Ve sonunda hayalini kurdukları yere gelmişlerdi. Trenden indiklerinde onları Hagrid karşıladı.
- Birinci sınıflar bu taraftan kayıklarla gideceğiz, dedi Hagrid.
Birinci sınıflar Hagrid'i takip edip kayıklara yerleştiler ve Hogwarts'a girdiler. Merdivenlerde yaşlı yeşil cüppeli bir kadın duruyordu. Adının Mcgonagall olduğunu öğrendikleri profesörü takip edip büyük salona girdiler. Büyük salon epey kalabalıktı. Artı olarak tüm öğrenciler birinci sınıflara bakıyorlardı. Melody, James ve Sirius la konuşuyordu. Derken a dan başlayarak herkes tabureye oturdu ve binaları seçilmeye başlandı.
-Black,Sirius! Dedi Mcgonagall. Sirius kendinden emin bir şekilde tabureye oturdu. Seçmen şapka,
-GRYFFINDOR! Dedi ve Gryffindor masasından bir alkış koptu. Ve Sirius Gryffindor masasına yerleşti. Sıra e lere geldiğinde kendi soyisminin gelmesini heyecanla bekledi Melody.
-Evans,Lily dedi Mcgonagall. Lily tabureye oturdu.
-Hmm zekisin Ravenclaw'a layık ama bir yönün daha baskın o yüzden GRYFFİNDOR! Dedi seçmen şapka.
Lily de Gryffindor masasına geçti. Melody, Snape in yüzünüm düştüğünü hissetmişti.
- Evans, Melody dedi Mcgonagall. Melody tabureye oturdu. Seçmen şapka duraksadı.
- Hmm, yoğun bir Rawenclaw seziyorum.
Çok zekisin,her konuda mantığını kullanabilirsin ama fazlasıyla da cesursun sevdiklerin için her şeyi yapabilirsin GRYFFİNDOR! Dedi. Melody de Gryffindor masasına oturdu. Kısa zaman içinde James de gelmişti. Tüm şeçmeler bittiğinde yemek yemeye başladılar. O sırada Remus Lupin ile tanıştılar. Ve ilk gün nihayet bitmişti. Yorucu ama çok güzeldi. Lily ile aynı binaya ve yatakhaneye düşmüşlerdi. Melody, Sirius James ve Remus la takılıyordu. İyi bir arkadaşlık kurmuşlardı. Aynı zamanda yatakhanede Marlene ile de tanışmıştı.
Ertesi gün
Dersler değişikti ama ayak uydurmuştu Melody. Birinci dersim teneffüsünde koridorda yürürken biri ona çarptı.
- Ay, çok özür dilerim iyi misin? Diye sordu çarpan kız.
- Ben iyiyim, asıl sen iyi misin? Dedi Melody.
- Ben de iyiyim, Bu arada ben Olivia, Olivia Ester Loorey. Dedi kız
-Ben de Melody, Melody Evans. Dedi Melody. Ve o teneffüs boyunca konuştular. Olivia Hufflepuff tı. Kızlar konuşurlarken yanlarına Remus, James ve Sirius geldi.
- Melody, her yerde seni arıyorduk nerdeydin sen? Aa, Merhaba ben Remus,Remus Lupin dedi Remus. Olivia kıkırdadı. Remus'un şapşikliği komik gelmişti.
-Ben de Olivia, Olivia Ester Loorey dedi Olivia. Ve sırayla hepsi kendini tanıttı. Ders zili çaldığında vedalaştılar. Hepsi de Olivia'nın iyi bir kız olduğunu düşünüyorlardı. Derse giderken koridorda Lily ve Snape ile karşılaştılar.
-Hey, Lily! dedi Melody. Lily, Melody'e ve yanındakilere baktı. Sonra yüzünü ekşitti. Nedeni ise elbette James ve Sirius tu. Remus la tanışıyorlardı zaten. İyi de anlaşıyorlardı. Ve Melody daha ne olduğunu anlayamadan yine kavga etmeye başlamışlardı.
- Yeter! Hadi çocuklar gelin, bu Sümsukus la uğraşmayın, değmez dedi ve onları sürükledi Melody. Lily ve Snape kötü kötü baktı. Snape zaten Melody i sevmiyordu. Lily ise arkadaşına böyle söylenmesine kızmıştı, ama ikiziydi işte. Laf dinlemezdi Melody. Derken böyle böyle aylar geçti. Sonunda noel yaklaşıyordu. Herkes heyecanlıydı. Ve Melody ve tayfasının bir adı vardı artık. Çapulcular! Artık hep böyle biliniyorlardı. Geçen süre zarfında daha da yakınlaşmışlardı. Olivia ile de çok yakındı Melody. Ona Ester diyordu gerçi. Bir gün yine ortak salonda otururlarken
-Ee, noelde ne yapacaksınız? diye sordu James. James bir nevi grubun annesiydi. Grubun lideriydi o. Şuana kadar bir sürü şaka yapmışlardı.
- Lily ve ailemle geçireceğim dedi Melody sıkıntıyla. Tamam ailesiyle birlikte geçirdiği noeller güzel oluyordu ama şimdi arkadaşlarıyla geçirmek istemişti.
- O bahsettiğin gıcık ablan da var mı ailenin içinde? Diye alayla sordu Sirius.
-Maalesef, ee sen ne yapacaksın Sirius? Annenden gelen çığırtkanları düşününce pek hoş karşılanmayacaksın galiba. Dedi Melody. Sirius onayladı. Annesi Gryffindor a seçildiğini duyunca cinnet geçirmiş, bir sürü çığırtkan göndermişti. Sirius, Gryffindor a ssçilen ilk Black ti. O yüzden herkes ( Slytherindekiler) ona garip davranırdı. Gerçi Sirius da onları çok umursardı(!) zaten. Derken noel kapıya dayanmıştı.2. Bölüm geldii. Birinci sınıfı biraz hızlı geçmek istiyorum açıkçası
Nasıl gidiyor sizce lütfen yorumlarınızı yazın🙏🏻🙏🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evans Twins | Sirius Black
FanfictionLily ve ikizi Melody beklenmedik bir mektup alır ve sonrasında tüm dünyaları değişir. İkizleri neler bekliyor? Bu yolculuk sırasında ne gibi zorluklarla karşılacaklar? Aşk, dostluk, savaş gibi kavramlarla tanışacaklar. 🥇#siriusblack -> 12/12/2022 �...