Yüzleşme

339 30 36
                                    

Melody güldü. Sonra da Marlene'ye döndü.
- Demek sonunda istediğini aldın ha? Takdir ettim, dedi Melody istifini bozmadan. Marlene ise sırıttı.
- Eh senden daha iyilerini hak ettiği açıktı, dedi Marlene. Melody, kaşlarını kaldırdı.
- Evet doğru ama bu kişinin sen olduğundan emin değilim açıkçası, dedi Melody. Marlene ise göz devirmekle yetindi.

Dumbledore ise Melody'nin ne istediğini içten içe biliyordu bu yüzden Remus, Ester ve Marlene'yi alarak dışarı çıktı. Şimdi Sirius ile yalnız kalan Melody gerilse de bu yüzleşmenin zamanı gelmişti.
- Neden Melody? Sadece soruyorum, neden yaptın bunu bize? Ben çok bekledim, hem de çok. Sürekli James ve Lily'nin mezarına gittim. O zaman da hep umdum. Belki buraya geliyorsundur diye. Ama sen hiçbir yere gelmedin. Şimdi Marlene ile iyi bir ilişkim varken ortaya çıktın ve her şeyi altüst ettin. Ben ne güzel seni unutuyordum. Temiz bir sayfa açmıştım, mahvoldu, dedi Sirius. Melody Sirius'a baktı.
- Beni hiç mi tanımıyorsun Sirius? Hiç mi? Benim gerçekten hain olduğuma sen de inandın mı? Hiçbir insanın aklına belki buna büyü yapılmıştır bu yüzden böyledir diye gelmedi mi? O kadar mı güvensizlik veriyordum ben? Bana güvenmedin mi Sirius? Yapmak zorundaydım, gitmek zorundaydım, dedi Melody. Sirius başını iki yana salladı.
- Hayır, hiçbir şeye mecbur değildin Melody. Ben senin yanındaydım, seni her şekilde korurdum ama sen ne yaptın? Beni terk edip gittin. Arkanda çok şey bıraktın Melody. Merak ediyorum da aşkını da arkanda bıraktın mı? Dedi Sirius.
- Ben istesem de sana olan aşkımı geride bırakamazdın Sirius. Bırakamadım da zaten. Benim yanındaydın, evet ama neler olduğunu bilmiyorsun Sirius. Olayların iç yüzünü bilmiyorsun. Benim neler yaşadığımı bilmiyorsun. Her akşam o eve gelince acaba bu sefer ne yapacak diye düşünmekten kafayı yediğimi bilmiyorsun! Ve sen beni hiçbir şey bilmeden yargılıyorsun, dedi Melody.
- Anlat o zaman, anlat da bileyim. Anlat da anlayayım seni. Ne çektin Melody, bunun uğruna ne yaptın? dedi Sirius.

- Ben hamileydim! Ve senin bebeğindi. Çok mutlu olmuştum. Ama kontrol edildiğimin farkında değildim. Beni buldu. Martin beni buldu. Ve tehdit etti Sirius. Bebeğimin yaşaması için her şeyi yapabilirdim! Ayrıca sizi de korumak istedim. Onunla gittim. Ama o verdiği sözü tutmadı. Bebeğimi düşürdüm! Kaç gece ağladığımı biliyor musun? O senden kalan son parçamdı ve Martin onu da öldürmüştü. Ölmek istedim! Ben ölmek istedim! Beni alıkoyarken hiçbir şey yapamamazlıktan yılmıştım! Kurtulamıyordum, ölmek istedim! Ama kimse beni anlamıyordu, kimseden beni anlamasını da beklemem zaten. Şimdi hakkımda ne düşünürsen düşün, Sirius. Ama ben seni sevmekten bir gün bile vazgeçmedim, dedi Melody. Sirius donakalmıştı. Bir bebeği olacaktı ve Martin şerefsizi onu katletmişti öyle mi? Sirius o an onu mezarından çıkarıp tekrar öldürmek istedi. Melody'i sakinleştirmek için yanına yaklaştı.
- Ben özür dilerim, Melody. Ama söyleseydin elimden geleni yapma imkanım olurdu en azından. Ayrıca seni sevmeyi bıraktığımı da nereden çıkardın? Sen gelince tüm devrelerim yine altüst oldu. Bu kapıdan çıktıktan sonra her halükarda Marlene'den ayrılacaktım. Çünkü ben bir kadına bunu yapamazdım, biliyorsun, dedi Sirius. Melody daha fazla kendini tutamayarak Sirius'a sarıldı. Sirius da ona karşılık verdi. Böylece ikili barışmış oldular. Ama sonra bir adam geldi ve Sirius ile dövüşmeye başladılar. Sonunda ise Sirius öldü. Ardından da Melody kendini öldürdü.

Melody kan ter içerisinde uyandı. Tüm bu gördükleri bir rüya mıydı yani? O an içine su serpildi. Melody'nin. Yanına döndüğünde koltukta uyuyakalmış Sirius'u gördü.
- Sirius! Pişşt! Sirius! Dedi Melody. Sirius yerinden sıçradı.
- Efendim ne ol- Melody uyanmışsın! O şükürler olsun, iki haftadır uyuyordun be kızım, dedi Sirius ve Melody'i öptü.
- Sirius, ben çok değişik bir rüya gördüm. Kabus da denilebilir buna açıkçası. Sence bir anlamı var mıdır? dedi Melody. Sirius bir süre düşündü.
- Sen anlat da sonra Dumbledore'a sorarız, dedi Sirius. Melody, rüyasını anlattıktan sonra Sirius'a baktı. Sirius çok şaşırmıştı.
- Ne rüyaymış be! Bana bak bu kehanetse falan benden habersiz hiçbir şeye kalkışma tamam mı? Hele son olay düşünülürse benden habersiz hiçbir şey yapmaman çok iyi olur, dedi Sirius. Melody kıkırdadı.
- Neyse ben iyiyim hadi yoldaşlığa gidelim, dedi Melody. Fakat Sirius tarafından durduruldu.
- Sana bir süre yoldaşlık yok hanımefendi. Varsa da sen bir süre görevlere gelmeyeceksin, dedi Sirius.
- Kim diyor bunu? Dedi Melody alayla.
- Mükemmel nişanlın Sirius Orion Black diyor tabiki, dedi Sirius ve gülüştüler. Tam bu sırada içeriye James, Lily, Remus ve Ester girdi. Haberi hızlı almışlardı anlaşılan. Lily içeri girdiği gibi ikizine sarıldı.
- Beni çok korkuttun manyak! Öldün sandık! Bir daha böyle bir şeye kalkışırsan seni ben öldürürüm, dedi Lily. Melody güldü.
- Tamam o zaman görevi sana veriyorum, dedi Melody. Sonra ise Ester ile sarıldılar.
- Hani bize, hani bize, dedi James. Melody güldü ve James ve Remus'a da sarıldı. Böylece kısa süreki üzüntü yerini mutluluğa bıraktı.

Nasıldı ama! Korktunuz mu be? U dönüşü yaptım çok iyiydi. Neyse ben kötü sonları sevmem. Bu yüzden Melody karakterimiz iyi şuanlık merak etmeyin. Ama bence Martin'in sağlığından şüphe edebilirsiniz, yakında ortadan kaldırmayı planlıyorum.
İyi okumalarr!

Evans Twins | Sirius Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin