İkinci görev yaklaşıyordu. Şampiyonların yumurtadaki şifreyi çözmesi gerekiyordu. Cedric çoktan çözmüştü bile. Elaine, bazen Fred'e arkadaşımı elimden aldın diye kızıyordu.
Günler günleri kovalamış görev günü gelmişti. Astrid bir türlü Elaine'e ulaşamamıştı. Endişelenmeye başlıyordu.
- Cedric, El'i gördün mü? Sabahtan beridir ona ulaşamıyorum, dedi Astrid tedirgince. Cedric de endişeliydi çünkü o da Elaine'e bir türlü ulaşamamıştı.
- Ben de bilmiyorum ki Riri. Görevi izlemeye gelecekti. Yok meydanda, dedi Cedric. Çok geçmeden anlayacaklardı. Ayrıca Cedric, sevgilisi Cho'yu da sabahtan beridir görmemişti.Aynı şekilde Hermione'ye de ulaşamıyorlardı. Altair kafayı yiyecek duruma gelmişti. Yanında duran kız kardeşi Iris, abisini sakinleştirmeye çalışıyordu.
- Bana çok mu kızdı? Benim yüzümden mi ortaya çıkmıyor? O Krum'u bulup asamı onun g- derken Iris kaşlarını çatarak onu susturdu.
- Hayır abi, sen ilk önce bir sakin ol. Hermione bu elbet ortaya çıkacaktır. Kendine kitap okuyacak değişik bir yer bulmuştur. Hem Krum'ın bir suçu yok, sen gittin Hermione'nin üstüne, dedi Iris. Altair tam konuşacakken Gilbert araya girdi.- Sen de mi brütüs? Yoksa Krum'ın gizli hayranlarından falan mısın kızıl hanım? dedi Gilbert. Iris gri gözlerini Gilbert'ın kestane gözleriyle buluşturdu. Bu bakışmayı Altair bozdu.
- Krum'ın hayranı falan değildir o ya. Onun gözü babamdan başkasını görmüyor. Babama aşık resmen. Açıkcası Iris'in geçici sevgililerine üzülüyorum. Hep ikinci adam olacaklar, dedi Altair.
- Geçici derken? Abi bu kadar emin konuşma bence. Hem sanki sen anneme aşık değilsin. Annen olmasa yürüyeceksin kadına. Hoş teyzeme de yalakalık yapıyorsun, James Amca bir gün seni dövecek bu yüzden dedi Iris. Altair gri gözlerini devirdi. Herkesin peşinde koştuğu gri gözlerdi bunlar. Blacklerin geninde vardı. Bu gen onları çekici kılıyordu.Görev, su altındaydı. Şampiyonlar bunu zaten çözmüştü. Fakat görevlerinin ne olduğunu şimdi öğreneceklerdi.
- Hepiniz hoş geldiniz sayın öğrenciler! Şampiyonlarımızın bugünkü görevleri suyun altından en değer verdikleri kişiyi kurtarmak. Tabiki bu sandıkları kadar kolay olmayacak. Suyun altında davetsiz misafirlerini bekleyen ve "en değerlileri" koruyanlar var. Bu en değerliler sihirle uyutuldular. Bakalım şampiyonlarımız başarabilecek mi? dedi görevli. Bunun üzerine şampiyonlar suya atladı.Cedric, karşısına çıkan sirenleri alt etmeye çalışıyordu. En değerlisini kurtaracaktı. Fleur, pes etmişti. Sirenler onu epey korkutmuşlardı anlaşılan. Krum ise hızla ilerliyordu. Cedric tüm engelleri aştığında karşındakini görünce şaşırdı. Gerçi pek de şaşırması gerekmiyordu. Bu oldukça olağandı çünkü. Krum hala sirenlerle boğuşuyordu. Onun en değerlisi ise Hermione Granger idi. Fakat Krum'a yazık olacaktı. Aşkının karşilığı yoktu.
Cedric su yüzeyine çıktığında en değerlisi de uyandı. En değerlisi sudan pek haz etmezdi, bu yüzden yüzme de bilmezdi. O yüzden sımsıkı tutundu Cedric'e. Cedric ise onun bu haline güldü.
- El, biraz daha sıkarsan ikimizde boğulacağız, dedi Cedric. Evet, en değerlisi Elaine Wilson'du. Cedric etabı birinci olarak tamamlamıştı. Kıyıya çıkarılan El ve Cedric konuşmaya başladılar.
- Uykumda aldılar beni. Sonra açıkladılar falan. Ben en değerlinin Chang olacağını düşünürdüm, dedi Elaine.- Ben içten içe en değerlimin sen olduğunu biliyordum El. Seninle olan bağım, Cho ile olan birkaç aylık bağımdan daha kuvvetli. Cho ile ayrılabiliriz, bunu istemem ama. Senle asla ayrılmayız, küçükken verdiğimiz sözü hatırlamıyor musun? dedi Cedric. Elaine'in yüzünde bit tebessüm oluştu. Hatırlıyordu hem de en ince ayrıntısına kadar.
*Flashback*
- Beni hiç bırakmayacaksın değil mi Ced? Eğer başka biriyle mugglecılık oynarsan sana küserim, dedi Elaine. Cedric ise gülerek yanındaki kıza baktı.
- Benden hiçbir zaman kurtulamayacaksın El. Çünkü seninle olan bağım diğer her şeyden üstün. Mugglecılığı kimseye kaptırmam, dedi Cedric.
*Flashback sonu*- Çünkü seninle olan bağım, dedi Cedric Elaine'e bakarak. Elaine gülümseyerek devamını getirdi.
- Her şeyden üstün, dedi Elaine. Tam da güzelce konuşurken bu güzel konuşmaları Cho Chang tarafından bozuldu.- Beni aldattın ha! Senden bunu beklemezdim Ced. Hem de hiç. En değerlin nasıl olur da şu sarışın yelloz olabilir? Ben sevgilin olan ben varken? dedi Cho yarı ağlamaklı. Cedric, sevgilisinden duyduklarıyla şok olmuştu. Elaine ise kaşlarını çatmıştı.
- Sen nasıl? Benim seni aldattığım falan yok Cho. Kafanda kurduğun şeylerle bana tepki yaratma. Bak geçende de böyle bir şey oldu. Alttan aldım ama El'e sarışın yelloz demen? Bu kırıcı son nokta oldu Cho, dedi Cedric yine de saygısını bozmadan. Cedric hep böyle biriydi. Karşısındaki kim olursa olsun usturuplu konuşurdu.- Ben ama Cedric- O seni bozuyor, dedi Cho artık ağlayarak. Elaine de Cedric de bunun yalan olduğunu biliyordu. Dikkatler Cho'nun arkasından gelen sese çevrildi.
- Timsah gözyaşlarını bir dahaki sefere kullan Chang. Bu sefer kimse de etki etmedi. Hem buraya girmek yasak bilmiyor musun? dedi Iris sesindeki alayı gizlemeyerek. Cho gözlerini devirdi. Bunu gören EKşane hiddetlenmişti.- Senin o gözlerini oyarım, dedi Elaine fakat Cedric onu sakinleştirdi. Bu hareket Cho'yu daha da sinirlendirmişti.
- Sen niye buradasın Black? Senin de iznin yok ki. İlk önce kendine baksan iyi olur, dedi Cho. Iris böyle bir şeyin geleceğini elbette biliyordu.
- İznim olmadığını da nereden çıkardın? dedi Iris yanına gelen Rita Skeeter'ı göstererek. Cho bu sefer daha da uzatmanın bir manası olmadığını görünce hızlı adımlarla orayı terk etti. Annesini gören Elaine koşarak ona sarıldı. Anne kız sarılırken Cedric, Iris'in yanına geldi.- İyi iş çıkardın, dedi Cedric gururla Kızıl Black'e bakarak.
- Biliyorum, dedi Iris ve gülüştüler. Sonrasında Iris Hermione'nin yanına gitmek için onlardan ayrıldı.
- Seni çok özledim, dedi Elaine annesine bakarken. Rita artık genç olmuş kızana bakarken duygulanıyordu. Diggory oğlanı kızına güzelce bakarsa iyi ederdi. Onlarına arasındaki çekimi ilk fark eden kişi Rita değildi elbette. Birçok insan Elaine ve Cedric arasındaki çekimi hissediyordu.
- Ben de kızım, dedi Rita ve üçü derin bir sohbete daldılar.Altair, olanlardan sonra Krum'dan daha çok nefret etmeye başlamıştı. Hermione ise hala Altair'in yüzüne bakmıyordu. Aslında Altair'in yapması gereken şey çok basitti. Özür dilemek. Ama Blackler ve onların gururları her zaman ön plandaydı. Altair, Hermione'nin bir an önce kendisiyle tekrar konuşmasını da istiyordu. Ama bunun için bazı adımlar atması gerekecekti.
Bölümde hep Elaine-Cedric etkileşimi gördük. Ve bu olaydan sonra da Cedric-Cho ilişkisine elveda demiş olduk. El ve Ced shipine bir isim bulun, tabi shipliyorsanız. Hatta tüm shiplerinize isimler bulun ben de kimleri shiplediğinizi göreyim. Elaine'in tırnağı>>>>>>Cho diyorum.
İyi okumalarr!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evans Twins | Sirius Black
FanfictionLily ve ikizi Melody beklenmedik bir mektup alır ve sonrasında tüm dünyaları değişir. İkizleri neler bekliyor? Bu yolculuk sırasında ne gibi zorluklarla karşılacaklar? Aşk, dostluk, savaş gibi kavramlarla tanışacaklar. 🥇#siriusblack -> 12/12/2022 �...