Shangguan Xue'er (1)

177 35 0
                                    

Ani şok, onun Zhou Weiqing yüzünden yaşadığı utancı bir anlığına unutmasını sağlamıştı. Gerçi Elementsel ve Fiziksel Cevherlerin görünüşleri, nitelikleri Gizlenme Yüzüğü sayesinde değiştirilmiş olabilirdi, ancak sayıları hiçbir şekilde değiştirilemezdi, 12-Cevherli bir Cennetsel Cevher Ustasının bile bunu yapacak gücü olamazdı. Haliyle Shangguan Bing'er'in bileklerindeki üç set Cevheri görünce sersemlemişti. Bu kesinlikle 6-Cevherli kardeşi değildi; üstelik Shangguan Bing'er'in Elementsel Cevherleri de yalnızca sıradan Rüzgar Nitelikli Cevherlerdi. "Dur!" diyen beyaz giyimli kız bir adım ilerleyip Şişman Kedinin etrafından dolaşmaya niyetlendi.

Şişman Kedi ona hafif bir şekilde kükrerken, bedeninden yayılan kalın altın ışıklarla bir kalkan oluşturarak kızın ilerlemesini engelledi. Aynı anda Şişman Kedinin alnındaki 'Kral' dövmesi parlarken tam kelimenin ortasında koyu mor bir mücevher belirdi. Bu mücevher zengin mor bir ışık saçarak Şişman Kedinin gururlu başında mor bir taç oluşturdu.

Taç belirdiğinde Şişman Kedi parlak mor hazinemsi ışıkla iyice sarmalandı, buna garip mor pırıltıları olan altın bir kalkan eşlik etti, kesinlikle mükemmel, görkemli gözüküyordu.

Beyazlı kız gözleri kısılarak tepki verdi: "Kutsal Düşüş Cennetler Seti! Sen..."

"Rooarr" Şişman Kedi hafif bir kükreme daha çıkararak beyazlı kızın sözlerini kesti, gözleri uyarı dolu bakışlar taşımaktaydı.

İkili birbirleriyle yüzleşip mücadeleye hazırlanırken Zhou Weiqing boğazını temizledi. Bir eliyle Shangguan Bing'er'i geri çekip yüzünde utanmış bir bakışla beyazlı kıza doğru ilerledi. Acı bir şekilde gülümseyerek konuştu: "Durun millet. Kavga etmeyin. Bu... bu bir yanlış anlaşılmaydı."

Shangguan Bing'er sorgulayıcı bakışlarla sordu: "Yanlış anlaşılma mı? Küçük Şişman, neler oluyor?"

Zhou Weiqing yüzünde kederli bir bakışla çaresizce konuştu: "Az önce bu yeşim paravanı inceliyorken arkamda bir soğukluk hissettim. Döndüğümde bu kız bana doğru geliyordu, ben de senin kıyafet değişmiş olduğunu düşündüm. Sonra ben... ben... uh... seninle biraz samimileşmek istedim... ve ondan azıcık faydalandım... ve yüzüm de o yüzden bu halde."

Gerçek Shangguan Bing'er belirdiği anda Zhou Weiqing olanları kavramış ve yanlış insan yüzünden böyle dramatik bir sahne oluşturduğunu özümsemişti. Teknik olarak bu onun hatasıydı, ama yapacak bir şeyi yoktu. Sonuçta o bile iki kızı ayıramadıysa başka kim ayırabilirdi?!

Beyazlı kız da olan biteni anlamıştı, yüz ifadesi sürekli değişiyor, bir beyazlıyor bir kızarıyordu. Sağ eliyle kılıcını öyle sert bir şekilde kavramıştı ki neredeyse yeşile dönmüştü.

Bir yanlış anlaşılma olduğu kesindi, ayrıca önünde durup kendisine tıpatıp benzeyen bu kızı çok merak ediyordu. Bir çeşit bağlantıları mı vardı? Ama... yine de bu onun ilk öpücüğüydü! Böyle saçma sapan bir senaryo yüzünden çalınmıştı, dolayısıyla Zhou Weiqing'ten daha kederli haldeydi.

Zhou Weiqing'in açıklamasını dinleyince Shangguan Bing'er'in gözlerindeki öfke silindi. Zhou Weiqing'i tanıyordu, bu yüzden olup bitenleri sindirmek çok zor olmamıştı. Kızgın bir şekilde karşılık verdi: "Hmph, kim sana her zaman böyle kötü olmanı söyledi ki. Sonun böyle olur işte!"

Shangguan Bing'er bu sözlerden sonra beyaz giyimli kıza döndü. Yüzündeki düşmanlığın yerini merak almıştı. Sonuçta karşısındaki kişi kendisine bu kadar benzerken, verdiği çok doğal bir tepkiydi.

"Gerçekten çok üzgünüm bayan. Bu sahiden bir yanlış anlaşılma. Küçük Şişman size bilerek bunu yapmadı. Gördüğünüz gibi, bana çok benziyorsunuz, o da bizi karıştırmış. Sizden faydalanmış olsa da çok ileri gitmiş olacağını sanmıyorum. Zaten onu dövdünüz, işleri daha öteye taşımasak olmaz mı?"

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin