Slug Kulübü

509 40 16
                                    

1 Mayıs 1976
Melody, her akşam Regulus'a ders veriyordu. Aynı söylediği gibi. İçten içe bu kızın kim olduğunu da merak ediyordu. Ama Regulus kızın kim olduğunu inatla söylemiyordu. Sadece Melody'nin söylediklerini birebir yaptığını söylüyordu. Bu çocuk Melody'e eninde sonunda kriz geçirtecekti.

Lily her zamanki gibi kütüphanede otururken Slug partisine kimi götüreceğini düşünüyordu. James'i götürmeyi düşünmüştü ama ona soramazdı. James'in yanında anında kızarıyordu istemsizce. Tüm bunları düşünürken yanına James oturdu.
- Selam Lily-çiçeğim! Ne çalışıyorsun? dedi James sevecen bir tavırla. Uzun zamandır arkadaş gibi davranıyorlardı birbirlerine. Yani Lily ona James demesinden biraz öncelere dayanıyordu.
- Selam James! Aritmansi çalışıyordum, dedi Lily. James aritmansi kelimesini duyunca yüzünü ekşitti. Hiç sevmezdi aritmansiyi. Ama asıl amacı tabi ki de ne çalıştığını sormak değildi.
- Lils bir şey soracaktım ben. Slug partisine seninle gelmemde bir sakınca var mı? diye sordu James. Lily yıllardır bunu bekliyormuş gibi baktı James'e.
- Olur benimle gelebilirsin, dedi Lily gülümseyerek.

- Hadi ama James bu 97. anlatışın, dedi Sirius beyni sulanmış bir şekilde. Melody onu bu haline güldü.
- Çatalak eğer teklifini kabul etmişse demek ki sana karşı boş değil, dedi Melody kendinden emin bir şekilde. James bunu duyunca daha da çok sevinmişti.
- Çıkma teklifi etsem kabul eder mi yani? diye sordu James heyecanla. Çapulcular hep bir ağızdan;
- Evet! dediler. Böylece James Slug partisine gün saymaya başladı.

Ve sonunda beklenen gün gelmişti! James'in hazırlanmasıyla görevli olan Çapulcular en az James kadar heyecanlıydılar. İyi geçmesini umuyorlardı. Melody bir James'e bakıyor bir de Lily'e bakıyordu. Lily'nin hazırlanmasına yardımcı olurken Lily ona bir şey itiraf etmişti.
- Mel ben James'ten çok hoşlanıyorum. Bunu diyebileceğim hiç aklıma gelmezdi, dedi Lily gülerek.
- Belliydi kardeşim. Tahmin etmiştim ama senin ağzından duyunca... Ay çok iyi olacaksınız! dedi Melody. Lily ikizine sarıldı.
- İyi ki varsın Mel, dedi Lily ayrılınca. Melody de gülümseyerek;
- Sen de kardeşim, sen de dedi.

Lily ortak salona indiğinde kendini bekleyen James'i hemen görmüştü. Yanına gittiğinde ise James bakakalmıştı.
- Çok güzel olmuşsun, tıpkı melekler gibi, dedi James hayranlığını gizleme gereği duymadan.
- Teşekkür ederim, sen de epey yakışıklı olmuşsun, dedi Lily kızararak.

Partiye geldiklerinde Slughorn sıkıcı bir açılış yapmış, böylece parti başlamıştı.
- Dans edelim mi Lily-çiçeğim? dedi James. Lily gülümseyerek onayladı. Onları dans ederken görenler hem şaşırıyor hem de çok yakıştırıyordu onları. Uyumları harikaydı.

- Lily, ben artık dayanamıyorum. Bu son soruşum olacak. Eğer reddedersen daha da rahatsız etmeyeceğim. Benimle çıkar mısın? dedi James. Lily gelen bu ani itirafla biraz olsa da duraksadı. Ama sonra kendine gelerek James'in sorusunu cevapladı.
- Eh, o zaman bu da benim son cevabım olacak. Seninle çıkmaktan zevk duyarım, dedi Lily.
- Biliyordum, üzgü- bir dakika sen çıkarım mı dedin?! dedi James şaşkınlıkla. Lily onun bu haline gülerek onayladı. James bunu duyar duymaz Lily'i kucağında döndürmeye başlamıştı.
- İndir beni James, herkes bize bakıyor, dedi Lily hafiften utanarak.
- Ben hayatım boyunca bu anı bekledim. Bırak baksınlar, dedi James. Nihayetinde Lily'i yere indirdiğinde onu dudağından öptü. Lily de ona karşılık verince odadaki herkes şaşırsa da bir alkış kopmuştu. İkili ayrıldıklarında herkesin onları alkışladıklarının farkına vardılar.

Parti bitip ortak salona döndüklerinde onları bekleyen Çapulcuları gördüklerinde hiç şaşırmadılar. Çapulcular ise onları el ele görünce çok sevindiler. Hatta Sirius ve Melody sırf bunu bahane ederek öpüştü.
- Hadi ama Lily ile beni bahane edip öpüşmeye çalışmayın, dedi James.

Hepsi güldüler. Biraz daha konuşurlarken gelen mektupla duraksadılar. Bu mektup annelerinden gelmişti.
Sevgili İkizlerim,
Babanızın durumu kötüleşti. İlk geldiğimize kıyasla daha da kötüleşiyor. Ablanız burada İngiliz olan komşularımız Dursley'lerin oğluyla nişanlanacak. Sizin gelme ihtimalinizin olup olmadığını bilmiyorum ama gelmeye çalışın lütfen. Petunia'yı da takmayın ben gelmenizi istiyorum. Bu arada erkek arkadaşınız varsa onları da getirin ki babanız tanışsın onlarla. Malum bilmiyoruz neler olabileceğini. Bu arada nişan temmuzun başında olacak. Haziranın son haftasında İspanya'da olmaya çalışın. Hem babanızı da görürsünüz. Burada yalnız hissediyorum kızlar. Petunia sürekli o sevgilisi Vernon ile. Babanız da sürekli uyuyor. Uykusunda gidecek diye korkuyorum. Geri dönüş mektuplarınızı bekliyorum.
Sevgilerle Anneniz
Bu da nereden çıkmıştı böyle. İkizler mektubu James ve Sirius'a da okutunca tepkilerini ölçtüler. James ve Sirius geliriz demişlerdi. Böylece tatilde İspanya'ya gideceklerdi.

Her ne kadar belli etmeselerde ikisi de bozulmuştu Petunia'ya. Kardeşlerini sevmiyor olabilirdi ama en azından nişanlanacağını kendisinden duyarlardı. Annelerine geri dönüş mektubunu gönderdikten sonra yataklarına geçtiler.

 Annelerine geri dönüş mektubunu gönderdikten sonra yataklarına geçtiler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bombayı attım ve kaçıyorumm! Jily i de yaptım artık sıra son bir shipte. Onu da biraz sonra yapacağım. 6. Sınıfı baya hızlı geçtim ama gerekliydi kusura bakmayın.
İyi okumalar!

Evans Twins | Sirius Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin