Cennetsel Cevher Adası! (3)

167 33 0
                                    

Küçük Dört sırıtarak karşılık verdi: "Heh heh, Weiqing, bu kadar pinti olmayacaksın değil mi? Turnuva süresince en fazla on yirmi bin altın harcanır, bu sana koymaz ki!"

Zhou Weiqing humphlayarak karşılık verdi: "Hayal kurmaya devam et, ama sizi beslememi istiyorsanız sorun değil. Uzaysal Kolyemde bizi bir ay götürecek kadar yemek var. İyice hazırlandım da geldim. Heh heh." Bunu söyledikten sonra kolyesinden torba torba kuru gıda ve meyve çıkartarak masaya yerleştirdi.

"Ughh.... Weiqing, ne sinsisin!"

Zhou Weiqing kahkaha atarak yanıtladı: "Tamamdır, hadi çabucak yiyelim. Sonrasında Birleştirilmiş Ekipman Tesisine gidebiliriz. Size hediyelerinizi bir an önce vereyim de birileri cimriliğimden dem vuramasın!"

Birleştirilmiş Ekipman Parşömenlerine kavuşacaklarını duyan grup bir hayli heyecanlanmış, enerji dolmuştu. Normal yemek sürelerinin yarısı kadar bir sürede doyarak yemek işini bitirdiler. Sonrasındaysa inden hızlıca koşturarak doğruca Cennetsel Cevher Adası Birleştirilmiş Ekipman Tesisine yöneldiler.

Herhangi bir Cennetsel Cevher Ustası için Cennetsel Cevher Adasının Birleştirilmiş Ekipman Tesisi ve Yetenek Depolama Sarayı efsanevi yerler, uzun yıllarca hayal edilen alanlardı. Burası kalitenin gerçek adresiydi.

Birleştirilmiş Ekipman Tesisi ZhongTian Şehrindekine kıyasla bir hayli küçüktü. Dört katlı olmasına rağmen toplam alanı ZhongTian Şehri Birleştirilmiş Ekipman Tesisinin üçte biri kadar olsa gerekti.

Şaşırtıcı bir şekilde binanın dışında hiçbir korumaya rastlamayan Fei Li Mücadele Takımı doğruca içeriye girdi.

Birleştirilmiş Ekipman Tesisinin dekorasyonu şehirdekine benziyordu, eski moda tarz, basit ama güzel bir hava katmaktaydı. Tesise girdikleri anda iki beyaz giyimli çalışan tarafından selamlandılar.

İki çalışan da yirmili yaşlarda görünüyordu, sağlam, kararlı havaları vardı, sıradan insanlar olmadıkları açıktı.

"Merhaba sevgili ziyaretçiler, neye ihtiyacınız olduğunu sorabilir miyim?" dedi soldaki beyaz giyimli genç saygılı bir gülümsemeyle.

Lin TianAo aynı saygılı tavırla karşılık verdi: "Teşekkür ederiz, Birleştirilmiş Ekipman Parşömenleri için gelmiştik. Acaba Zong Aşaması Birleştirilmiş Ekipman Ustası ürünleri olup olmadığını sorabilir miyim?"

Bu soruyu duyan çalışanların yüzlerinde tutamadıkları birer gülümseme belirdi ve soldaki çalışan karşılık verdi: "Değerli konuklar, sanıyorum ki Birleştirilmiş Ekipman Tesisimize ilk gelişiniz. Size Tesisimiz hakkında kısa bir bilgi vereyim, her kat ikiye ayrılmıştır. Sol taraf Birleştirilmiş Ekipman Parşömenlerine, sağ tarafsa Birleştirilmiş Ekipman Parşömeni yaratımı için gerekli malzemelere tahsis edilmiştir. Bu her kat için aynıdır."

"Birinci katta çoğunlukla Büyükusta ve Zong Aşaması Birleştirilmiş Ekipman Parşömenleri ve malzemeleri bulunur. Orada Soketsiz Parşömen satmıyoruz. İkinci kat da Büyükusta ve Zong Aşaması Birleştirilmiş Ekipman Parşömenlerine aittir, ancak orada tek parçalar değil, setler satılır. Üçüncü katta ise Muhteşem Birleştirilmiş Ekipman Parşömen ve materyalleri bulunur."

Bu basit tanıtımı duyan takım üyeleri şoktaydı. Birleştirilmiş Ekipman Tesisinin gelişmiş olacağını biliyorlardı, ancak bir şekilde burayı hafife almış olmalıydılar.

En düşük kalite ürünleri bile Soketlenmiş Büyükusta ve Zong Aşaması Birleştirilmiş Ekipman Parşömenleriydi ve iki kata yayılmışlardı... ayrıca satılık Setleri vardı! Sonuçta tam bir Set sıradan bir Cennetsel Cevher Ustasını dünyada etkin bir güce çevirirdi! Üstelik Cennetin Yayılma Sarayının kendilerine ayırdığı parşömenleri saymıyorlardı bile... böyle bir başarı ne çeşit bir zenginlikle sağlanabilirdi ki!

HJC ~2.Kitap..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin