Dehşet verici alevler ve sıcaklık, yoğun bir acı yaratmıştı. Ölümsüz İlahi Kalkan da belli bir kısmı engelledikten sonra dağılmış ve kalanına etki edememişti.
O anda Zhou Weiqing’in zihni bomboş bir sayfaya dönmüş ve bir şeylerin farkına varmıştı. Bir sürü güçlü Yeteneği olsa bile yalnızca 4-Cevherliydi ve çok sayıda güçlü rakiple mücadele ediyordu! Birinden sağlam bir darbe yediği takdirde yapabileceği hiçbir şey olmayacaktı. Ölümsüz İlahi Kalkan ve Şeytani Değişim sayesinde defansı sıradan 4-Cevherlilerin ötesine geçiyor olabilirdi ama bunun da bir limiti vardı. Tek yapabileceği şey hayatta kalmayı umarak enerji anaforlarını döndürmekti.
Çirkinleşecek miyim acaba? Bing’er, Tian’er… dünyadaki tüm güzel kadınlar… Çirkinleşmek istemiyorum! Ahhh!!
Böyle bir zamanda bile paniklememek için kendisini saçmalıklarla meşgul etmeye çalışıyordu; aksi takdirde daha hızlı ölecekti.
Ama acı yalnızca bir saniye sürmüş ve garip ısı dalgaları dört uzvuna, kemiklerine ve bedenine yayıldıkça tenindeki gözeneklerin garip bir emme kuvveti oluşturduğunu fark etmişti. Ve yeşil-altın alevlerin acısı da öylece silinmişti.
Bunu bir şekilde emdim mi? Zhou Weiqing’in o anki düşüncesi bu şekildeydi. Bu Tüketme Yeteneği değildi, alevler doğruca teni tarafından emilmişti…
Kendisini tamamen ortadan kaldırabilecek güçte bir Yeteneği emmişti. Ne… ne oluyordu?!
Zhou Weiqing, bir anlık afallatıcı sessizlikten sonra kendine geldi. Susturucu Ejder Mührü etkisini göstermişti ve artık toparlanma zamanıydı. Dört Susturucu Ejder Mührünü önündeki üç düşmana ve kendisini Savaş Zincirleriyle kısıtlayan Shen Ji’ye gönderdi.
Harekete geçen Shangguan Fei’er’in karşılaştığı manzara da bu olmuştu.
Shen Ji’nin şansı oldukça iyi sayılırdı. Zhou Weiqing’in Susturucu Ejder Mührü bir saniye erken inmiş olsaydı, Birleştirilmiş Ekipman ve Depolanmış Yeteneklerini yitirecek, Fei’er’in Sonsuz Aziz Alevleriyle bu şekilde yüzleşmek zorunda kalacaktı. Bu durumda ölmesi kuvvetle muhtemeldi.
Neyse ki Zhou Weiqing’in Susturucu Ejder Mührü bir an sonra ulaşmış ve bu sayede hayatta kalabilmişti.
Susturucu Ejder Mührü etkisini gösterdiği anda Zhou Weiqing’in bedeni hareketlendi ve elindeki İkiz Çekiçleri düşmanlarına acımasızca inmeye hazırdı. Özellikle de Shen Bu’ya merhamet göstermeyi düşünmüyordu…neredeyse kendisini öldürecekti!
Ama gözlerinin önünü bir bulanıklık teslim aldı ve yumuşak bir beden tarafından kucaklandı. “Küçük Şişman, Küçük Şişman… iyi misin?”
Bu bedenin hareketi öyle hızlı olmuştu ki Zhou Weiqing istese dahi tepki veremezdi. Tabii ki bu sesi duymak da karşı koyma düşüncesini tamamen ortadan kaldırmıştı.
Başını kaldırdığında Shangguan Fei’er’in yüzüyle buluştu. Endişeli, gergin ve acılıydı. Bunu fark etmek, Zhou Weiqing’in donakalmasına yol açtı. Gözleri buluştuğunda ikisinin kalbi de titremişti.