Bu sözleri duyan Zhou Weiqing inanamaz bir ifadeyle şöyle dedi: "Cidden Kalise Mücadele Takımı teslim mi olacak?! Cennetsel Şeytan Tarikatı sahiden Cennetsel Cevher Adasına girmekten vaz mı geçiyor? Beş Büyük Aziz Arazi arasında Cennetsel Cevher Adasına girme şansı en az olan siz değil miydiniz?"
Küçük Cadı hafifçe iç çekerek şöyle dedi: "Hiçbir şey bizim Cennetsel Cevher Adasına girme isteğimiz kadar yoğun, önemli, acil olamaz. Böyle bir risk almamak için sebeplerim var... yüzde elli şansla kumar oynamak istemiyorum. Tabii ki diğer sebep de sensin."
"Ne olursa olsun hem ben hem de Cennetsel Şeytan Tarikatı seninle düşman olmama kararı almış durumdayız. Bu yüzden çeyrek finallerden çekilme konusunda tamamen samimiyim. Tabii ki söylediğim gibi bu bir anlaşma, bir hediye değil; teslim olmak için bir şartım var."
Bu sözleri duyan Fei Li Mücadele Takımı üyeleri meraklı bakışlar edinmişti.
Lin TianAo lafa girdi: "Peki Bayan Wu, lütfen şartınızı söyleyin ki karar verebilelim." Sıradaki mücadeleden kurtulup ilk dörde savaşsız girebilmek Fei Li Mücadele Takımı için en iyi senaryo olurdu. Hem Cennetsel Cevher Adasına girecekleri kesinleşirdi, hem de tüm güçlerini yarı finale, hatta ötesine taşıyabilirlerdi! Bu Lin TianAo'yu bile kışkırtmıştı. Tabii ki şartı anlamsız olursa hiç düşünmeden reddedecekti.
Küçük Cadı'nın ciddileşen ifadesine aynı ciddilikteki sözleri eşlik etti: "Şartım zor değil, çift taraflı bir kazanç sağlayacak. Fei Li Mücadele Takımına katılmak istiyorum. Bu şekilde ilk dörtteki yerimi garantiye alabilirim, yani doğal olarak Cennetsel Cevher Adasına girebilir ve bir Cennetsel Cevher Plaketi kazanabilirim."
Fei Li Mücadele Takımı üyeleri, Küçük Cadı'nın şartının onlara bir şey yaptırmaya, ya da daha büyük ihtimalle Zhou Weiqing'e yönelik olacağını düşünmüşlerdi. Böyle bir şartıysa hayal bile edemezlerdi, bir anlığına hepsi donakalmıştı.
Sonuçta bu 'şart' onları zorlamayacak, aksine kendileri için çok faydalı olacaktı! Bir Mücadele Takımı sekiz kişi içerir, beşi asıl üçü yedek olurdu. Ama Fei Li Mücadele Takımı Shangguan Bing'er ayrıldığı için 7 üyeye düşmüştü. Bu yüzden 'boş bir koltuk' vardı, Küçük Cadıyı oraya koymak da kendilerine bir zarar vermezdi.
Ancak akıllarını kurcalayan şey Küçük Cadı'nın kimliğiydi. Cennetsel Şeytan Tarikatından gelen kız Tarikatın Kutsal Kızıydı; eğer kimliği ZhongTian İmparatorluğu tarafından teşhis edilirse Turnuvadan diskalifiye olabilir, hatta Fei Li İmparatorluğunun Cennetsel Şeytan Tarikatıyla ilişkilendirilip diğer İmparatorluklar tarafından düşman ilan edilmesine sebep olabilirlerdi.
Kalplerindeki endişeleri fark eden Küçük Cadı hafifçe gülümseyerek şöyle dedi: "Endişelenmenize gerek yok, Shangguan Longyin beni de Zhou Weiqing'e yaptığı gibi incelese bile bir sorun çıkmayacak. Cennetsel Şeytan Tarikatının Kutsal Kızı olduğum için herhangi bir mühürle bağlı değilim. Şeytani Niteliği kullanmadığım sürece hiçbir problem çıkmayacak. Güç Cevherlerimin üzerine yemin edebilirim."
Fei Li Mücadele Takımı üyeleri derin düşüncelere dalmıştı, ses çıkmıyordu. Küçük Cadı'nın şartı zor değildi, oldukça iyi görünüyordu... Neredeyse inanılmayacak kadar iyi. Ama tam da bu yüzden böyle kolayca kabul edemiyorlardı işte.
Küçük Cadı hafifçe iç çekerek sessizliği bozdu: "Bana kolayca inanamayacağınızı, inanmak istemediğinizi biliyorum. Teklifimde çok samimiyim, size sebebini de açıklayayım. Öncelikle, bu tur bir Cennetsel Cevher Plaketi almaya çok ihtiyacım var, çünkü Cennetsel Şeytan Tarikatımız garip bir durumda. İlk 4e girip Cennetsel Cevher Adasına ulaşabilirsem oradan önemli bazı şeyler alabileceğim. Ancak sizin takımınızla çarpışırsak %100 şansımız olmayacak, size karşı kazanıp adaya gidebileceğimize emin değilim. Ada benim için çok önemli, dolayısıyla en azından ihtiyaçlarımı karşılamak adına bir Plaket kazanmak zorundayım."