Lin TianAo sahneye çıkıp yarışacaklarını ilan ettiğinde herkes şaşırmıştı, tabii ki en çok şaşıran Dan Dun Mücadele Takımı üyeleri oldu. Hiçbiri böyle bir şey olacağını beklemiyordu ve hazırlıksız yakalanmışlardı.
Turnuva kurallarına göre hakem mücadelenin başladığını ilan ettikten sonra sahnedeki üye değiştirilemezdi, bu turnuvadaki adaleti sağlamak içindi. Yani artık Dan Dun'un ilk üyeyi değiştirme şansı yoktu.
Dan Dun Mücadele Takımı Dinlenme Evinin ana koltuğunda oturan kız düşünceli bir şekilde sordu: "Bu Fei Li Mücadele Takımı neyin peşinde?"
Yanındaki genç ciddi bir şekilde cevapladı: "Onlar taş duvarları sarsmaya çalışan sümüklüböcekler gibiler, bu çabaları taşa yumurta fırlatmak gibi, mesele yok. Belki de yalnızca formalite icabıdır."
Genç kız başını sallayarak şöyle dedi: "Yo, kesinlikle o kadar basit olamaz. Sen olsaydın böyle anlamsız bir şey yapar mıydın? Lan Feng beş ana üyemiz arasında dördüncü sırada, o Lin TianAo ise Bai Da Mücadele Takımına karşı gücünü göstermişti. Bu mücadele bizim için iyi sonuçlanmayabilir. Bir sonraki tur sen çık. İlk iki turdan birini aldığımız sürece şansları kalmayacak. Yalnızca iki eşsiz 3-Cevherli Cennetsel Cevher Ustasıyla bize karşı bir iddiaları olamaz."
"Lider, bunlar yalnızca Fei Li Mücadele Takımı, onları ciddiye almamıza gerek var mı ki?" dedi genç çocuk şüpheyle.
Genç kız soğuk bir humphlamadan sonra konuştu: "Temkinli olmakta fayda var. Ne diyorsam onu yap. "
Bu noktada plazadaki kalabalık Fei Li Mücadele Takımının Dan Dun Mücadele Takımıyla mücadeleyi kabullenişi karşısında büyük bir şoka uğramıştı. Tabii ki pek çoğu Fei Li Mücadele Takımına bahis oynamadıkları için pişman haldeydi.
Tarafların kendilerini tanıtmasıyla birlikte sahnedeki mücadele resmi olarak başladı. Sinirli olan Lan Feng anında harekete geçti. Herhangi bir Birleştirilmiş Ekipman salmamış ve avuç içiyle Lin TianAo'ya doğru atılmıştı.
Basit bir avuç içi saldırısı olsa da çekirdek takımın ana üyelerinden biri olarak gücünü göstereceği kesindi. Hiçbir Birleştirilmiş Ekipman veya Depolanmış Yetenek kullanmamasına rağmen hiç tereddüt etmemiş, o kadar hızlı harekete geçmişti ki hakem konuşmayı bitirdiği saniyede avucu Lin TianAo'nun önüne ulaşmıştı.
O noktada Lan Feng'in avucu beyaza döndü.
Bir Cennetsel Cevher Ustasının Cennetsel Enerjisi Cennetsel Shen Aşamasına ulaştığında, kişi Cennetsel Enerjisini bedeninden çıkarabilecek hale gelirdi. Ancak Lan Feng şu anda bunu yapmıyor, aksine enerjiyi avucunda biriktiriyordu. Hiç şüphesiz ki bu şekilde avuç vuruşunun kuvvetini arttıracaktı. Aynı zamanda saldırısının aniliği sayesinde Lin TianAo'nun kendi yeteneklerini veya Birleştirilmiş Ekipmanını salıp saldırıyı durdurmasını da engellemişti.
Lin TianAo sahiden de herhangi bir yetenek veya Birleştirilmiş Ekipman kullanamamıştı, ancak tepkisi hiç de Lan Feng'in beklediği gibi olmadı.
Lin TianAo yaklaşan avcu durdurmaya çalışmamış, aksine darbeyi karşılamak için göğsünü kabartmıştı. Aynı zamanda kendi sağ avucunu da Lan Feng'in kafasına doğru harekete geçirdi.
Lin TianAo, Lan Feng'ten çok daha uzundu, aynı anda saldırdıkları için Lin TianAo'nun saldırısı biraz daha yavaş olsa da ulaşacakları noktalar oldukça farklı olacaktı.
Önce Lan Feng'in saldırısının ulaşacağı kesindi ve normalde bu ona avantaj sağlamalıydı. Ama şu anda saldıracağı nokta Lin TianAo'nun göğsüydü, yani en güçlü kaslarının ve sert kaburgalarının olduğu kısım. Diğer taraftan Lin TianAo'nun avcu ise rakibinin kafasına ilerliyordu. Kafa kesinlikle zayıf bir noktaydı, rakibini öldürmese bile kendinden geçirmesi, afallatması mümkündü.