"Bu da ne?!" Shangguan Fei'er bir alarm çığlığı attı. O anda canına yönelik ciddi bir tehdit hissediyordu. Tüm yetişim seviyesi ve gücüne rağmen böylesi bir his yaşaması da saldırganın ne kadar güçlü olduğunu açıkça belli ediyordu.
Zhou Weiqing'in de ifadesi değişmişti, yüzü soluklaşmış, kül rengine dönmüştü. Onun algısı ve hissiyatı sıradan insanların ötesindeydi ve Shangguan Fei'er'i yere bastırırken kendi yüzü yukarı bakıyordu. Böylece o gümüşi ışığın fazlaca tanıdık olduğunu fark etmişti.
"Gümüş İmparator!"
Zhou Weiqing'in sesi şaşkınlık doluydu. Bu gümüş ışık sahiden de Weiqing'in zamanında Yetenek Depolamış olduğu gibi bir Gümüş İmparatora aitti. Bu Gümüş İmparator, daha önce karşılaşmış olduğundan daha küçük olsa da aynı hız ve çeviklikteydi. Az önceki gümüş ışık da üç güçlü Yeteneğinden biri olan Gümüş İmparator Yıldırım Delişine tekabül ediyordu.
Zhou Weiqing, bu Yeteneğin kendi kullanımıyla Gümüş İmparatorun kullanımı arasında dünya ve cennet kadar fark olacağını da biliyordu.
Shangguan Fei'er anakarada Cennetsel Kral Aşaması Canavarlar olmayacağını söylemişti... peki bu neyin nesiydi?! Zhou Weiqing şaşkınlık ve öfke dolu olsa da vakit sinirlenme vakti değildi. Sesli bir şekilde uzaktakilere bağırdı: "Hiç kimse buraya gelmesin!" Bağırırken de Shangguan Fei'er'i tutarak çevik bir şekilde yana yuvarladı. Az önce durdukları yere yeni bir gümüş ışık vurmuş ve uzun, on yard uzunlukta bir delik açılmıştı. Bu Uzaysal Yırtıktı.
Lin TianAo ve diğerleri Zhou Weiqing'in talimatlarını duyarak hareketi kesti. O anda gökteki gümüş ışık, Zhou Weiqing ve Shangguan Fei'er'e doğru yeni bir saldırı gerçekleştirdi.
Gümüş İmparator fazla hızlıydı. Bu kritik tehlike anında Zhou Weiqing de Shangguan Fei'er de kendi Efsanevi Set Birleştirilmiş Ekipmanlarını saldı.
İki koyu altın ışık katmanı neredeyse eş zamanlı olarak belirmiş ve yeni gümüş ışık, Birleştirilmiş Ekipman Tanrı Koruması Auralarıyla buluşmuştu. Shangguan Fei'er'inki kulak tırmalayıcı bir ses eşliğinde çatlasa da kırılmadı. Ama Zhou Weiqing'inki saniyesinde parçalanmış ve Weiqing, Göz Kırpma kullanarak zar zor kaçabilmişti.
Çok güçlü! Bu nasıl bir kuvvet!
Zhou Weiqing şok ve korku yüzünden iyice renksizleşmişti. Ama karakteri gereği, tüm tehlikeye rağmen gücünü ve kabiliyetlerini tam anlamıyla kullanabiliyordu.
Bazen ölümden çok korkan kişiler ölümle yüz yüzeyken büyük bir cesaret örneği gösterebilirdi; çünkü kıymetli canları ipin ucunda olurdu ve canlı kalabilmek için varlarını yoklarını ortaya koymaları gerekirdi.
Zhou Weiqing de öyle biriydi. Göz Kırptığı anda ikinci Birleştirilmiş Ekipman Tanrı Koruması Aurasını yaratmış ve Şeytani Değişim Aşamasına geçmişti. Yan taraftaki Shangguan Fei'er de ayağa kalkarak mücadeleye hazır bir hal almıştı.
Yetişim seviyelerindeki farklılık o anda kendini göstermekteydi. Zhou Weiqing, bu Cennetsel Enerji Aşamasındayken Efsanevi Set Birleştirilmiş Ekipmanlarını ancak sırayla ortaya çıkarabiliyordu. Shangguan Fei'er ise dördünü de aynı anda yaratmıştı.
Ardındaki kanatlar açılmış, figürü bir yıldırım gibi havaya atılmıştı ve ritmik bir döngüyle iki illüzyon yaratarak Gümüş İmparatora ilerliyordu.
Yeni bir rahatsız edici patlama duyulduğunda Shangguan Fei'er'in bedeni sert bir şekilde yere çarptı. Ama Gümüş İmparatorun sıradaki saldırısı da ortadan kalkmıştı.
"Henüz Cennetsel Kral Aşamasında değil, en üst seviye Zong Aşamasında, ilerlemenin eşiğinde!" Shangguan Fei'er'in sesi hafifçe Zhou Weiqing'in kulaklarına erişmişti.