Zhou Weiqing meraklı bir şekilde sordu: "Gizli Sanatlar Ateş Savaşçısı da ne?"
Xiao Yan ciddi bir şekilde açıkladı: "Basitçe Gizli Sanatlar Ateş Savaşçısı olmak için hem Ateş hem Kuvvet Nitelikli Cennetsel Cevher Ustası olmak gerekir. Yetişim esnasında tüm Fiziksel Cevherler Kuvvet tipli Ekipmanlarla Birleştirilir. Elementsel Cevherlere de aynı Yetenek Depolanır - Alev Gücü Patlaması. Bu Alev Gücü Patlaması Yeteneği aslında oldukça basit bir yetenektir, kişinin saldırılarının patlayıcılığını arttırır."
"Bu yetenek yalnızca üç yıldızlı olsa da kuvveti oldukça iyi bir miktarda arttırır. Üstelik Gizli Sanatlar Ateş Savaşçısı bu yeteneği peş peşe depoladıkça etkisi artar, Patronun Birleşim Seti Kalkanı kadar olmasa da neredeyse dehşete düşürücü bir kuvvet sağlar. Tabii ki bu yetişim yöntemiyle 9 Cevherin üzerine çıkmak neredeyse imkansızdır. Yani bu çocuk gelecekte en fazla Üst Seviye Zong Aşamasına ulaşabilir. Bu yüzden üstün yetenekli hiç kimse bu ekstrem yetişim metodunu seçmez. Ama düşük seviyelerdeyken rakiplere karşı büyük bir avantaj sağlanır, özellikle de böyle savaş alanlarında kişi neredeyse durdurulamaz hale gelir."
"Söylentilere göre birkaç yüz yıl önce Gizli Sanatlar Ateş Savaşçılarından oluşan bir ordu varmış, hepsi de Üst Seviye Zong Aşamasıymış. Yüz kişi olsalar bile savaş alanında yenilmez haldelermiş. Cennetsel Kral Aşaması güçler bile onlarla yüzleşmek istemezmiş. Bu Gizli Sanatlar Ateş Savaşçısı Xu Chuan'ın ise ne kadar uzmanlaştığını bilmiyoruz, ama fazla endişelenmemize gerek yok; sonuçta Gizli Sanatlar Ateş Savaşçılarının gerçek gücü ancak Zong Aşamasına ulaştıklarında kendisini gösterir."
Xiao Yan'ın açıklamasını dinleyen Zhou Weiqing'in bu gizli sanatlara olan ilgisi kesinlikle kabarmıştı. Bu sözde gizli sanatlar aslında Birleştirilmiş Ekipmanlar ve Depolanmış Yeteneklere dayalıydı. Ateşin patlayıcı gücünü Kuvvet Niteliğiyle birleştirmişlerdi...
Başka bir deyişle Fiziksel ve Elementsel Cevherlerini aynı yönde güçlendirmişlerdi. Bu Nihai Çeviklikli Shangguan Bing'er gibi Nihai Cennetsel Cevher Ustalarının da faydalandığı bir yöntemdi.
Zhou Weiqing bir Birleştirilmiş Ekipman Ustasıydı ve bu Gizli Sanatlar Ateş Savaşçılarını duymak onun zihninde bir kapı açmış, ona düşünecek yeni bir malzeme çıkmıştı. Tabii ki bu düşünce kendisi için değil, takım arkadaşları ve Takipçileri içindi. Onlar Cennetsel Cevher dünyasına yeni girmiş sayılırlardı ve hala seviyeleri düşüktü, böyle bir birleşimle şekillenebilirlerdi!
Bu aşamada, sahnedeki mücadele doruğuna ulaşmaktaydı.
Bir Gizli Sanatlar Ateş Savaşçısı olan Xu Chuan'ın gücü Karga'dan aşağı kalır değildi. Her çarpışmada şok dalgalarıyla plazayı sarsarken sahnenin de titremesine neden oluyordu.
Karga'nın yüzü sakindi, ellerindeki baltalar tüm gücüyle Xu Chuan'ın çekiçleriyle buluşuyordu.
Böyle güçlerin çarpışması seyirciyi kesinlikle memnun etmişti, dalgalar halinde tezahüratlar yayılıyordu. İlk mücadeleye kıyasla bu mücadele herkesin kanlarını alevlendirmiş, ruhlarını canlandırmıştı.
Dinlenme evinde Zhou Weiqing, Lin TianAo ve takımın kalanı gülümsemekteydi. Büyük bir sürpriz çıkmazsa kızın kazanacağına eminlerdi.
Xu Chuan'ın gizli sanatları gücünü dehşet verici seviyelere taşıyabilecek olsa bile sonuçta bu güçlendirmeler onun Birleştirilmiş Ekipmanlarından ve Depolanmış Yeteneklerinden gelecekti.
Diğer taraftan Karga yalnızca Cennetsel Enerjisiyle kendisini güçlendiriyordu, gücünün kaynağı Altın Karga Kabilesinin mirasıydı. Birleştirilmiş Ekipman veya Depolanmış Yetenek bile kullanmıyordu!