Shangguan Fei'er'in kalbi küçük bir geyik yavrusu gibi atladı. Ona dikizlerken yakalandığı için inanılmaz derecede utanmıştı.
Ne yapacağım? Gelecekte onunla nasıl yüzleşebilirim?! Cennetin Geniş Sarayı Küçük Şeytan Kız olmasına rağmen, sonuçta masum, bakire bir genç bayandı. O 'kötü görünen' kısmı görünce aklını yitirdi.
Zihninde, Zhou Weiqing'in karakteriyle, onunla dalga geçecek ve ona gülecekti... belki de bunu hayatlarının geri kalanında ona gülmek için malzeme olarak kullanacaktı. 'Hayatlarının geri kalanı' ifadesini düşününce kalbi bir kez daha titredi.
Ancak yaşadığı mahcubiyet uzun sürmedi. Neredeyse bir sonraki anda, güçlü bir kol onu sardı ve onu vahşice kabaca kucakladı.
Yüzü Zhou Weiqing'in boyun bölgesine bastırıldığında kalın bir adam kokusu onu alt etti. Güçlü kollar onu sımsıkı sardı ve neredeyse bir an için nefes almasının durmasına neden oldu.
"Fei'er, Fei'er, iyisin. Hayattasın! Bu iyi, bu iyi..." Zhou Weiqing, gözyaşları yanaklarından kontrolsüz bir şekilde akarken neredeyse tutarsız bir şekilde gevezelik etti ve saçma sapan konuştu. Shangguan Fei'er gömleğinin gözyaşlarından ıslandığını hissetti.
Ona sıkıca sarılmaya devam etti ve Shangguan Fei'er onun zihninin boşaldığını hissetti. Bir sonraki an, daha önce hiç hissetmediği, yabancı bir duygu, sıcak bir his kalbinden fışkırdı ve vücuduna yayıldı.
Bu herhangi bir enerjiden değil, kalbinin derinliklerinden gelen bir duyguydu.
Onunla dalga geçmedi ya da ona gülmedi. Tek umursadığı onun güvenliğiydi. Bu gerçek duygu ve duygular açıktı ve sanki kalbinde bir ateş parlamış gibiydi.
Utanmaz bir hergele, gerçekten de 'kötü bir çocuk' olmasına rağmen, ama o anda çok gerçekti. Bu duygunun salıverilmesi, Shangguan Fei'er'in onun kucağında eridiğini hissetmesine neden oldu. Bilinçsizce, kolları yavaşça onun arkasından hareket etti ve o da ona sarıldı.
"Fei'er, beni neredeyse ölümüne korkuttuğunu biliyor musun? Nasıl bu kadar aptal olabilirsin! O zamanlar bana sarılmanın ölümün demek olduğunu biliyordun ama yine de kararlılıkla yaptın. Zamanı Tersine Çevirme Becerisi olmasaydı, ölmüş olacağınızı biliyor muydunuz? Sen ölürsen ben ne yaparım?! Seni ölüme kadar takip etmek mi? Ya da hayatımın geri kalanında acı çek! Fei'er... Fei'er..."
Duygularını çılgınca salıveren Zhou Weiqing, şu anda biraz histerikti. Ancak Shangguan Fei'er, kendisini hiç bu seferki kadar sevimli hissetmemişti. Geniş kucaklama ve güçlü kollar, görünmez bir okla delinirken, hepsi kalbini çekiştiriyor gibiydi.
Onun sevgisini hissedebiliyordu, çekincesiz bir sevgi. O anda, Shangguan Fei'er başka bir şey düşünmek istemedi, tüm endişelerini ve endişelerini bir kenara attı. Sadece onun tarafından böyle tutulmak istiyordu, ömür boyu bile olsa, sonsuza kadar. En azından bu kısacık an için, Küçük Şişman sadece ona aitti.
Shangguan Fei'er'i böyle kucaklayan Zhou Weiqing de bırakmak istemiyordu. Onun kalp atışlarını duymak, onunkiyle uyuşmak... onun sıcaklığını hissetmek... bu çok iyi hissettirdi. Şimdi daha önce lanetlediği Zaman Solucanı'na o kadar çok sevgi duyuyordu ki... Zamanı Tersine Çevirmenin yararsız bir Beceri olduğunu kim söyledi?! Fei'er'ini kurtarmıştı!
Bir süre sonra, Zhou Weiqing nihayet sakinleşti. Başını eğip kollarındaki güzelliğe baktı. Shangguan Fei'er, göğüs kaslarını hissederek başını göğsüne gömdü. Şu anda Küçük Şeytan Kız'a hiç benzemiyordu, bunun yerine küçük bir tavşan gibi sevimli ve zararsız görünüyordu.
"Fei'er..." dedi Zhou Weiqing yumuşak bir sesle.
"En..." Shangguan Fei'er gözlerini kapattı ve yumuşak bir şekilde yanıtladı.