayda var. Kehanet onun kulağına çoktan gitmiştir bile. Fakat tam haliyle olduğunu sanmıyorum, dedi Dumbledore.

Bu sözler üzerine çapulcular düşünmeye başladılar. Güvenli bir yer gerekiyordu.

Sonunda Rowling'in ana karakteri olan Harry Potter doğduu. Benim kitabımda ana karakter olmasa da önemli bir kişilik.

Neyse size iyi okumalar diliyorumm!

Evans Twins | Sirius Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin