Cześć!
Witam was, czytelników, którzy skończyli właśnie pierwszą część Dumy Króla.
Chciałabym wiedzieć, które momenty wam się najbardziej podobały, a które najmniej. Macie swoje ulubione momenty?
Chciałabym podziękować wszystkim komentującym, bo dzięki wam miałam wene, oraz rozwijałam się dzięki pisaniu kolejnego dzieła, które doprowadziłam do końca!
Jestem cholernie szczęśliwa, że udało mi się skończyć i mam nadzieje, że przypadła wam do gustu.
Macie ochotę przeczytać drugą część?
Będzie ona o Severusie i Arte, zapewne już wiecie po Epilogu.
Oczywiście będą nowe wątki, postacie które nie koniecznie będą związani z głównymi postaciami, ale ich rodzicami (Kirishima! W końcu! Specjalnie nie pojawił się w tej części, nie myślcie, że zapomniałam o nim)
Będziemy oczywiście rozwijać historię Arte I Severusa, ale i także będzie mowa o pozostałej dwójce z trójki.Oczywiście także będą wątki z naszym ukochanym Bakudeku, czy Elisem i Shoto.
Więc co? Zabierać się do pisania 2 części?
Będziecie trochę czekać, ale będę kontynuowała wtedy inne dzieła, by nie prowadzić zbyt wielu dzieł na raz (niektóre także zbliżają się do końca 😇)
Tradycyjnie, dziękuję, ze ze mną byliście. Daliście mi wsparcie. Pozytywne komentarze, oraz trochę krytyki i to głównie konstruktywnej i potrzebnej. Cieszę się, że moje dzieła mają was, że odwiedzacie je co jakiś czas, albo regularnie.
Zapraszam na inne dzieła, to już mój obowiązek!
Na profilu jest inne bakudeku, jakby ktoś nie wiedział oczywiście, też może przypaść wam do gustu. Mam zakończoną powieść (gdzie są dwie części skończone, wow), oraz takie które kontynuowuje. Także zapraszam serdecznie.
Pozdrawiam 🥰
CZYTASZ
Duma Króla
FanfictionKatsuki Bakugo nienawidził swojego losu. Nie chciał być królem. Chciano od niego określonych zachowań, które były dla niego obrzydliwe. Był młodym władcą. Miał siedemnaście lat, więc tak naprawdę tylko pokazywał się na bankietach. Jego doradcy rz...