Işığın Kutsal Alevleri havaya yükseldiğinde Zhou Weiqing'in bedeninden de koyu-altın bir ışık çıkarak kendisini yok edilmekten korudu. Bu, Birleştirilmiş Ekipman Tanrı Koruması Aurasıydı.
Zhou Weiqing'in başka şansı kalmamıştı. Böyle geniş alana etki eden bir güç karşısında hayatını kurtarmak adına düşünebildiği tek hamle Birleştirilmiş Ekipman Tanrı Koruması Aurasını salmak oldu. Şeytani Değişimde olsa bile, sıradan 7-Cevherlilerin oluşturabileceğinden daha güçlü olan bu darbeyi kaldıramazdı.
Ne yazık ki bir Birleşim Yeteneği olan Işığın Kutsal Alevleri çok güçlüydü. Üstelik Küçük Şeytan Shen'in yetişim seviyesi Zhou Weiqing'inkinden en az on iki seviye yüksekti. Bu yüzden Zhou Weiqing'in Birleştirilmiş Ekipman Tanrı Koruması Aurası salındığı anda üzerinde çatlaklar belirmeye başladı, yalnızca kaçınılmazı geciktirdiği anlaşılıyordu.
Zhou Weiqing, hızlı düşünüp karar verme konusunda kesinlikle çok başarılıydı. Ve bu ölüm kalım anında neredeyse bilinçsizce harekete geçti.
Şeytani Sağ Bacağını yere sert bir şekilde geçirdi, yoğun patlama şok dalgaları oluşturarak çevredeki alevleri anlık olarak uzaklaştırmıştı. Aynı anda Zhou Weiqing'in bedeni de sahnenin derinliklerine indi. Oradayken Efsanevi İkili Çekiçlerini çıkartarak başının üzerini de korumayı başardı.
Şeytani Değişim ve Efsanevi İkili Çekiçlerle birlikte Zhou Weiqing gücünün doruk noktasına ulaşmıştı. Ayrıca sahnedeki alevler de yerden yükseliyordu, aşağıya inmiyordu. Kimse Zhou Weiqing'in böyle garip bir yöntem kullanacağını düşünememişti.
Wu Yuehan da dahil olmak üzere, Weiqing'i kurtarmak için harekete geçmek üzere olan birkaç kişi, Koyu Altın Işığı görerek adımlarını sonlandırdı.
Işığın Kutsal Alevleri çok hızlı gelmiş, ancak geldiği gibi hızlıca kaybolmuştu. Sonuçta bu, Küçük Şeytan Shen'ın mevcut seviyesinin üzerinde bir yetenekti ve Cennetsel Enerjisini yoğun miktarda sömürüyordu.
En kötü kabuslarında bile Zhou Weiqing'in kendisininki gibi bir Birleştirilmiş Ekipman Tanrı Koruması Aurası kullanabileceğini göremezdi; üstelik kesin gözüyle baktığı ölümcül darbesini de yerin dibine girmek gibi beklenmedik bir hamleyle atlatmıştı.
O anda Küçük Şeytan Shen'i bir belirsizlik hali teslim aldı. Bu herif gerçekten 4-Cevherli bir Cennetsel Shi Ustası mı? Mücadelelerinin başından beri Karanlık, Şeytani, Uzaysal, Rüzgar ve Yıldırım kullanmıştı, tam beş nitelik! Üstelik ikisi üstün niteliklerdi, Şeytaniyi saymıyordu bile. Daha da önemlisi, Cennetsel Şeytan Tarikatının ünlü Şeytani Değişimini kullanmıştı. Bunlar yetmezmiş gibi bir de Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman salmıştı!
Küçük Şeytan Shen, Beş Büyük Aziz Arazide bu çocuğa denk başka bir 3-Cevherli Cennetsel Cevher Ustası bulunmayacağına emindi.
Ancak aklı bu düşüncelerle boğuşurken saldırılarının hızı kesilmedi.
Zhou Weiqing geçici olarak Işığın Kutsal Alevlerinden kurtulmuş olabilirdi, ama zeminin içine sıkışmış haldeydi, elmas-taşla tamamen sarılmış haldeyken kaçacak hiçbir yeri yoktu.
Daha önce Zhou Weiqing'in Cennetsel Yıldırım Şoku yüzünden ortadan kaldırılmış olan Birleştirilmiş kısa kılıç, bir kez daha Küçük Şeytan Shen'in ellerinde belirdi. Başka bir Birleştirilmiş Ekipman kullanmayacaktı, Cennetsel Enerjisi korkutucu şekilde düşmüştü. Işığın Kutsal Alevlerine harcadığı enerjinin yanı sıra Zhou Weiqing'in iki Tüketme Yeteneği kullanımı da Cennetsel Enerjisinin yüzde yirmi kadarını almış haldeydi.
Kısa kılıç havayı zalimce keserek bıçak şekilli iri alev kütleleri oluşturmuştu ve bu kütlelerin hedefi aşağıdaki Zhou Weiqing'ti.
Han Bing'in Soğuğun Konilerine olan odaklanışı gibi Küçük Şeytan Shen'in de özellikle odaklandığı bir Yeteneği vardı; bu da şu anda kullandığı Alev Kesişiydi. Alev Kesişi, Kan Kırmızı Cehennemin gizli sanatlarından biriydi, özel soydan öğrenilirdi. Kız da sadece Yeteneği Depolamakla kalmamış, kullanım şekillerini ve özelliklerini Birleştirilmiş Ekipman kısa kılıcına göre ayarlamıştı.