Bu mücadeleyi izleyen herkes Mi'Ou Mücadele Takımı'nın turnuvadaki şansının tükendiğini söyleyebilirdi. Jiang Fei çok aceleci davranmış, ilk turdan kendini feda etme yeteneğini kullanmıştı. Bu yetenek ona Yaşamın Alevleri kadar zarar vermemiş olsa da iyileşmesi en az on beş gün sürecekti. Onun dayanağı olmadan Mi'Ou Mücadele Takımı grupta ikinciliğe erişemezdi, bu turda kaybetme şansları yüksekti.
Aniden hiçliğin içerisinde yaşlı bir adam belirdi, ZhongTian Yetenek Depolama Sarayının cüppesini giyiyordu, başında mor-altın bir taç vardı. Yavaşça, rahat bir şekilde yürüyerek merdiven çıkarmış gibi havada ilerledi, bir süre sonra turnuva sahnesinin üzerine ulaşmıştı.
Sağ elini kaldırarak havadan sahneye doğru uzattı, çevredekiler gri ışığın belirişiyle havanın büküldüğünü hissetmişti. Bir an sonra geniş sahneden geriye bir toz tanesi bile kalmadı.
Aralarında sohbet etmekte olan Mücadele Takımı üyeleri bu manzara karşısında sessizliğe gömüldü. Tüm plaza büyülenmiş ve suskun bir kalabalıkla doluydu.
Ardından ZhongTian Yetenek Depolama Sarayı üniformalı birkaç adam daha sırayla ortaya çıktı ve iri bir Elması işlemeye başladılar. Bir çay demleme süresinde, yepyeni bir sahne oluşturulmuştu bile.
Havada süzülen yaşlı adam "Turnuva devam etsin." dedi. Bu cümleden sonra havada bir adım daha attı ve bir anda ortadan kayboldu.
Eğer biri çok dikkatli bir şekilde izleseydi, VIP sahnesinin köşesinde bir insanın belirdiğini fark edebilirdi.
Ye Paopao yutkunarak afallamış bir şekilde sordu: "Ne çeşit bir güç seviyesi bu?"
Zhou Weiqing iç çekerek yanıtladı: "Uzaysal Nitelik... Yanılmıyorsam Uzaysal Nitelikli Kral Aşaması bir Cennetsel Cevher Ustası olmalı. Ahhh, kahretsin, çok güçlü be! Dokuz cevherden fazlasına sahip olanların bambaşka seviyelerde olduğunun söylenmesine şaşmamalı. Eminim burdaki yirmi dört Mücadele Takımını hiç ter dökmeden indirebilir."
Zhou Weiqing bunu söyledikten sonra ayağa kalktı ve sahneye yöneldi, aynı anda Mi'Ou Mücadele Takımının kısa, tombul bir üyesi de ona eşlik etti.
Hakem de değişmişti, yeni hakem ciddi bir şekilde seslendi: "Fei Li Mücadele Takımı, Mi'Ou Mücadele Takımına karşı, dördüncü dövüş, teke tek, katılımcılar lütfen kendinizi tanıtın."
"Fei Li Mücadele Takımı, Zhou Weiqing."
"Mi'Ou Mücadele Takımı, Küçük Solucan."
Rakibinin adını duyan Zhou Weiqing neredeyse kahkahaya boğulacaktı, kendi kendine şöyle düşündü: Şu ebatla kendine Küçük Solucan mı diyorsun? Kendine Et Solucanı demeliydin!
"Başlayın!"
Hakem bağırdığında mücadele resmi olarak başladı ve iki taraf da harekete geçti. Küçük Solucan iki adım geriledi ve tombul kollarını kaldırarak sarı bir ışık parlattı. O anda önünde uzun bir duvar şeklinde yoğun bir kalkan oluştu ve bu üç yard genişlikte, iki yard uzunlukta duvarı Zhou Weiqing'e doğru itmeye başladı.
Bu neydi şimdi? Zhou Weiqing merak ederek kendi Cennetsel Cevherlerini saldı.
Küçük Solucan oldukça hızlı koşuyordu, her yönde beliren duvarlar Zhou Weiqing'i dört yandan sarıyor, onu hareketlerini kısıtlayacak şekilde sarmalıyorlardı.
Küçük Solucan topraktan duvarlarını oluştururken, Zhou Weiqing bileğindeki Fiziksel Cevherlerin kendisininki gibi Kuvvet Niteliğini temsil eden üç Buzlu Yeşim olduğunu görmüştü. Zhou Weiqing'in tahmin etmiş olduğu gibi, Mi'Ou Mücadele Takımının daha önce görünen ilk üç üyesi en güçlü olanlardı.