Mavi şimşekler çatlar ve parçacıkları etrafta yılanlar gibi bükülürken havada art arda patlama serileri görüldü. Göz Kırpma Yeteneğine fazla güvenen Küçük Dört, zamanında tepki veremedi ve bedeni siyah dokunaçlardan sonra bu kez de mavi şimşekler tarafından sarmalandı, saçları tamamen havalanmıştı ve üzerinde beyaz dumanlar tütüyordu.
O anda, Zhou Weiqing'in ikinci oku da kendisine ulaştı. Küçük Dört kontrol altında olduğu için bu kez kaçamayacaktı. Başka seçeneği olmadığı için defansif yeteneklerini kullanmayı seçti ve göğsünde küçük, zarif bir kalkan belirdi, gümüşi bir ışıkla kaplandı. Aynı anda siyah dokunaçlardan kaçmak için mücadele veriyordu.
Büyük bir patlamayla birlikte, Derebeyi Yayından çıkan ok, delici bir güç eşliğinde Küçük Dört'ü saran gümüşi ışığı sarstı. Garip bir şekilde, Küçük Dört'ün bedeni donmuş gibi görünüyordu, küçük kalkanı ve kanatları da ortadan kalkmıştı.
Eğer yaklaşık yüz yard yükseklikten bu şekilde düşerse, kesinlikle ölürdü.
Zhou Weiqing'in attığı bu iki ok oldukça basit görünebilirdi, ancak içlerinde gizli sırlar vardı. Küçük Dört havalandığı zaman, Zhou Weiqing onun kaçınma konusunda kuvvetli yeteneklerinin olduğunu tahmin etmişti. Bu yüzden de ilk okuna iki yetenek eklemişti.
Bu yeteneklerden biri tabii ki Karanlığın Dokunuşuydu, diğeriyse onun tek ikili saldırı yeteneği olan Bin Şimşek Saldırısıydı. İkisi de çok güçlü değildi, ancak etki alanları genişti.
Beklenildiği gibi, Küçük Dört ilk seferinde bir kaçış yeteneği kullanmıştı, hatta bu yetenek Zhou Weiqing'in favorisi olan Göz Kırpma çıkmıştı. Ancak Göz Kırpma bile Karanlığın Dokunuşunun menzilinden kaçamazdı. Böylece Küçük Dört yakalanmış ve bağlanmıştı. Ardından Bin Şimşek Saldırısıyla vurulmuş ve bedeni zarar görmemiş olsa da Cennetsel Enerjisinin kontrolünü bir süreliğine kaybetmişti.
Bu kısa periyod Zhou Weiqing'in ikinci okunu atması için fazlasıyla yeterliydi. Küçük Dört bu oktan kaçınamazdı, yalnızca oku engellemeye çalışabilirdi. Ancak bu kez nasıl bir defans sergilerse sergilesin faydası olmayacaktı. Çünkü ikinci okta iki Mutlak yetenek vardı - Mutlak Gecikme ve Cennetsel Yıldırım Şoku. Mutlak Gecikme, Küçük Dört'ün Karanlığın Dokunuşundan kurtulsa bile kontrol altında kalmasını sağlayacaktı, Cennetsel Yıldırım Şokuysa Birleştirilmiş Kanatları ve Kalkanı ortadan kaldıracaktı. Sonuçta insanlar kuş değillerdi ve kanatları olmadıkça havada çaresiz kalırlardı. Küçük Dört'ün havalanma planı dahice olabilirdi, ancak artık düşme zamanıydı.
Lin TianAo harekete geçmeden önce hafifçe iç çekti ve bir anda Küçük Dört'ün düşen bedeninin altında yerini aldı. Sağ elini kaldırarak Küçük Dört'ü yakaladı ve onu korudu.
Doğal olarak Zhou Weiqing onu durdurmaya kalkmadı. Galip belliydi.
Herkesin bakışları Zhou Weiqing'in ellerindeki Derebeyi Yayına kaymıştı ve gerçeği bilen Shangguan Bing'er ile Lin TianAo dışındakiler, bu yaydan gelen mucizevi oklara anlam veremiyorlardı. Hiçbiri Küçük Dört'ün böyle kolayca, böyle çabuk bir şekilde kaybedeceğini beklemiyordu... daha üç hamle bile olmamıştı... resmen iki hamlede kaybetmişti!
Ayyaş Bao'nun çenesi tamamen düşmüştü, ağzı bir elma sığdırılacak kadar açıktı ve gözleri yuvalarından çıkmak üzereydi. Karga, gördüklerine inanamayarak gözlerini ovuşturuyordu. Xiao Yan ise kaşlarını kaldırmış ve Zhou Weiqing'e bakarak derin düşüncelere dalmıştı.
Küçük Dört'ün üzerindeki etkiler şimdiye dek ortadan kalkmıştı, ancak şok yüzünden kalkmış olan saçları ona garip bir görünüm katıyordu.