Yaz Geliyor

1.4K 82 2
                                    

Hogwarts ın 1. yılı neredeyse bitmek üzereydi. Dopdolu ve eğlenceli bir yıl olnuştu. Yeni arkadaşlar edinmek iyi gelmişti Evans ikizlerine. Bunu ikisi de biliyordu. Şimdi ise yatakhanede oturmuş birbirleriyle konuşuyorlardı. 1 yıl ne kadar da hızlı geçmişti öyle!
- Mel, sence gelecekte nerede oluruz? Dedi Lily. Melody düşündü.
- Bence sen kesin ilk evlenirsin. Dedi Mel.
- Tabi bu hareketlerinle seni kim alacak? Dedi Lily. Gülüştüler. İnsanın kardeşinin olması ne güzeldi. Melody hep Lily e sahip olduğu için kendini şanslı bulurdu. Çünkü Lily ona bir kardeştense anne gibi davranırdı. Yardımına ilk o koşardı. Tabi artık yardımına koşacak üç kişi daha edinmişti. İkizler biraz daha sohbet ettiler. Artık gece olmuştu. Lily kütüphaneden kitap alacağını söyleyerek yatakhaneden çıktı. Melody de ortak salona indi. James,Sirius ve Remus üçlü koltukta bir konu hakkında tartışıyorlardı. Melody yanlarına gitti.
- Hayır, asla yapmaz diye diretiyordu Remus. Sirius ise;
- Bence yapar niye yapmasın sonuçta o da nefret ediyor dedi. James ise aralarına bir anne edasıyla giriyor ve onları yatıştırıyordu.
- Ne diye tartışıyorsunuz diye araya girdi Melody. Sirius ve Remus bakıştılar. İlk konuşan Sirius oldu.
- Remus la senin sümsükusa lanet atıp atmayacağın konusunda tartışıyorduk dedi bir çırpıda. Melody sümsükus tan nefret ediyordu, evet ama ona Lily hatrına lanet atmazdı. Bunun için lily ile aralarının bozulması gerekti.
- Elbette lanet atmam, sonuçta o her ne kadar nefret etsem de Lily nin arkadaşı ve ona Lily hayrına asla lanet atmam. Ama sizin atmanıza göz yumabilirim, dedi Mel.
Remus zafer kazanmış edasıyla Sirius a baktı. Sirius ofladı ve;
- Niye onu haklı çıkartıyorsun ya! dedi. Hepsi güldüler. Derken Lily kütüphaneden dönmüştü. Lily geldiğini ilk fark eden James ti. Melody, Lily nin dönmesiyle çocuklara iyi geceler diledi ve yatakhaneye çıktı.
- Onları hiç bırakmayacaksın değil mi? dedi Lily.
- Asla, hele bir benden kurtulmaya çalışsınlar o zaman kellelerini alırım, Lils dedi Melody. Lily gülümsedi. Biraz Ester hakkında konuştular. Lily ile bir türlü tanışamamıştı Ester. Lily onunla tanışmak istiyordu aslında. Sabah halledirim diye düşündü Melody. Ve kendini uykunun derinliklerine bıraktı.
Sabah
Melody, uyandığında başında bekleyen Lily i görmeyi beklemiyordu. Lily uyandığını fark edince;
- Günaydın canım ikizim, hadi kahvaltıya inelim yoksa derse geç kalabiliriz, dedi. Çünkü Melody yemeğini yavaş yavaş yerdi. Melody hazırlandıktan sonra ortak salona indi ve oğlanlarla karşılaştı. Günaydınlaştılar ve hep birlikte büyük salona indiler.
- Bogöğn sliyteğrinlerle oğtak iğksir deysi vor, dedi Melody ağzı yemekle doluyken. Sirius anlamış gibi;
- Ne, Slytherin lerle mi ıy! dedi. Melody gülümsedi. Gülümsemesi Sirius un onu anlamasıydı. İşte gerçek dostluk diye buna denirdi. Düşüncelerini Ester in sesi bozdu.
- Hey, Mel beni ikizinle tanıştıracaktın ne çabuk unuttun. Dedi. Melody hatırladı ve Lily i çağırdı. Lily geldi ve Ester le tanıştı. Ester safkandı ama muggle doğumlulara zorbalık yapmazdı. Kan takıntılı değildi aynı James ve Sirius gibi. Bir süre altısı Quidditch hakkında konuştular. James ve Ester kesin seçmelere katılacaktı. Sirius kafasına eserse Melody ise nötrdü. Remus sunuculuğu tercih edeceğini söylemişti. Lily ise reddetmişti. Böylece günler günleri kovaladı ve sonunda Hogwarts ın son gününe gelmişlerdi. Kimse bu büyüleyici yerden ayrılmak istemiyor gibiydi. Ama tatil yapıp geleceklerdi tekrar. Mektuplaşarak geçireceklerdi yazı.  Tren geldiğinde bindiler. Son kez vedalaştıktan sonra her bir öğrenci kendi evinin yolunu tuttu.

Yeni bölüm çok erken oldu biliyorum ama derslerimden dolayı yazmaya vakit bulamadım kusura bakmayın. Umarım bölüm hoşunuza gider.
İyi okumalar!!

Evans Twins | Sirius Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin