Shangguan Longyin, Cennetsel Cevher Ustalığıyla ilgili bilgi veremeyen öğretmeninin Zhou Weiqing'e sosyal konular ve tüm dalavereler hakkında eğitim verdiğini nerden bilecekti... düzenbazlığı, pislikliği, terbiyesizliği, kadın banyolarına göz atmayı... Weiqing bu yeteneklerin hepsini pek güzel öğrenmişti.
Üstelik yaşlandıkça içinde gizli bu yetenekler kemiklerine dek kazınıyor, dışarıdan tespit edilemez hale geliyordu. Zhou Weiqing kesinlikle çok tehlikeliydi... belki de sinsi ve kurnaz demek daha uygun olacaktı.
Shangguan Longyin'in Ölümsüz İlahi Tekniği istediğini duyunca da kalbi neşeyle dolmuştu. Ölümsüz İlahi Teknik kesinlikle mucizeviydi, ama böyle çılgın bir tekniğe kim kolay kolay gönüllü olurdu ki? Eğer siyah incinin desteği olmasaydı Weiqing bu teknik yüzünden çoktan ölmüş olacaktı.
Bu tekniğin pek çok kişi için faydasız olacağı söylenebilirdi; mükemmel dâhiler için birkaç Ölüm Akapunktur Noktasını aşmak problem olmayacaktı, ama sonuna kadar gidebilecekler miydi? Aslında Zhou Weiqing bile tamamlama konusunda kendisine güvenmiyordu, ama artık bu yola çıkmıştı ve geri dönüşü yoktu.
İntihar sayılabilecek bir teknik ne kadar değerli olabilirdi? Mucizevi sonuçları olduğu kesindi, ama kim bu uğurda ölmek isterdi ki?
Tabii ki Zhou Weiqing bunu söylemeyecekti... bahanesi de... Shangguan Longyin'in sormamış oluşuydu!
Eğer Ölümsüz İlahi Tekniği önemli bir şeylerle değişebilirse çılgın bir kar elde edebilirdi. Sonuçta karşısındaki müstakbel kayınbabasının ailesiydi ve kendi yeteneğini onlara verecekti ... neden olmasın?
Zhou Weiqing böylece planlamasını yaptı. Eğer Mu En burada olup onun surat ifadesini görebilseydi... dolandırıcılığa başlamış olduğunu tek bakışta anlardı.
Zhou Weiqing derin düşüncelere dalmış gibi kaşlarını kaldırdı. Bir sürelik tereddütten sonraysa karara varmış görünüyordu. "Kıdemli Shangguan, size kesinlikle söylemem gereken bir şey var. Nişanlımın ismi Shangguan Bing'er ve yanılmıyorsam Cennetin Yayılma Sarayının üst kademelerinden birinin kızı. Birkaç gün önce uzun zaman sonra buluştular ve babası onu götürdü, benim kızıyla evlenecek yeterliliğim olmadığını söyledi. Böyle olmasaydı ben bugün Küçük Şeytan Shen'e karşı canımı ortaya koymazdım. Babasına kendimi, Bing'er'i koruyabilecek gücüm olduğunu kanıtlayabilmek için neredeyse ölecektim. Ölümsüz İlahi Teknikten vazgeçebilirim, ama iki şartım var."
Kararsızlık sırası Shangguan Longyin'deydi ve acı bir gülümsemeyle şöyle dedi: "Konu mal veya hazine olsaydı karar bende olurdu. Ama Bayan Bing'er benim kontrolüm dışında, kendisi İkinci Saray Efendimizin kızı ve Birinci Saray Efendimizin yeğeni. Onunla evlenmek kolay bir şey değildir ve İkinci Saray Efendisi adına böyle bir söz veremem."
Zhou Weiqing iç çekerek cevap verdi: "Aslında Ölümsüz İlahi Tekniği düğün hediyesi olarak vermek istemiştim, ama madem öyle, bunu şimdilik bir kenara bırakalım. Ancak müstakbel kayınbabama gücüm ve samimiyetimle dokunacağıma inanıyorum." Aslında Bing'er'e karşı Ölümsüz İlahi Tekniği kullanmak gibi bir niyeti yoktu. Shangguan Tianyue bunu kabul etmeyebilirdi, ayrıca kendisi de böyle korkakça bir hamle yapmak istemiyordu. Bu davayı Bing'er'e değen biri olduğunu, onu koruyabileceğini kanıtlayarak kazanmak istiyordu.
Pazarlığa bu şekilde başlamasının da bir sebebi vardı: Başta ödenemeyecek bir bedel talep et ki pazarlıkta güç sende olsun!
"Madem ilk şartımı kabul edemeyeceksiniz, o zaman ikinciyi konuşalım. Az önce Cennetsel Cevher Adasında on üç ejderha ini olduğunu söylemiştiniz... yani hepinizin ejderhaları mı var? Benim Ölümsüz İlahi Tekniğim kesinlikle paha biçilemez bir hazine, bunu ancak evcil bir ejderhayla değiştirebilirim... bu çok fazla gelmez, değil mi? Ahh... keşke Cennetsel Kar Dağının Canavarustalığı Yeteneklerine sahip olsaydım da ejderhayı kontrol edebilseydim, o zaman daha da iyi olurdu."