Mezuniyet

429 36 31
                                    

Medya: Sırasıyla Melody, Lily, Ester ve Regina'nın elbiseleri.

*Okul yılının son haftası*
Slytherin'in kızlar yatakhanesi çığlıklarla dolup taşıyordu. Kadın profesörler Rita'nın başına toplanmışlardı. Doğumu Madam Pomfrey yaptırıyordu.
- Biraz daha ıkın tatlım geliyor bak, dedi Madam Pomfrey. Rita biraz daha ıkındı.

Bebek sesleri odayı dolduruyordu. Rita bitkin bir şekilde yatıyordu.
- Aynı senin gibi çıtı pıtı bir kızın oldu Rita, dedi Madam Pomfrey ve kızını Rita'nın kucağına verdi. Bebeği aynı onun gibi sarı saçlara sahipti. Altın sarısı denilebilecek kadar sarılardı ama Ritanınkine karşın. Bu yönden biraz Martin'e benziyordu. Aynı zamanda burun yapısı da Martin'i andırıyordu. Ama genel olarak Rita'ya benziyordu.

- Eee, düşündüğün bir isim var mı Rita? Dedi Mcgonagall. Rita gülümseyerek başını salladı.
- Elaine, Elaine olacak, dedi Rita. Bunu duyan profesörler gülümsedi. Güzel bir isimdi Elaine.

Rita doğumunun ardından Hogwarts'tan ayrılmıştı. Zaten yılın bitmesine çok da kalmamıştı. Bu yüzden onu eve göndermişlerdi. Kimse nedenini bilmiyordu. Melody bu konu hakkında Rita'ya mektup yazmıştı. Henüz cevap alamasa da kötü bir şey olmamasını umuyordu.

Ortak salonda otururlarken James koştura koştura yanlarına geldi.
- Dumbledore bizi çağırıyor, siz de dahilsiniz Lily ve Ester, dedi James nefes nefese. Ne olduğunu anlamasalar da hızla James'in ardından gittiler. Dumbledore'un yanına gittiklerinde Dumbledore gülümsedi.
- Oturun çocuklar, size önemli bir şey söyleyeceğim, dedi Dumbledore. Çocuklar merakla baktılar. Dumbledore onay alınca devam etti.
- Biliyorsunuz Voldemort güçlendi. Hem de fazlasıyla. Son günlerde daha çok katliam haberleri almaya başladık. Ben de artık bu katliamlara kayıtsız kalamadım. Bir yoldaşlık kurdum bu yüzden. Adı Zümrüdüanka. Eğer isterseniz siz de katılın diyecektim. Gayet iyi dövüşebilen çocuklarsınız siz. Ama tabiki katılmayabilirsiniz, dedi Dumbledore. Bu sözlerin ardından çocuklar bakıştılar. Herkesin adına Remus konuştu.
- Katılıyoruz Dumbledore, dedi Remus. Böylece yoldaşlığa katılmış oldular.

Mezuniyet balosu günü gelip çatmıştı. Bu 7 yılın ardından bu güzel yerden ayrılacakları anlamına geliyordu. Çapulcuların şakalarının biteceği, Quidditch takımının efsane oyuncular kaybedeceği anlamına da geliyordu.
- Giderken son şakamızı yapmazsak sizi gebertirim, dedi Melody. Sirius sorgularcasına baktı.
- Şüphen mi var? Dedi Sirius. Melody gülümsedi. Ama aklına gelen şeyle yerinden sıçradı.
- Ay, Lily ve Ester beni öldürecek! Elbise seçmeye gidecektim onların yanına. Gitmem lazım siz plan yapın, dedi ve hızla uzaklaştı Melody. Sirius sevgilisinin arkasından hayranlıkla baktı. İyi ki onunla birlikteydi. Melody görüşlerini değiştiriyordu. Mesela evliliğe olan bakışı değişmişti Sirius'un.

Melody, geç gittiği için Lily'den azar işitse de James'in yanında olduğunu söyleyince biraz yumuşadı. Sonrasında hemen elbise seçimlerine girişti.
- Bu nasıl? dedi Lily elindeki uzun yeşil elbiseyi göstererek.
- Hayır bu çok gösterişli tarzın değil, dedi Ester. Melody de ona katıldı.
- Peki ya bu? Dedi Lily diğerini gösterirken. Kızlar yine aynı cevabı verdi.

Uzun denemeler sonucu istediklerini bulmuşlardı. Ester pembe, Melody açık mavili morlu, Lily ise koyu morumsulu pembeli bir elbise giyecekti. Erkeklerin dibinin düşeceğine de emindi Lily.

Vakit geldiğinde giyinip hazırlandılar. Melody saçını salık bırakmıştı. Lily dağını bir topuz, Ester ise saçını örmüştü. Hepsi tek kelimeyle mükemmel görünüyorlardı. Sırayla aşağı indiler. Sirius onları gördü ve ağzı açık bir şekilde diğerlerini dürttü. Çok güzel görünüyorlardı.
- Ne oldu dibiniz düştü biraz sanırım, dedi Lily alaycı bir tavırla. James sevgilisine baktı.
- Söyle buna sana dibim düşmesin de kime düşsün. Duymayan kalmasın ben bu kıza çok aşığım! Dedi James. Lily utanarak ağzını kapatsa da bu James'in hoşuna gitmişti. Birlikte çok iyi bir çifttiler.

Remus ise Ester'i gördüğünde donakalmıştı.
- Çok güzel olmuşsun, ben be diyeceğimi bilmiyorum, dedi Remus. Ester gülümsedi.
- Bir şey demene gerek yok zaten sevgilim, dedi Ester. Sonrasında ise Remus'u öptü.

Sirius ise Melody'i gördüğünde kendini çabuk toparladı.
- Bana bakın bu kıza yan gözle bakan olursa o gözünü koparırım haberiniz olsun! Neyse göz kamaştırıyorsun kıvırcığım, dedi Sirius. Melody bilmiş bir tavırla güldü.
- Senin kadar olamasam da benim de kendi çapımda birtakım hünerlerim var, dedi Melody. Sirius biliyorum dercesine başını salladı.

Regulus ise Regina'yı normal baloya götürüyordu. Regina lavivert şık bir elbise giymişti. Regulus gülümseyerek sevgilisine baktı.
- Saraylara layık olmuşsun kraliçem, de Regulus. Regina kıkırdadı ve onlar da balo alanına gittiler.

Dumbledore açılış konuşmasını yapacaktı elbette.
- Sevgili Hogwarts öğrencileri öncelikle hepiniz hoş geldiniz. Bu yıl mezun olacak 7. Sınıflarımız için mezuniyet sizler için de normal bir balo olacak. Bu yüzden balo salonları ayrı. İyi geceler geçirmeniz dileğiyle, dedi Dumbledore ve balo başladı.

Salon vals yapanlarla dolmuştu. Bunların arasında Sirius ve Melody de vardı. Tabi bu biraz kendilerine özgü bir dans olsa da idare ederdi.
- İleride bu zamanları çocuklarımıza anlatır mıyız acaba kıvırcığım? Dedi Sirius. Melody bir an duraksadı. Düşüncesi hoşuna gitmişti. Sirius ve kendisinin çocuğu.
- Anlatmazsak hata, dedi Melody karşılık olarak. İkili gelecek hakkında derin bir sohbete başladı.

James ve Lily ise uyumlu bir şekilde vals yapıyordu.
- İlk çocuğu hala onların yapacağını düşünüyorum Lils. İkna olmam, dedi James. Onlardan kastı Sirius ve Melody idi. Lily iç çekti.
- Bilemeyiz, James. Kim bilir belki biz yaparız, dedi Lily gülerek. James beklentiyle Lily'e baktı.
- Harbi mi? Dedi James şaşkınlıkla. Lily kızardı.
- Bilemeyiz, dedi kısık bir sesle ama James onu duymuştu.

Remus ve Ester köşede kendi hallerinde dans ediyorlardı. Bu ikisinin de vals bilmediğinden kaynaklanıyordu.
- Remus şu yoldaşlık, sence yenmemizi sağlar mı? Ded Ester bir anda. Remus biraz düşündü.
- Yararı olacağı kesin ama onları durdurmamızı sağlar mı bilmiyorum. Sadece ümit ediyorum, dedi Remus. Ester sevgilisini onayladı.

Gecenin sonunda Çapulcuların Hogwarts'tan gitmeden önceki son şakalarını yapma vakti gelmişti. Kürsüye çıktılar ve o sırada yukarıdan sümük kadar cıvık bir sıvı akmaya başladı. Bu sıvı herkesin üstünü mahvediyordu. Artı olarak tüm Hogwarts'a yayılmıştı.
- Öhm öhm, biz Çapulcular olarak giderken öyle kuru kuru gitmek istemedik, dedi Sirius.
- Bu yüzden de neden son şakamızı yapmıyoruz diye sorduk kendimize, dedi James.
- Sizin de eğlenebileceğiniz bir ortam oluştu böylece. Keyfini çıkarmaya bakın, dedi Remus.
- Ve son olarak bizi unutmayın. Anımızı hep yaşatın. Böylece asla gitmemiş oluruz, dedi Melody ve kürsüden indiler.

Gece sonunda profesörler tarafından çok azar işitseler de buna değmişti. Şimdi önlerinde yepyeni bir hayat vardı. Zorluklarla dolu bir zaman. Bakalım üstesinden gelebilecekler miydi? Yoksa engellerde tökezleyecekler miydi?

Vee 7 yıllık macera burada bitti. Sırada artık savaş kısmı var. Güzel bölümler yakındır, bunu da söylemiş olayım.
İyi okumalarr!

Evans Twins | Sirius Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin