Hoşlantı

814 59 25
                                    

Günlerdir aklından çıkmayan bir şey vardı: Sirius Black'ten hoşlanma ihtimali. Sirius iyiydi hoştu ama Sirius'un tipi sarışınlardı. Sirius kendisi gibi bir kızıla bakmazdı. Ve sevgili olsalar dahi ayrılma ihtimalleri vardı. Bu aralarındaki bağı tamamen koparırdı. Melody bu bağın kopmasını istemiyordu. Bu fikirlerini Lily'e açtığında Lily onun Sirius'tan hoşlanmadığına emin mi diye sormuştu. Melody emin değildi. Ama emin olması gerekiyordu. Bunları düşünürken yanına gelen Sirius ile irkildi. Tam da zamanında gelmişti Sirius!
- Naber Kıvırcık? Dedi Sirius. Melody onun gri gözlerine baktığında eridiğini hissetti. Böyle olmaması gerekiyordu! Geçen sene Sirius'a düşen kızlarla dalga geçerken şimdi kendisi o duruma düşmüştü. Karma gerçekti herhalde.
- İyii de James ve Remus nerede? Bir şey mi oldu? dedi Melody. Sirius kafasını olumsuz bir şekilde iki yana salladı.
- Dolunay var ya, o yüzden Remus'u sakinleştirmeye çalışıyor James. Remus her zamanki gibi stresli de, dedi Sirius.

Birlikte bahçede dolaştılar. Sonunda bir ağacın altına oturdular.
- Siri, hala Marlene'ye aşık mısın? dedi Melody pat diye. Sirius gelen bu ani soruyla şaşırdı.
- Hayır, ona olan sevgim uzun zaman önce bitti. Neden ki? dedi Sirius. Evet, Melody neden sordun ki? Ne diyeceksin şimdi. Merlinin boklu donu!
- Hiç öylesine sordum. Karşıdaki kızlar senden gözünü alamıyor baksana, dedi Melody. Gerçekten de karşıda duran kızlar Sirius u bakışlarıyla yiyordu. Sirius sırıtarak Melody'e döndü.
- Eh, benim gibi bir yakışıklıyla arkadaş olmak zor. Sen beni mi kıskandın yoksa? dedi Sirius. Melody duraksadı. Sonra kendine gelerek;
- Seni niye kıskanayım Merlin aşkına Sirius! dedi Melody. Sirius, Melody'nin bu hallerine gülmeden edemedi.

Ortak salona döndüklerinde Sirius diğerlerinin yanına gitti. Lily ise Melody i sıkıştırdı.
- Bana bak Mel, karar ver yoksa kaparlar bu çocuğu. Hoşlanıyor musun hoşlanmıyor musun? dedi Lily.
- Ben bilmiyorum Lily, anlamak için biraz daha zamana ihtiyacım olacak, dedi Melody.
- Dikkat et de fark ettiğin zaman çok geç olmasın Mel, dedi ve Melody'nin yanından ayrıldı Lily. Melody arkasından "Sen de artık bir şeylerin farkına varsan her şey daha güzel olabilir" diye bağırdı. Lily bunu duymuş ama tepki vermemişti.

Çapulcuların yanına gittiğinde yine tartışıyorlardı.
- Evans'ın James'i sevmesine imkan yok, dedi Sirius. Remus ise zamanın göstereceğini savunuyordu. James koltukta oturmuş onları izliyor arada dahil olup bir gün Lily'nin de ona bir şeyler hissedebileceğini söylüyordu. Melody de aynı fikirdeydi. Lily'nin inadını kırdıktan sonra önlerinde bir engel yok sayılırdı.
- Her şey olabilir Siri, bir bakmışsın hiç ummadığın birine aşık olmuşsun. Yani o kadar emin konuşma, dedi Melody.
- Haklısın Mel, yine de Evans'ın James'ten hoşlanması biraz zaman alır, dedi Sirius. İkisi de haklıydı bu bakımdan.
- Eee, bu akşam ne yapıyoruz? dedi Melody.
- Gidelim ve Ravenclaw ortak salonunu şu yeşil cıvık sıvıdan kaplayalım, dedi Remus. Neden Ravenclaw anlamasalar da kabul ettikler. Eğlenceli olacağa benziyordu.

Geceleyin Çapulcular görünmezlik pelerini altında ortak salondan çıktılar. Ravenclaw ortak salonunun önüne geldiklerinde bilmeceyi çözmeleri gerekiyordu. Bilmece şöyleydi;
"Eğer bana sahipsen, beni paylaşmak istersin. Beni paylaşırsan bana sahip değilsindir. Ben neyim?"
Çapulcular uzunca bir süre düşündüler.
- Bu ne biçim bir bilmece ya, adam akıllı bir bilmece bulamamışlar mı? Diye yakındı Sirius.
- Bu yüzden Ravenclaw değilsin ya Pati, eğer Ravenclaw olsaydın ortak salona çoktan geçmiştik, dedi Remus. Sirius abartılı bir şekilde gözlerini devirdi.
- Melody sen de mi bulamadın? Dedi çaresiz bir şekilde James. Melody düşünüyordu.
- Paylaşırsanız ona sahip değilseniz, bu kendiniz hakkında bir şey olabilir. Buldum! Sır! Tabii ya paylaşmak istersin paylaşınca da o sır artık bir sır değildir! dedi ve portreye yaklaştı Melody. Sır dedi ve kapı açıldı. Ravenclaw ortak salonuna girmeyi başarmışlardı! Cıvık sıvıyı iyice her yere döktükten sonra ortak salonlarından çıktılar.
- Bu çok iyiydi Mel, sen niye Ravenclaw değilsin ki! dedi Sirius. Aslında az kalsın Ravenclaw a gidiyordu. Gülüşerek Gryffindor ortak salonuna gittiler.

Lily'i uyandırdı hemen. Lily uykulu bir şekilde Melody'e baktı.
- Noldu Melody, neden beni uyandırdın? dedi Lily.
- Lily, ben Sirius'tan hoşlanıyorum, dedi Melody pat diye. Lily kardeşinin bu haline gülümsedi.
- Biliyordum, dedi ve ikisi de yarın bu konuyu konuşmak üzere uyudular.

Artık Melody, Sirius Mükemmel Black'ten hoşlandığını kabul ettii Ben olsam ben de hoşlanırdım, Mel anlıyorum kızım seni.
Bir sonraki bölümde görüşürüzz!

Evans Twins | Sirius Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin