*Clang* *Clang* *Clang*. Üç gürültülü çarpışma sesi eşliğinde kalkanlardan üç tanesi çivili gürz tarafından uzaklaştırıldı. Ne yazık ki anlık katılık hali görevini tamamlamış ve Lang Xie kalan iki kalkandan kaçamamıştı. Mide bulandırıcı bir sesle birlikte gürzü tutan sağ kolu kalkanlardan biri tarafından omuzundan ayrıldı. Diğer kalkansa vahşi bir şekilde karnına girmişti. Güçlü bir Cennetsel Enerji kalkanı olmasına rağmen, Lin TianAo'nun yetişim seviyesi kendisininkinden biraz büyük olduğu için, kalkanın keskin tarafı neredeyse onu ikiye ayıracaktı.
Beş kalkan yeniden havalanıp iri, tek bir kalkan halini aldı. Lin TianAo Atılma Yeteneğiyle ağır bir şekilde yaralanmış olan Lang Xie'ye vurarak darbenin etkisiyle havalanmasına neden oldu.
O anda uçmakta olan bedenin tam da yaralı karnına bir ok saplandı, oku büyük bir patlama takip etti. Sonunda Lang Xie'nin yaralı bedeni parçalanarak sahnenin altına indi, ölüm döşeğindeydi.
Lang Xie büyük bir gürültüyle birlikte yere düştüğünde tüm Plaza sessizliğe gömülmüştü.
Cennetsel Cevher Turnuvasının başından beri hiç ölüm görülmemişti. Bugünkü çılgın maçta ise hepsi korkunç şekillerde olmak üzere üç ölüm yaşanmıştı. Bu, Cennetsel Cevher Turnuvası tarihinde, özellikle de tek tarafa ait ölümler olduğu için rekor olmak üzereydi.
Lang Xie'nin ölümü Zhou Weiqing'in zamanlamasıyla bağlantılıydı. Lin TianAo ani bir saldırı gerçekleştirdiğinde Zhou Weiqing sol elini kaldırmış ve düşmekte olan Lang Xie'ye yeşil bir ışık göndermişti. Bu da onun anlık olarak duraklamasına sebep olmuştu.
Doğal olarak Zhou Weiqing'in kullandığı yetenek Rüzgarın Prangalarıydı. Hiç kuşkusuz ki bu yetişim seviyesiyle Lang Xie'yi durduramaz ya da kontrol edemezdi. Ama onu bir anlığına yavaşlatmış ve Lang Xie'nin yaşamıyla ölümü arasındaki ince çizgiyi etkilemişti. Tabii ki son patlama da Derebeyi Yayından gönderilen bir okun sonucuydu...
Bu kez Bai Da Mücadele Takımının kalan üyeleri tepki vermemişti; bunu yapamayacak kadar afallamış haldelerdi. Hiçbiri en kötü kabuslarında bile liderlerinin ve yardımcı liderlerinin sahnede öldürüleceğini göremezdi. O anda mücadeleci ruhları tamamen kırılmıştı.
Lin TianAo Birleşim Kalkan Setini tutarak Zhou Weiqing'e doğru yürüdü, omzunu sıvazladı ve parıl parıl gözlerle "Çok iyiydi." dedi.
Zhou Weiqing sessizce kafasını salladı. Birini öldürmek iyi bir his vermiyordu, ama imparatorluklar arasında bir düşmanlık söz konusuydu; yani ya öldürecek, ya öldürüleceklerdi. Bir kez daha Tang Xian'ın yıllar önce kurduğu cümlelerin önemini kavradı. Mücadelelerde Kontrol Yetenekleri çok büyük önem taşırdı, özellikle de takım mücadelelerinde!
Saf güç, kuvvet konusunda o ve Lin TianAo'nun toplamı kesinlikle Lang Xie ve Qing Qian'dan azdı. Ancak güçlü destek ve kontrol yetenekleri sayesinde tüm mücadeledeki ritimlerini tutturmuşlar ve böyle ezici bir galibiyet kazanabilmişlerdi.
Mu En bir keresinde Zhou Weiqing'e şöyle demişti: Bir insanın en korkutucu özelliği Cennetsel Enerjisi, Yetenekleri, Fiziksel Gücü, hatta öldürme içgüdüsü bile değildir, zekasıdır. Hiçbir gücü olmayan sıradan bir insan bile bir Cennetsel Kral Cevher Ustasını dahice bir planla öldürebilir.
Bu hiç şüphesiz ki Turnuvada şu ana dek yaşanan en heyecanlı maçtı, ama seyircilerin hiçbiri tezahürat yapamıyordu. Sonuçta onlar sıradan vatandaşlardı ve daha önce birilerinin ölümüne ilk elden tanık olmamışlardı. Sahneyle aralarında hatırı sayılır bir mesafe olsa da ölümün korkunç atmosferini hissedebiliyorlardı.
Ve sonunda sessizliği bozan, Fei Li Mücadele Takımının galibiyetini ilan eden hakem oldu. "2ye2 maç, galip Fei Li İmparatorluğu..."
Lin TianAo ve Zhou Weiqing sahneden atlayıp heyecanlı takım arkadaşlarının kucaklamalarıyla karşılandılar.